Pelaatko kiekkoa jossakin seurassa?

  • 1 311
  • 6

Matsku

Jäsen
Jos pelaat niin laita minkä ikäisissä ja missä joukkueessa. Myös voit mainita mitä pelipaikkaa pelaat.

Itse pelaan K-Vantaassa C:tä maalivahtina.
 
Ketään ei kiinnosta mutta pelaan Oulun alueella oleveassa joukkueessa C-junnnujen 1. divaria. Pelipaikka keskushyökkääjä/oikea laita. Pelaan mieluusti keskellä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lopetin urani EA:n jääkiekkopelisarjassa n. 3 vuotta sitten. Saatan tehdä Lemieuxit, tai sitten olla tekemättä.

Nyt toimin selostajana.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Pelaan eräässä harrastejoukkueessa Etelä-Suomessa. Mukavaa höntsäilyä ja 1,5h vuoron aikana tulee taatusti hiki.

Kaudessa on muutamia matseja muita harrastejoukkueita vastaan. Harmi vaan, etten pääse käyttämään otteluissa parhaita aseitani fyysistä peliä ja raudan lujaa lyöntilaukausta. Harrasteotteluissa pelataan ns. ikämiessäännöillä.
 

Velvet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelaan Jokereiden edareissa vuosimalleissa -88. Pyöritän peleissä(ja harkoissa) aina muita mielen mukaan ja hauskaa on. Kaikenamaailman kikat ja kiekon kikkaroimiset on kokeiltu monen moista kertaa ja aina osoitautuneet tarpeellisiksi. Onhan se pelaaminen jo välillä alkanut maistua puulta kun vastustajat vilisevät ohitse kikkaillessani heidän jalkojen ali, yli ja ympäri.

Samaa rataa jatkui jo nappulana kun vein muita mielin määrin. Valmentajat huusivat yhteispeliä, yhteispeliä pojat, mutta minä vain vetelin yksikseni muita solmuun. Oli siinä muilla ihmettelemistä. Hoitelin peleissä muut viisikot yksikseni. En tarvinnut pakkeja suojaamaan selustaani tahi vierustovereita hyökkäyspäähän. Maaleja tuli latomalla vastustajan verkko rikki jo yleensä ensimmäisessä erässä.

Eihän siinä mitään, mutta sama tahti jatkuu edelleen. Mitä muutaman vuoden päästä kun saavutan aikuisuuden suuren kynnyksen. Taitaa tulla kutsu suoraan Calgaryyn tahi johonkin vastaavaan. Olen yleensä melko nöyrää poikaa, mutta pakko oli nyt avautua. Ei sille kerta kaikkiaan voi mitään. Saa Erkkakin nukkua yönsä rauhassa kun minä itse tulen hoitelemaan Suomen kullille.

Mitäs tässä sitten muuta kuin odottelemahan. On siihen suureen hetkeen vielä muutama vuosi. Sitä odotellessa.

Sinne Tänne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös