Mainos

Pelaajat, joita en koskaan ole pitänyt minään....

• 9 291
  • 84

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Vänrikki Naapero
JHag, luitko tuosta Ässät-IFK-viestiketjusta viestini joka oli sulle?

-En ollut huomannut, kun olin ehtinyt sulkea jo viestien tulon sieltä, mutta nyt luin ja peace vaan meikäläisenkin puolesta! Minullekin on tuo HIFK ihan sydämenasia enkä ole Mr. Peaceful itsekään. Ei muuta kuin jatketaan harjoituksia ja ihmetellään maailmanmenoa jatkossakin! Jos Narrit vie mestaruuden, tarjoan sulle bissen. Jos HIFK vie mestaruuden, tarjoa sä mulle maailmanympärimatka...Todennäköisyys tähän on 0,0001% ja minun tarjoilutodennäköisyyteni 67%. Palaillaan!

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Mika "Mikä mikä" Nieminen - Kyllähän se jalkakikka kerran säkällä onnistui maaottelussa mutta sen jälkeen onkin ollut hieman hiljaisempaa... juorujen mukaan on tuo liemilounas maistunut

Jukka "Hoover" Tammi - Midaan skeidakäsi. Mihin joukkueeseen tulikaan oli edessä joko karsinta tai suora putoaminen. Imi joka matsissa vähintään yhden uskomattoman hasardin. Ja kukas se eniten henkseleitään paukutti mm-kullan jälkeen vaikka oli ainoastaan porttivahtina??? Niin ja kun Tammi joutui Tutossa muutaman imuroituaan valmentajan käskystä vaihtoon oli tämä liikaa mm-sankarille ja aiheutti suhteillaan valmentajan potkut!

threedee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sacramento Kings
mun lista...

Timo Willman
Tero Lehterä
Antti Törmänen
Ville Peltonen
Zdnek Nedved

lisää tulee jos tulee mieleen... :)

J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, EPS
Monta sankaria on mainittu, enkä jaksa kaikkia toistaa, mutta lisään joukkoon San Josen vuoden 1995 ykkösvarauksen - Teemu Riihijärven.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Aigars Cipruss (ennemmin euroviisun voitto suomeen kuin aloitusvoitto tälle latvian lahjalle alkoholisteille)
Jari Kauppila (esikuvana Cam Neely..hmph...)
Kai Nurminen ("mmmä othan viellä yhdhen")
Lasse Pirjetä (juo pirtelöä enemmän)
Aki Tuominen (rullahu0ra)
Petri Varis (haaskalintu)
Antti Törmänen (kakkaa silmäkulmassa)
Jiri Vykoukal (kääntyy kuin roska-auto)
Marko Kiprusoff (lisko sihahtaa...)
Timo Willman (niin suuret luulot...)
Marco Tuokko ("kyl mää lähden jos pilluu saa")
Erkki Rajamäki (pedofiili)
Timo Pärssinen (aku ankan näköinen finninaama)
Tero Lehterä (ei löydy sanoja)
AJ Niemi (knock, knock, knock-out)
Kimmo Rintanen (taitoa ja...?)
Riku-Petteri Lehtonen (jykevä pa5ka)
Nils Ekman (västis jota pitäisi lyödä)
Keijo Säilynoja (vink vink)

Kukaan ei arvosta todellisia taistelijoita kuten Kari Kalto tai Ossi Hotti... :(

Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Cairns
Kukaan ei arvosta todellisia taistelijoita kuten Kari Kalto tai Ossi Hotti... :(
Minä ainakin arvostan Kari Kaltoa, miestä joka kannusti Jokereita pienempänä Oton 91-paita päällä vanhassa hallissa E9-katsomossa. Olisin mielelläni nähnyt hänet Jokeripaidassakin. Ei vain tainnut/taida Jokerit olla kiinnostunut miehen palveluksista.

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Pikkuvikoja, helppo korjata!

