Pelejä näyttävät ravintolat/juottolat

  • 377 832
  • 818

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Aika moni ravintola kiinni maanantaina. Löytyisiköhän Helsingistä joku paikka turistille, joka näyttäisi Carolinan pelin tänään?
 

444

Jäsen
Itäisen Mouhijärven (tunnetaan myös nimellä Tampere) tuntijoille kysymys: Mikä olisi hyvä paikka seurata HIFK-Tappara -peliä perjantaina? Mä kun olosuhteiden pakosta elän puolet elämästäni tuolla seudulla, niin halvemmaksi tulee seurata peliä jossain sporttibaarissa kuin junailla itsensä isolle kirkolle katsomaan matsia. Köyhänä en myöskään omaa tunnuksia C Moreen enää, joten joudun turvautumaan "ilmaislähetyksiin" kuppilassa.
 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Itäisen Mouhijärven (tunnetaan myös nimellä Tampere) tuntijoille kysymys: Mikä olisi hyvä paikka seurata HIFK-Tappara -peliä perjantaina?
Tapparan foorumilla on aika kattava lista tamperelaisista ravintoloista, jotka näyttävät pelejä.

 

444

Jäsen
Tapparan foorumilla on aika kattava lista tamperelaisista ravintoloista, jotka näyttävät pelejä.

Tattis! Hyvä paikka löytyi.

Vaan jeskamandeer mikä määrä evästeitä tuolla foorumilla! Eikä tietenkään ”estä kaikki” -toimintoa, vaan ihan itse sai klikkailla paskeet pois.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuleeko Lahti?

Onkohan Lahdessa joku sporttikuppila, jossa voisi katsoa Jukurit–HIFK -peliä tänään? Varmaan hankala rasti, kun Pelsuillakin on matsi, mutta mahtaako jossain baarissa pyöriä useampia otteluita eri ruuduilla?
 

doktorkoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
joudun oleilemaan Stadissa keskiviikon 20.3.
Olisko mahdollisesti joku baari jossa näkis Tappara-TPS-pelin, mieluusti rautatieasema + kilometri?

Edit: sehän onkin 20. päivä!
 
Viimeksi muokattu:

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näyttääkö Levillä joku baari pelejä?
Old Mates näyttää kahta peliä yleensä. Yhtä yläkerrassa ja toista isoilta screeneiltä alakerrassa.

Lisäksi Hölmölä näyttää yleensä poffeja.

Myös Ihku on alakerrassa näyttänyt jonain vuonna, mutta silloin taisi Kärpät pelata. En tiedä näyttääkö muiden pelejä?

Yleensä Kärppien peli menee etusijalle joka paikassa.

Myös Sohva on näyttänyt ainakin Suomen pelit, niin miksikäs ei Liigaa myös?
 

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ja sama kysymys Turun suuntaan. Näyttääkö mikään juottola muuta kuin Tepsin pelit? Pääsiäisenä hoodeilla ja olisi kiva katsella mahdollista IFK-peliä jossain, tabletin sijaan.
 

KK-V 1994

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja sama kysymys Turun suuntaan. Näyttääkö mikään juottola muuta kuin Tepsin pelit? Pääsiäisenä hoodeilla ja olisi kiva katsella mahdollista IFK-peliä jossain, tabletin sijaan.
Bar Edison ja Pikku-Torre ovat ainakin sellaisia, joissa itse olen Turussa käydessäni sporttia katsonut. Joku asiasta paremmin tietävä voinee lisätä, miten asia on Liigan osalta muiden kuin TPS pelien kanssa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: LKKK

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Ja sama kysymys Turun suuntaan. Näyttääkö mikään juottola muuta kuin Tepsin pelit? Pääsiäisenä hoodeilla ja olisi kiva katsella mahdollista IFK-peliä jossain, tabletin sijaan.
Bar Edison ja Pikku-Torre ovat ainakin sellaisia, joissa itse olen Turussa käydessäni sporttia katsonut. Joku asiasta paremmin tietävä voinee lisätä, miten asia on Liigan osalta muiden kuin TPS pelien kanssa.
Mallaskukko ja Bar Edison näyttävät pelkästään Tepsin pelit (jos samanaikaisesti).

Pikku-Torressa saa kabinetin puolelle pelin kuin pelin näkyviin, kun vaan mainitsee asiasta tiskillä (koska nyt ei ole edes Valioliiga-pelejä viikonloppuna).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös