Aika lailla samaa mieltä Flintstonen kanssa, paitsi Törmäsen osalta. Tekeehän se duunia, mutta niin tekee moni muukin: Kalto, Rajamäki, Mäkkäri, Valtonen, T. Ruutu, Tarvainen (kyllä nykyään)...Eli Antin roolissa ei ole mitään vikaa, mutta juuri tätä duunariosastoa löytyy meiltä kyllä muitakin vaihtoehtoja. Esim. farmeissa nyt tahkoava Tuomainen on paljon parempi tässä hommassa....
Varis on liigassa kova, kuten K.Nurminenkin ennen oli, mutta minä en hirveästi arvosta pelaajia, jotka kutistuvat heti kun tulee kv. ottelu eteen. Se kertoo jotain pelaajan mentaalisesta kunnosta. Juha Riihijärvi mättää Ruotsissa maaleja simona ja on maajoukkueessa ihan nobody. Jos olisin Aravirta (mikä pelottava ajatus!) ja pitäisi valita joko Törmänen tai Varis, niin silloin kyllä ottaisin Törmäsen..
Ja miksiköhän kehä3:n takana (ja Espoossa) vihataan helsinkiläisiä joukkueita/pelaajia? Se on se a:lla alkava kompleksi. Ja ihan hauskaa minun mielestäni sinänsä. Mutta on silti huvittavaa kuulla pelkästään tunteeseen, ei järkeen/silmiin pohjautuvia väittämiä.
Minäkin haluaisin, että:
-Haakana olisi arka kääpiö
-Niittymäki olisi surkea leija
-Caloun nykyään olisi luokaton
-Rosa olisi kädetön floppi
-Raipe olisi halvaantunut eläkeläinen
-Ojanen olisi mitäänsanomaton surffailija
-Jääskeläinen olisi tsägällä menestynyt
Mutta kun perkele, näin ei ole vaikka kuinka haluaisin! Koska minulla on silmät!! Ikävää:D