Viestin lähetti 1Euro

Kiitos loistavasta jääkiekkotietämyksestä. "Osasit" nimetä Jari Levosen kaikkien aikojen huonoimpien puolustajien joukkoon. En nyt millään jaksa väittää vastaankaan. Itse olen nähnyt Levosen vain vain hyökkääjänä, niin kuin varmasti kaikki muutkin sinua lukuun ottamatta... Vielä kerran: loistava analyysi perusteluineen :confused:

Tiedän kyllä että hra. Levonen pelasi aktiiviurallaan hyökkääjänä, mutta kun hyökkääjän paikkoja ei ihannejoukkueessani ollut auki, niin katsoin että tämä monitaituri voi pelata myös pakkina. Olihan noilla eväillä varustettu peluri pakko saada jengiin.

LEVONEN ON MUUTEN DUMARINA YHTÄ LAHJAKAS KUIN PELURINA!

Tämä kokoamani joukkue ei todellakaan perusteluja kaipaa. :cool:

Leevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
hmmm....

Pelaajia joita en arvosta:

ole koskaan:

-Erik Hämäläinen ("Hei nysse hakkaa jo tuomariakin")
-Antti Törmänen (On niin kovaa jätkää, että! Sitten kun ruvetaan lyömään, niin meirän Antti menee tuomarin taakse piiloon.)
-Vesa Salo (Ei taivu, kuin hiukset)
-Kari Haakana (Kuulemma peruspakki, muttei hyvä siinäkään, lyö mailalla kaikkea mikä liikkuu)
-Ruudun veljekset (Kaikkien kolmen tarkoitus on/oli liigassa saada aikaan paljon loukkaantumisia. Veljeskatraan surkein painos Tuomo on kuitenkin kaiken huippu.)
-Ari Sulander (Ei edes liigatason maalivahti, ja silti pelaa maajoukkueessa)
-Pasi Nurminen (Jopa minä olisin ollut liigan paras maalivahti, kun Nurminen pelasi, oli Jokereiden puolustus kovin liigassa, silti putosivat :D )

Nykykuntoisena:
-Raimo Helminen (varmasti Ilveksessä hyvä, kukapa siellä ei olisi, mutta maajoukkueessa ei Helminen enää pärjää. Luistelunopeus on n. D- tahi C-junnuluokkaa. Taito riittää, mutta Taklaukset puuttuvat aivan kokonaan ja ukko se takia kierretään helposti.)

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Cairns

Erkki Rajamäki (pedofiili)

Minä arvostan Kari Kaltoa ja suuresti! Loistava tseppari ja taistelija.

Mistä tuo Rajamäen pedofiili-juttu tulee?

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tää taitaa taas olla niitä viestiketjuja

Täytyy oikein ihmetellä kuinka muiden joukkueiden kannattajat saa lähes aina Jokereiden materiaalin niin kovaksi että sen valmentaisi mestariksi se kuuluisa palopostikin mutta kun aletaan nimeämään pelaajia joita ei pidetä minään niin Jokerit on erittäin hyvin edustettuna.

Ja sitten joku kehtaa vielä väittää että "ei mun mielipiteisiin mikään Jokeri-viha (== kateus) ole vaikuttanut, ei ollenkaan."
:(

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Tää taitaa taas olla niitä viestiketjuja

Viestin lähetti flintstone
Täytyy oikein ihmetellä kuinka muiden joukkueiden kannattajat saa lähes aina Jokereiden materiaalin niin kovaksi että sen valmentaisi mestariksi se kuuluisa palopostikin mutta kun aletaan nimeämään pelaajia joita ei pidetä minään niin Jokerit on erittäin hyvin edustettuna.

