Mike Babcock on aina rakastanut Suomea, Lahtea ja Pelicansia.Jukka Jalonen eronnut Italian maajoukkueesta, jotta pääsee toteuttamaan unelmaansa: valmentamaan Lahden Pelicansia.
Siis Pelicans valmentaminen on jokaisen jääkiekkovalmentaja märkä päiväuniJukka Jalonen eronnut Italian maajoukkueesta, jotta pääsee toteuttamaan unelmaansa: valmentamaan Lahden Pelicansia.
Toivottavasti kaveri, joka mittautti Latvalan mailan ei ikinä pääsee toteuttamaan unelmaansa, Pelicansin valmentamista!Jukka Jalonen eronnut Italian maajoukkueesta, jotta pääsee toteuttamaan unelmaansa: valmentamaan Lahden Pelicansia.
Se mitä kuulin ei vaikuta Lahesta kovin kaukana.Hei nyt oikeesti. Kansa tarvitsee sirkushuveja!
Että ehtii huomenna jo vetämään treenit?Se mitä kuulin ei vaikuta Lahesta kovin kaukana.
Varmasti mutten usko tuohon hetkeäkään.Että ehtii huomenna jo vetämään treenit?
Eskolla on ihan järkevääkin tekemistä ja tarpeeksi rahaa.Taitaa Nokelaisen Esko vielä olla elossa, voisi tullu halvalla.
Jukka-Ville Jääsalmi…Tami Tamminen….Varmasti mutten usko tuohon hetkeäkään.
Pullo poika JääsalmiPiri Eloranta, Jukka-Ville Jääsalmi ja Ville Kiiskinen
Mind your own fucking business!...Tami Tamminen….
Näiden mutaatio tai välimalli voisi olla hyvä...Jukka-Ville Jääsalmi…Tami Tamminen….
Backhand …forehand….veljet tekivät tänään itsestään pieniäMind your own fucking business!
Westerlundin Erkka kaivettu Vierumäeltä penkin taakse?Se mitä kuulin ei vaikuta Lahesta kovin kaukana.
Aravirta asustaa Vantaalla, Aran kolmas tuleminen!Se mitä kuulin ei vaikuta Lahesta kovin kaukana.
Eikös Pelicansin päävalmentaja ole näyttänyt aralta jo pidemmän aikaa?Aravirta asustaa Vantaalla, Aran kolmas tuleminen!
Kuin peura ajovaloissaEikös Pelicansin päävalmentaja ole näyttänyt aralta jo pidemmän aikaa?
Itse olen kesästä lähtien ihmetellyt Laukkasen valintoja hyökkäykseen siinä mielessä että meillä on avainpaikoilla liian paljon, liian pieniä miehiä ja näissä kahdessa kaksikossa on toinen liikaa: Lasch-Kangasniemi sekä Vilen-Carlsson.Edelleen olen sitä mieltä,että joukkuetta pitäisi tuulettaa radikaalisti.Monen pelaajan taso eikä fysiikka riitä liigaan.Valmennuksen ja fysiikan/tason puute tässä näkyy räikeästi.
Lisäksi taas monella vuosi lisää mittarissa.Joidenkin liike ei riitä.Hyökkäykseen Väänänen ja Kumpulainen ulkoa.Kummankaan liike ei ole liigatasoa. Juniorit eli muut tulleet hyökkääjät ja näistä ainoastaan Kumpula ollut parempi kuin etukäteen ajateltiin.Muut ovat menneet askelia taaksepäin tai muuten vain eivät pystyneet nostamaan riittävästi tasoa.Vilen ei ole onnistunut odotetulla tavalla myöskään.Puolustuksessa on hitautta ja puukätisyyttä eikä Riihinen edelleenkään ole saavuttanut EHT-tasoa.Maalivahdit hörppineet muutakin kuin kahvia. Joukkueen valmennus on epäonnistunut totaalisesti fysiikan luomisessa ja taktiikkoineen...tässä se tulos sitten on..Itse olen kesästä lähtien ihmetellyt Laukkasen valintoja hyökkäykseen siinä mielessä että meillä on avainpaikoilla liian paljon, liian pieniä miehiä ja näissä kahdessa kaksikossa on toinen liikaa: Lasch-Kangasniemi sekä Vilen-Carlsson.
Kaikki ovat pelimiehiä, siitä ei ole kyse, mutta auttamatta ollaan koon puolesta jäljessä muita. Noh, kaikilla näillä tietysti sopparit vielä ensi kaudestakin valmiina.