Mainos

Pelicans 2024–2025

• 430 162
  • 2 550

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Tässä joukossa taas on mielestäni sama, minkä värinen ja niminen joukkue sieltä tulee vastaan. Päivän kunto ratkaisee.
Itse taas olen sitä mieltä, että joku Sport tai KalPa kotiedulla olisi ihan helvetillinen vastustaja tuohon kohtaan. Mukava lähteä sinne Kuparisaaren kiekkobuumin paineeseen tai kierojen savolaisten keskelle Niiralan monttuun, kun tunnetusti ollaan aina pärjätty siellä niin hyvin. Tai jos kävisi niin, että joku Hölön Ilves jäisi viidenneksi. Tai joku muu isommista. Tuolta ensimmäiseltä kierrokselta jatkoon meneminen on kaikkea muuta kuin varmaa.

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Itse taas olen sitä mieltä, että joku Sport tai KalPa kotiedulla olisi ihan helvetillinen vastustaja tuohon kohtaan. Mukava lähteä sinne Kuparisaaren kiekkobuumin paineeseen tai kierojen savolaisten keskelle Niiralan monttuun, kun tunnetusti ollaan aina pärjätty siellä niin hyvin. Tai jos kävisi niin, että joku Hölön Ilves jäisi viidenneksi. Tai joku muu isommista. Tuolta ensimmäiseltä kierrokselta jatkoon meneminen on kaikkea muuta kuin varmaa.
Varmaahan se ei ole. Kaikkea muuta annetuilla näytöillä. Kaikki ne on voitettava, jos meinaa tulosta viime vuodesta parantaa.

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Kaikki ne on voitettava jos mestariksi halajaa.

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Tamin sanoin "vau mikä innovaatio". Siksipä juuri sen top-4 sijoituksen merkitys korostuu entisestään, kun tavoitellaan tulosta.
Sinne tuskin enää päästään. Pitäisi pelata melkein piste/matsi paremmin kuin siellä olevat. Vältetäänpähän ensi kaudella nämä CHL:t, ellei nyt sitten tällä kaudella kerrankin voiteta Tapparaa loppuottelussa.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Win the right games, get the easiest opponents.

Tämän kauden ihme olisi pääsy runkosarjassa 8 joukkoon. Eroa 15 pinnaa tuohon, kotiedun saamiseen ensimmäisellä kierroksella. Mitään merkkejä ei ole siitä, että tuo saavutus olisi mahdollinen. Mutta 12 joukkoon, peli hyvään kuntoon, ja pleijareissa kaikki on mahdollista.

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sanoisin, että tänään ei kelpaa mikään muu kuin voitto. Jos oltais noita heikompia voitettu, niin tänään ei välttämättä tarvitsisi olla tässä tilanteessa, jossa voitto vain kelpaa. Mielestäni tämä peli näyttää aika hyvin loppukauden suunnan.
Olen vähän eri mieltä. Pelin suunta ei käänny yhdessä illassa tuollaisesta takalukosta ja Bartolla varmasti tulee myös huonompia iltoja ennen kuin rutiini löytyy. KalPa-peli nosti vähän liikaa odotuksia. Realistisempaa olisi odottaa, että tämän kauden taso löytyy seuraavan 5-10 pelin aikana, jos on löytyäkseen tälle kaudelle.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Pistekin olis kiva tänään. Muu on plussaa mielestäni. Viime aikojen pelivireellä ei voi mielestäni odottaa täyttä pistepottia Tapparalta.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen vähän eri mieltä. Pelin suunta ei käänny yhdessä illassa tuollaisesta takalukosta ja Bartolla varmasti tulee myös huonompia iltoja ennen kuin rutiini löytyy. KalPa-peli nosti vähän liikaa odotuksia. Realistisempaa olisi odottaa, että tämän kauden taso löytyy seuraavan 5-10 pelin aikana, jos on löytyäkseen tälle kaudelle.
Nopeasti kai ne muutokset tapahtuu, jos on tapahtuakseen. Sitä joko oppii voittamaan tai häviämään ja selittelemään. Henk koht ei minulla ainakaan noussut odotukset vielä korkealle. Minusta kuvaavaa oli, että voiton jälkeen lehdistötilaisuudessa Ylli kertoi ylpeästi haukkuneensa erätauolla kaikki ja heitelleensä tavaroita (tai kuka siellä nyt olikaan huutanut ja riehunut). Ethän sä sellaisella tyylillä saa ammattiurheilijoita taaksesi. Niin pitkään, kun ydinasiat ei muutu, ei tule kurssikaan muuttumaan, vaikka kuinka monta Bartosakia hankittaisiin.

Toisaalta olisin enemmäm kuin mielelläni väärässä tästä asiasta!

lääässi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
1. kenttä
Kangasniemi - Kumpulainen - Lindfors

3. kenttä
Tukiainen - Vilen - Horky

Barto maalissa. Hirvonen 13. hyökkääjä. Mun mielestä erittäin hyvä kokeilla tota 3. ketjua tossa muodossa. Oli meidän ainoita ketjuja Kalpaa vastaan jotka sai vähän painetta kaverin päähän. Elias on parantanut peliä huomattavasti tässä viime viikkojen aikana.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
1. kenttä

3. kenttä

Barto maalissa. Hirvonen 13. hyökkääjä. Mun mielestä erittäin hyvä kokeilla tota 3. ketjua tossa muodossa. Oli meidän ainoita ketjuja Kalpaa vastaan jotka sai vähän painetta kaverin päähän. Elias on parantanut peliä huomattavasti tässä viime viikkojen aikana.
Tapparan nelonen kyllä täysin neverheard osastoa. Pelaavatkohan pääosin kolmella ketjulla?

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
1. kenttä

3. kenttä

Siellä näköjään luettu jatkoaikaa ja muodostettu ketjut. Siis hyvässä mielessä.

Ei itsellä odotukset noussu KalPa pelin myötä. Sitä ajattelin, että jos Tappara pystytään voittamaan vieraissa, niin se voi aukaista henkisiä lukkoja.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
KalPa -pelihän oli kolmatta erää lukuun ottamatta kauden surkeinta pelaamista, ei mulla sen myötä odotukset ainakaan nousseet. Erona aiempiin, hävittyihin peleihin oli se, että nyt maalivahti antoi meille mahdollisuuden taistella pisteistä. Jassen tai Lindbomin kanssa oltaisiin varmasti jääty nollille.

Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Siinä missä kolmonen näyttää tänään erittäin hyvältä, niin ykkönen vastaavasti vähän turhan heikolta.
Toivotaan, että saavat pelin pyörimään toisessa päässä kenttää.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Siinä missä kolmonen näyttää tänään erittäin hyvältä, niin ykkönen vastaavasti vähän turhan heikolta.
Toivotaan, että saavat pelin pyörimään toisessa päässä kenttää.
Ja rehellisesti sanoen, kyllähän raati on edelleen koolla Bartosakin ja etenkin Falkin osalta. Debyyttien perusteella ei vielä uskalla sanoa suurempaa päivän tasosta vaikka Barto kyllä kaiken hehkutuksenkin arvoinen olikin. Falkilta toiveissa ennen kaikkea varmaa peruspeliä ja jos Tapparaa vastaan pärjää mukana liigatempossa, niin hieno juttu. Eväitä tällä kyllä on, jos vaan liigatasolle sopeutuu.

Ilolla tervehdin Iikan ja Horkyn erottamista, sitä tuolle kaksikolle tuli kaivattuakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy