Mainos

Pelicans 2024–2025

• 456 104
  • 2 751

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Edelleen olen sitä mieltä,että joukkuetta pitäisi tuulettaa radikaalisti.Monen pelaajan taso eikä fysiikka riitä liigaan.Valmennuksen ja fysiikan/tason puute tässä näkyy räikeästi.
Itse olen kesästä lähtien ihmetellyt Laukkasen valintoja hyökkäykseen siinä mielessä että meillä on avainpaikoilla liian paljon, liian pieniä miehiä ja näissä kahdessa kaksikossa on toinen liikaa: Lasch-Kangasniemi sekä Vilen-Carlsson.

Kaikki ovat pelimiehiä, siitä ei ole kyse, mutta auttamatta ollaan koon puolesta jäljessä muita. Noh, kaikilla näillä tietysti sopparit vielä ensi kaudestakin valmiina.

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En tiedä mutta uskoisin tai ainakin toivoisin että valmennus olisi mukana näissä pelaajahankinnoissa, luulen että Hölö oli tässäkin asiassa edellä Ylliä.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse olen kesästä lähtien ihmetellyt Laukkasen valintoja hyökkäykseen siinä mielessä että meillä on avainpaikoilla liian paljon, liian pieniä miehiä ja näissä kahdessa kaksikossa on toinen liikaa: Lasch-Kangasniemi sekä Vilen-Carlsson.

Kaikki ovat pelimiehiä, siitä ei ole kyse, mutta auttamatta ollaan koon puolesta jäljessä muita. Noh, kaikilla näillä tietysti sopparit vielä ensi kaudestakin valmiina.
Lisäksi taas monella vuosi lisää mittarissa.Joidenkin liike ei riitä.Hyökkäykseen Väänänen ja Kumpulainen ulkoa.Kummankaan liike ei ole liigatasoa. Juniorit eli muut tulleet hyökkääjät ja näistä ainoastaan Kumpula ollut parempi kuin etukäteen ajateltiin.Muut ovat menneet askelia taaksepäin tai muuten vain eivät pystyneet nostamaan riittävästi tasoa.Vilen ei ole onnistunut odotetulla tavalla myöskään.Puolustuksessa on hitautta ja puukätisyyttä eikä Riihinen edelleenkään ole saavuttanut EHT-tasoa.Maalivahdit hörppineet muutakin kuin kahvia. Joukkueen valmennus on epäonnistunut totaalisesti fysiikan luomisessa ja taktiikkoineen...tässä se tulos sitten on..

Viimeksi muokattu:

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Sehän on selvästi Jonathan Toews ykkössentteriks. Käärmekeitot ja mitkälie rohdos-hoidot auttaneet, ja kaveri tulee Pelsuun hakemaan nostetta uralleen, jos vielä pääsis takas Änäriin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy