ESS:n
verkkosivujen mukaan K-Vantaan Teemu Kolehmainen pyrkii jälleen joukkueeseen. Kolehmainenhan oli try-outilla myös kaksi vuotta sitten, mutta silloin ei sopimusta syntynyt.
Kyllä on muuten harvinaisen päin helvettiä taas kirjoittu tuo artikkeli. Eihän tuosta taas tajua yhtään mitään. Artikkelista saa sen käsityksen, että Kolehmaista suunniteltaisiin sen yhden hankinnassa olevan puolustajan paikalle, mutta itse kuvittelisin, että Kolehmainen olisi ns. "täytemies" ja ulkomailta hankittaisiin hänen lisäkseen yksi kovempi kaveri.
Ja mitähän tämä lause sitten meinaa : "Palkkakatto saattaa tietää sitä, että osa kovapalkkaisimmista miehistä pelaakin ensi kaudella jossain Euroopan liigassa. Tässä tapauksessa näistä sarjoista saattaisi vapautua pelaajia Pelicansin käyttöön."
Tarkoittaako tuo nyt sitä, että Pelicansin tavoiteltavaksi tulee NHL:n kovapalkkaisimpia ukkoja, vai sitä, että muista Euroopan liigoista vapautuu miehiä Pelicansin käyttöön? Itse luulen artikkelissa tarkoitettavan tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Lisäksi kun kerran Kaarnaa on näissä pelaajahankintapolitiikan merkeissä haastateltu, niin olisihan siltä varmaan voinut kysyä millaisessa aikataulussa vahvistuksia saattaisi Lahteen rantautua. Onko virityksiä päällä, vai odotetaanko NHL:n tilanteen selkiintymistä?
Hei, milloin me saadaan Lahteenkin se ihan oikeasti jääkiekosta kiinnostunut toimittaja?
PS.1. Kari Lehtosen tituleeraaminen maalivahtilupaukseksi on tavallaan ihan oikein, mutta kyllähän "Kärpän" meriitit ovat jo nyt sitä luokkaa, että hänen kutsuminen huippuvahdiksi tjsp. ei olisi liioittelua.
PS.2. Artikkelissa mainittiin Pelicansin harjoitusten alkaneen jo tänään. Itse luulin, että reenit alkavat vasta ensi viikolla. Mutta joka tapauksessa, mihinhän aikaan nuo jääharjoitukset mahtavat olla? Kiinnostaisi vain nähdä millaisia reenejä Kauppi ja Järvenpää vetää.