Ja sitten joku kehtaa vielä väittää että "ei mun mielipiteisiin mikään Jokeri-viha (== kateus) ole vaikuttanut, ei ollenkaan."
:(

-No eipä nuo HIFKiläisetkään hirveässä suosiossa näytä olevan, varsinkaan Blues/Narri-fanien listoilla. Mäkiaho on pieni pelkuri jne...Mähän voisin laittaa, että Haakana on kääpiö:D

Mutta Jokereista: minun listallani on kyllä ollut enemmän ex- kuin nykyNarreja; Sulander, Varis, Wahlsten, Heiskanen...nykyisistähän sinne kuuluu itseoikeutetusti Antti "toughguy" Törmänen. Moni muukin on laittanut enimmäkseen ex-narreja. Nykyisistä pelureista ei oikein ole kellään pokkaa (paitsi patologisella narri-vihaajalla) nostaa listoille Rosaa, Banhamia, Pakaslahtea, Aaltoa, Haakanaa, Lehtosta...Kuula Lehkonenkin ottaisi ainakin mitalin tuolla jengillä:p

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Ja oma lista

Viestin lähetti HABS #11
Jouko Myrrä:
Jotkut Pelicans fanit haluaisi vieläkin tämän nopean, taitavan ja vahvan pelaajan joukkueeseen
:cool:

Aika outoa... jätkä heittelee 4 maalia ottelussa vieläkin, vaikka ikää alkaa jo olla. Mutta tämä oli minun mielipiteeni ja tuo tuossa yllä sinun mielipiteesi. :)

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näinhän se vähän on

Mikähän siinä että Helsinkiläiset (ja nykyään pääkaupunki seudun) joukkueissa pelaavat pelurit ei muka ole mitään, ei vaikka taidot ja saavutukset olisi vaikka kuinka kovia?

Noista mainitsemistasi ex-Jokereista, Heiskasta lukuunottamatta, kaikki ovat olleet meille Jokereille varsin suuressa roolissa ja tärkeitä joukkueelle, joten siksi ihmettelen kuten Birkkukin (vai kuka se SaiPa-fani olikaan?) että miten liigassakin varsin hyvin menestyneet pelurit löytävät tiensä "en pidä minään" listoille.

No pistetään nyt pientä kommenttia mainitsemistasi pelaajista:

Varis - on totta että fyysisesti Pete on pehmeä kuin makaroni, mutta taidollisesti ja pelisilmältään Pete oli/on lähes maaginen (sen kertoo liigassa saavutettu yli piste per peli keskiarvokin). Pete ei myöskään kuulu niihin pelaajiin jotka olisivat ärsyttämässä vastustajia ja jos vastustaja ärsyyntyy niin lähtee karkuun, Pete ennemminkin välttää kokonaan näitä tilanteita. Kovanaama Pete ei siis ole mutta ei kai kukaan sellaista ole kuvitellutkaa.

Sulanderista olenkin jo kirjoitellut tuolla maajoukkue keskustelussa, joten sieltä saa lukea jos kiinnostaa.

Törmänen on armoton duunari joka pelaa aina kovalla asenteella ja Antti on myös tärkeä hengenluoja pukukopissa. Stökön pelityyli on usein sillä kuuluisalla sääntöjen harmaalla aluella, vihellysten jälkeistä tökkimistä, tuuppimista, hanskan nenään hieromista, suunsoittoa eli sanalla sanoen jatkuvaa pientä ja suurempaa ärsyttämistä ja jos jotain alkaa tapahtumaan niin yritetään näyttää itse mahdollisimman viattomalta. Vastustajan näkökulmasta siis melko ikävää peliä mutta omalle joukkueelle erittäin tärkeää. Tappeluun joutuessaan Törmänen on lähes aina se häviävä osapuoli ja siksi ymmärrettävästi Törmänen ei näitä tilanteisiin tietoisesti itseään pistä. Maalinedessä ja kulmaväännöissä edelleen liigan parhaimmistoa, myöskin laukaus on kohtuullisen kova ja tarkka. Suurimpana ongelmana on vuosi vuodelta hidastuva liike ja raskas luistelutekniikka. Mutta kaiken kaikkiaan näkisin että liigassa myös Antti on ansaninnut paikkansa. Ja eihän se ole teiltä mitään pois jos Jokereilla on varaa peluuttaa näin mitätöntä pelaajaa. ;)

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lue otsikko !

