IFK pelas parhaan ottelunsa tällä kaudella. Ainakaan niistä mitä itse olen vöijynyt.
Liekö tolla ämpäripäisellä jannulla tosiaan ollut jotain tekemistä asian kanssa. Oli miten oli, mutta hyvä läppä. Sai nauraa ihan ääneen.
Kokeilin vielä uudestaan sen kunniaksi, että Buli auttoi meidän tänään voittoon ja nousu kohti mestaruutta on alkanut
Just jotain tämmöistä. Tai Bulin ei edes välttämättä tarvitsisi olla kiinnostunut itse pelistä. Istuis vaan Buli's stree.. Brewer's streetillä riipimässä bissee ja houkuttelemassa sinne lisää maksavia kaljanjanoisia hengenheimolaisia.Itse näkisin bulin hahmona ketä vain ilmestyy sitä vähiten odottamatta peliin..kurkistaa verhon takaa matsia ja ihmiset haukkoo henkeä, kun buli ilmestyy skriinille. Ja samassa buli on jo poistunut kenenkään vaan tietämättä minne. Antaa sitten mystisiä haastatteluja silloin tällöin.
Ai ****** mitä huutista! Toi ilme – ja kalja kädessä: kuvan voi kuulla Aarne Tenkasen äänellä! :DPaikalla oli näköjään ollut toinenkin Buliveivari, isännän elkein.
Todellakin. Kyllä täällä on jo lähes kaikkien takit suhisseet. Ja tässä yhteydessä se on enemmän kuin suotavaa :)Siis pitääkö tässä alkujärkytyksen jälkeen oikeesti alkaa niinku tykkää tosta :)
Itse näkisin bulin hahmona ketä vain ilmestyy sitä vähiten odottamatta peliin..kurkistaa verhon takaa matsia ja ihmiset haukkoo henkeä, kun buli ilmestyy skriinille. Ja samassa buli on jo poistunut kenenkään vaan tietämättä minne. Antaa sitten mystisiä haastatteluja silloin tällöin.
Kyseinen ämpäri päätyi lopulta joukkueen bussin kyydillä kohti HelsinkiäBuli-ilmiö valloittaa Suomea!
Vähän lisää yritystä saksien kanssa, niin hyvä tulee.
Ihan niin kuin Batmanissa!Tämä tapa saisi puolestani levitä jokaiseen vieras- ja kotipeliin. Copycatit pakottavat alkuperäisen ulos kolostaan puolustamaan kunniaa.