Pelaajat joita en koskaan ole pitänyt minään...

Eikä suinkaan pelaajat jotka ovat flintstonen jokereissa olleet hyviä.

Omat "suosikkini" ovat Sulander,Törmänen,Peltomaa ja Varvio.(Nämä muuten eivät kaikki olleetkaan hjokereita)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika lailla samaa mieltä Flintstonen kanssa, paitsi Törmäsen osalta. Tekeehän se duunia, mutta niin tekee moni muukin: Kalto, Rajamäki, Mäkkäri, Valtonen, T. Ruutu, Tarvainen (kyllä nykyään)...Eli Antin roolissa ei ole mitään vikaa, mutta juuri tätä duunariosastoa löytyy meiltä kyllä muitakin vaihtoehtoja. Esim. farmeissa nyt tahkoava Tuomainen on paljon parempi tässä hommassa....

Varis on liigassa kova, kuten K.Nurminenkin ennen oli, mutta minä en hirveästi arvosta pelaajia, jotka kutistuvat heti kun tulee kv. ottelu eteen. Se kertoo jotain pelaajan mentaalisesta kunnosta. Juha Riihijärvi mättää Ruotsissa maaleja simona ja on maajoukkueessa ihan nobody. Jos olisin Aravirta (mikä pelottava ajatus!) ja pitäisi valita joko Törmänen tai Varis, niin silloin kyllä ottaisin Törmäsen..

Ja miksiköhän kehä3:n takana (ja Espoossa) vihataan helsinkiläisiä joukkueita/pelaajia? Se on se a:lla alkava kompleksi. Ja ihan hauskaa minun mielestäni sinänsä. Mutta on silti huvittavaa kuulla pelkästään tunteeseen, ei järkeen/silmiin pohjautuvia väittämiä.

Minäkin haluaisin, että:
-Haakana olisi arka kääpiö
-Niittymäki olisi surkea leija
-Caloun nykyään olisi luokaton
-Rosa olisi kädetön floppi
-Raipe olisi halvaantunut eläkeläinen
-Ojanen olisi mitäänsanomaton surffailija
-Jääskeläinen olisi tsägällä menestynyt

Mutta kun perkele, näin ei ole vaikka kuinka haluaisin! Koska minulla on silmät!! Ikävää:D

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perusteluja kiitos

Nämä pelkät nimilistat on niin ihanan kivoja ja jänniä ........NOT!!

Kerroteko angnus & co mikä on näiden pelkkien nimilistojen luettelemisen informaatio arvo? Eihän ne kerro oikeastaan mitään ja niihin voi listata ihan ketä sattuu haluamaan, mutta jos pystyy edes muutaman lauseen verran perustelemaan, niin se on jo ihan hyvä alku.

Mutta mikä minä olen teitä pidättelemään joten tehkää ihan niin kuin haluatte jos kuvittelette jotain tälläisilla pelkillä listoilla saavuttavanne.
:mad:

Edit: kommettia JHag:lle kun oli pirulainen kerinnyt jo tossa välissä vastaamaan. ;)

OK, nyt ymmärsin enemmän listaasi ja miksi sinne oli päässyt myös liigassa hyvin pärjänneitä pelureita. Ja olen kanssasi samaa mieltä että vasta tosi peleissä nähdään pelaajien todellinen arvo.

Viimeksi muokattu:

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
perustellaan

Sulanderin ja Törmäsen perustelut ovat samansuuntaiset kuin muutkin negatiiviset jutut tässä ketjussa.

Timo Peltomaa on pelityylillään ja olemuksellaan ärsyttänyt heti siitä asti kun miehen eka kerran näin.Hän on persoona,joka saa minut näkemään punaista.
Vihani suuruutta kertoo varmaan se,kun Timo joskus kanadaa vastaan teki suomelle 3 maalia,niin ajattélin,että olisi saanut noikin maalit jäädä tekemättä.

Tapaus Varviossa suurimman ärsytyksen on varmaan aiheuttanut media.Siitä lähtien kun tämä heppu roiskaisi( VUONNA 1992) muutaman tuuri maalin,voittaen pistepörssin kisoissa,niin jokaisessa TV lähetyksessä, joissa hän on ollut sen jälkeen, tämä asia on mainittu.
Melkein kymmenen vuotta on Jarkon toinen nimi ollut "praha 92".
Tällä uroteolla mies on ratsastellut aika monessa seurassa sen jälkeen.
Meriittejä ei sitten paljoa ole kaukalon sisäpuolella kertynyt Prahan jälkeen.

Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Re: Re: Tää taitaa taas olla niitä viestiketjuja

Viestin lähetti JHag

-No eipä nuo HIFKiläisetkään hirveässä suosiossa näytä olevan, varsinkaan Blues/Narri-fanien listoilla. Mäkiaho on pieni pelkuri jne...Mähän voisin laittaa, että Haakana on kääpiö:D

Mutta Jokereista: minun listallani on kyllä ollut enemmän ex- kuin nykyNarreja; Sulander, Varis, Wahlsten, Heiskanen...nykyisistähän sinne kuuluu itseoikeutetusti Antti "toughguy" Törmänen. Moni muukin on laittanut enimmäkseen ex-narreja. Nykyisistä pelureista ei oikein ole kellään pokkaa (paitsi patologisella narri-vihaajalla) nostaa listoille Rosaa, Banhamia, Pakaslahtea, Aaltoa, Haakanaa, Lehtosta...Kuula Lehkonenkin ottaisi ainakin mitalin tuolla jengillä:p

Joo joo ja popkorniii, popkornii. vai mitä JHAG?

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Perusteluja?

Olisi kiva kuulla perustelut sille että miten joku voi olla sitä mieltä että herrat Myllys ja Helminen "eivät ole mitään" kun itse lasken kyseiset äijiät "suomen kautta aikain parhaimpia pelaajia" kastiin. Enkä väitä että he välttämättä parhaimpia olisivat mutta aika vaikea niellä ilmaan minkäänlaisia perusteluja että he eivät olisi MITÄÄN?

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin. Helminen ja Myllys ovat varmasti hyviä jääkiekon pelaajia. Ehkä jopa loistavia.

Mutta,

Minä en pidä heitä minään. Eivät sytytä olemuksellaan yhtään. Ei kiinnosta seurata herrojen pelaamista. Yäk!!

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Salatut elämät...

Erkki Rajamäestä kun kysyttiin, niin se on mielenkiintoista että aikuinen(?) mies tykkää ja antaa 13-vuotiaiden tyttöjen hiplailla hänen ns.lihaksiaan laivan hytissä + että vikittelee muiden "naisia" joilla on ikää n.15-16v., tosin reikähän se on pulullakin...varsin terve, nuori ja kihlattu mies. :p

Marco Tuokko, tuo Raision suuri mies ja kiekkoääliöhän on poliisin ystävä, hänen ystävänsä kun noukkivat hänet aikoinaan B-junnujen harjoituksista parempaan talteen... :D

Voi tätä luomisen tuskaa...

Kapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Marco "leiju" Tuokko. Suurin elvis koko sm-liigasta.
Marko Mäkinen ja Mika Strömberg kuuluu samaan kastiin.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Tää taitaa taas olla niitä viestiketjuja

Viestin lähetti Töölön Vesa

Joo joo ja popkorniii, popkornii. vai mitä JHAG?

-Mitä, etkö usko että Kuula onnistuisi tuolla jengillä? No, ketähän sillä sitten pitäisi olla; Jagr, Forsberg, Yzerman, Selänne, Kariya ja Lemieux...voisiko Kuula sössiä tällaisenkin ryhmän? Ehkä istuisi Jagrin kanssa pukuhuoneessa ja opettaisi hänelle jääkiekon alkeita:p

PS. Kimmo Rintasessa yhdistyy Tero Lehterän fyysisyys ja Lasse Pirjetän asenne

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy