Pelaajaspekulaatiot - tuleeko muutoksia kauden aikana vielä?

  • 37 855
  • 216

pikku-ukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalajoen kiekkotietäjät
Korppi kirjoitti:
Niinpä... Rahikainen on ollut ihan kelvollinen maaottelutauon jälkeen. Mukaan mahtuu jopa yksi täysosumapeli, mutta vielä en ole vakuuttunut täysin miehen tarpeellisuudesta. Ja eipä Riku sytytä joukkuetta sen enemmän kuin kukaan muukaan. Kyllä alkaa pahasti vaikuttaa siltä että muutama verenhimoinen intiaani pitäisi hommata jostain känädän perämetsistä skalpeeraamaan vastustajia. Ei näistä nykyisistä paskahousuista ole sytyttämään mitään, vaikka niille annettaisiin bensaa ja sytkäri.


loistavaa Korppi et samaa mieltä.

mitäs tehtäis että saatais joukkue nousujohteiseksi?

oma ajatus= pakit harjoittelemaan avauksia siis todella harjoittemaan
hyökkääjäät,no niillä helpompaa kun vaan pakit ruokkii ettei tarvi koko ajan alhaalta hakea,ja sitten sitä röyhkeyttä maalille per....le

yv:n tilanne kaksi todella pelaavaa kenttää,eikä vaan (mennään vuoron perään) niinkuin tuuheatukka tekee ei tule mitään.

av:n tilanne sama kuin yllä ,kaksi kovaa karvaavaa kenttää siihen, voivat olla samoilla koostumuksilla kuin edelliset,pienillä muutoksilla,esim hyvin taklaava ja ohjaava pelaaja(pelaajat) siihen.

tällähän me jo pelejä voitettais...............
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Korppi kirjoitti:
Kyllä alkaa pahasti vaikuttaa siltä että muutama verenhimoinen intiaani pitäisi hommata jostain känädän perämetsistä skalpeeraamaan vastustajia. Ei näistä nykyisistä paskahousuista ole sytyttämään mitään, vaikka niille annettaisiin bensaa ja sytkäri.
Joo, eiköhän heitetä Rahikainen mäelle ja pyydetään Mike Wirll takaisin. Josko alkaisi tapahtua.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
salla kirjoitti:
Joo, eiköhän heitetä Rahikainen mäelle ja pyydetään Mike Wirll takaisin. Josko alkaisi tapahtua.
Niin.. Ehkäpä Wirll tällä kertaa onnistuisi. Vai kelpaisiko kenties Dean Grillo? Voihan tässä luetella vaikka kaikki JYPissä flopanneet kiekkoilijat, mutta tekeekö se sitten Rahikaisesta yhtään hyödyllisemmän joukkueelle? Itse odottaisin vielä lisää näyttöjä. Yksi tai kaksi onnistunutta matsia ei todellakaan riitä.

Huolestuneena tätä keskustelua olen katsellut. Seuran menestys on monille mukamas faneille toissijainen juttu. Ihan sama mikä on sijoitus tai kuinka peleissä käy, jos vain yksi marginaali-pelaaja saa jääaikaa. Mitä siitä on haittaa vaikka joukkue häviää? Ainakin on mukavan väljää olla katsomossa kannustamassa Rahikaista. Tosi ekstaasi! Ihan housut kostuu jo pelkästä ajatuksesta.
 

vsop

Jäsen
Korppi kirjoitti:
Niin.. Ehkäpä Wirll tällä kertaa onnistuisi. Vai kelpaisiko kenties Dean Grillo? Voihan tässä luetella vaikka kaikki JYPissä flopanneet kiekkoilijat, mutta tekeekö se sitten Rahikaisesta yhtään hyödyllisemmän joukkueelle? Itse odottaisin vielä lisää näyttöjä. Yksi tai kaksi onnistunutta matsia ei todellakaan riitä.

Huolestuneena tätä keskustelua olen katsellut. Seuran menestys on monille mukamas faneille toissijainen juttu. Ihan sama mikä on sijoitus tai kuinka peleissä käy, jos vain yksi marginaali-pelaaja saa jääaikaa. Mitä siitä on haittaa vaikka joukkue häviää? Ainakin on mukavan väljää olla katsomossa kannustamassa Rahikaista. Tosi ekstaasi! Ihan housut kostuu jo pelkästä ajatuksesta.
Kiitokset Korpille hyvin suodatetusta kirjoituksesta. Olenkin hyvin pitkälle samoilla linjoilla. Nyt jokaisen pelaajan pitää nostaa profiilia, jotta edes kauden loppuun asti voi jatkaa tai on edes mahdollisuuksia myös seuraavalle kaudelle saada sopimus. Hytöselle soisin ikitaistelijana jatkon. Hän on pelaamassa hyvää kautta. Onnistumisia soisin hänelle enemmän, mutta toisaaltaan roolikin on ollut hiukan eri kuin jotkut nimimerkillä kirjoittavat ovat antaneet ymmärtää.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Korppi kirjoitti:
Seuran menestys on monille mukamas faneille toissijainen juttu. Ihan sama mikä on sijoitus tai kuinka peleissä käy, jos vain yksi marginaali-pelaaja saa jääaikaa.

Niin, sanoin kyllä alunperin tämän keskustelun avanneessa viestissäni, että heittäisin pari-kolme alisuorittanutta hyökkääjää ulos, mutta en näe Rahikaisen ulostamisen olevan oikea ratkaisu saada missiojuna raiteille.
Kyllä minä haluan että joukkue menestyy ja olen tällä hetkellä pettynyt tähän suojatyöpaikka-meininkiin, mikä Alatalolla näyttää olevan meneillään.

Minä haluan, että seurajohto näyttää olevansa mission kanssa tosissaan. Sitä se ei ole vielä alkukauden hapuilun aikana näyttänyt, saa nähdä näyttääkö ikinä..

Pelaajia on tosiaan vaikea löytää..(Wilm, Kavanagh jne..) Eikö näin, Seppänen.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Korppi kirjoitti:
Huolestuneena tätä keskustelua olen katsellut. Seuran menestys on monille mukamas faneille toissijainen juttu. Ihan sama mikä on sijoitus tai kuinka peleissä käy, jos vain yksi marginaali-pelaaja saa jääaikaa. Mitä siitä on haittaa vaikka joukkue häviää? Ainakin on mukavan väljää olla katsomossa kannustamassa Rahikaista.

Tiivistät tässä täydellisesti omatkin ajatukseni!

Itse ajattelin samalla tavalla jo viime kaudella, kun eräs hankalan joukkuepelaajan maineen saanut keskushyökkääjä saapui vuoden alussa Jyväskylään. Tämän taitoniekan hehkutus oli armottoman kovaa, vaikka välittömästi hänen tultuaan alkoi joukkueella kaamea syöksykierre kärkipäästä kohti säälipleijareita. Eräs mikkeliläinen JYP-kannattaja kertoi kyseistä keskushyökkääjää käsitelleessä ketjussa jopa seuraavansa jääkiekkoa juuri tuonkaltaisten pelaajien takia.

Korostan, etten pidä itseäni mitenkään erityisen kiihkeänä tai intohimoisena JYPin kannattajana, mutta silti tällainen henkilöpalvonta, jota sielunveljissäni ja -siskoissani esiintyy, ärsyttää suunnattomasti. Tänä syksynä on tuntunut suunnilleen siltä, että Riku Rahikainen on JYPin kautta aikain paras hankinta, jonka pitäisi olla koko ajan kentällä ja jonka kahden maalin illasta kannattajat saavat koko Jyväskylää ravistelevan orgasmin. Sen sijaan jos pari maalia heittää joku muu, kommentit ovat vain "ihan hyvä onnistuminen" -tasoa.
 
Viimeksi muokattu:

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Pee kirjoitti:
Tiivistät tässä täydellisesti omatkin ajatukseni!

Itse ajattelin samalla tavalla jo viime kaudella, kun eräs hankalan joukkuepelaajan maineen saanut keskushyökkääjä saapui vuoden alussa Jyväskylään. Tämän taitoniekan hehkutus oli armottoman kovaa, vaikka välittömästi hänen tultuaan alkoi joukkueella kaamea syöksykierre kärkipäästä kohti säälipleijareita. Eräs mikkeliläinen JYP-kannattaja kertoi kyseistä keskushyökkääjää käsitelleessä ketjussa jopa seuraavansa jääkiekkoa juuri tuonkaltaisten pelaajien takia.

Korostan, etten pidä itseäni mitenkään erityisen kiihkeänä tai intohimoisena JYPin kannattajana, mutta silti tällainen henkilöpalvonta, jota sielunveljissäni ja -siskoissani esiintyy, ärsyttää suunnattomasti. Tänä syksynä on tuntunut suunnilleen siltä, että Riku Rahikainen on JYPin kautta aikain paras hankinta, jonka pitäisi olla koko ajan kentällä ja jonka kahden maalin illasta kannattajat saavat koko Jyväskylää ravistelevan orgasmin. Sen sijaan jos pari maalia heittää joku muu, kommentit ovat vain "ihan hyvä onnistuminen" -tasoa.

Mitäköhän tähänkin pitäisi vastata? Hoh hoijjaa.

Sun pee kannattaa varmaan harkita ammattiavun hankkimista, ettei muiden ihmisten sanomiset saa sua noin pahasti pois tolaltasi. Sun tajunnastasi ja ajatuksen juoksustasi sai kyllä ihan tarpeeks hyvän kuvan silloin kun aloitit legendaarisen "mieshuorien mestaruus" -ketjun. Yhtä vakavasti mä suhtaudun tähänkin mitä nyt sanoit.

Etkö sinä pee itse ymmärrä että Niinimäen tulolla ei ollut mitään tekemistä jypin alkaneen alamäen kanssa. Tähän lausuntoon saan varmaankin taakseni muitakin faneja? Joukkuepeli kuitenkin on kyseessä, yksilöt voi ratkoa otteluita, mutta yksilö ei voi aloittaa koko joukkueen alamäkeä, jollei kyseessä ole maalivahti. Piste.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
kimmo kirjoitti:
Mitäköhän tähänkin pitäisi vastata?

En tiedä, mutta yrittäisit joskus vaikka jotain järkevää. Tai jätä vaikka vastaamatta kokonaan, jos ei ole mitään asiaa. Pystytkö edes jompaankumpaan näistä?

kimmo kirjoitti:
Sun pee kannattaa varmaan harkita ammattiavun hankkimista, ettei muiden ihmisten sanomiset saa sua noin pahasti pois tolaltasi.

Pois tolaltani?! Ja vielä "noin pahasti"?! Mitä ihmettä sinä nyt jauhat?!

Sanoin "Korppia" lainaamalla oman mielipiteeni, että turhan monella suosikkijoukkueeni kannattajalla on taipumusta henkilöpalvontaan. Mutta vaikka tällaista taipumusta onkin, pois toltaan se ei minua toki saa. Toivottavasti tämä fakta ei kuitenkaan saanut Sinua pois tolaltaan...

kimmo kirjoitti:
Etkö sinä pee itse ymmärrä että Niinimäen tulolla ei ollut mitään tekemistä jypin alkaneen alamäen kanssa.

En.

On vaikea - tai oikeastaan mahdoton - sanoa, kuinka suuri vaikutus Jessen tulolla oli, mutta uskon vakaasti, että jonkinmoinen ainakin. Eiköhän siitä kerro jo se, ettei Niinimäelle tehty sopimusta tälle kaudelle, vaikka pisteitä mies saalisti JYP-nutussa ihan hyvin. Mahdettiinkohan sopimusta edes yrittää - ainakaan kovin hanakasti?

kimmo kirjoitti:
Tähän lausuntoon saan varmaankin taakseni muitakin faneja?

Ihanaa "muiden äänten" kalastelua! Etkö luota omiin "faktoihisi", joiden mukaan "Niinimäen tulolla ei ollut mitään tekemistä jypin alkaneen alamäen kanssa", kun pitää heitellä tuollaista "olkaa mun kaa samaa mieltä, pliis" -anelua?

kimmo kirjoitti:
Joukkuepeli kuitenkin on kyseessä, yksilöt voi ratkoa otteluita, mutta yksilö ei voi aloittaa koko joukkueen alamäkeä, jollei kyseessä ole maalivahti.

Ovatkohan HIFK-kannattajat(kaan) tästä samaa mieltä?

Meinaan vaan, että syksyllä 2000 helsinkiläisseura porskutti vakuuttavasti liigan kärkipäässä, kunnes muuan laitahyökkääjä Jan Caloun palasi epäonnistuneelta Pohjois-Ameriikan-visiitiltään takaisin kissapetonuttuun marraskuun lopussa. Nopeasti alkoi HIFK:n alamäki (mm. heti Calounin avausottelussa kotona vain tasapeli lähes edelliskauden divaripelaajista koottua JYPiä vastaan), mikä johti lopulta siihen, että kovasta pistetahdistaan (lähes pinna per peli!) huolimatta Caloun lomautettiin (lue: erotettiin) runkosarjan lopussa.

Toki kyseisessä asiassa taidettiin spekuloida myös kaukalon ulkopuolisilla asioilla (olikos se niin, että Aki Uusikartanon huhuttiin kuksineen Calounin vaimoa vai toisin päin?), mutta pelkästään niistä HIFK:n syöksykiirre tuskin johtui, vaan myös pelillisiä ongelmia Caloun pisteistään huolimatta mukanaan toi - ihan kuten Niinimäki JYPiin viime kaudella.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Se joka väittää, että yksittäinen pelaaja ei pysty pilaamaan koko pukukopin ilmapiiriä ja siten aloittaa koko joukkueen pelillistä alamäkeä ei ole koskaan pelannut joukkueurheilua muuta kuin yläasteen liikuntatunnilla.


Itse kirjoitin noin kun Niinimäen sopimus paljastettiin 7.1.2006:

"Jesse Niinimäki on se viimeinen pelaaja, jonka kukaan haluaa nuoren ja hyvähenkisen joukkueen pukukoppiin. Kyseessä on sen tason kyykäärme, jolla kieltämättä kiekollisen potentiaalinsa lisäksi vielä suurempi potentiaali myrkyttää koko JYPin pukukoppi.

En ole luottavainen Alatalon kykyihin valmentajana käsitellä tuon tason käärmettä. Mitä tekee Oulaisten huima kun Jesse ensimmäisen kerran arvioi harjoituksissa muiden pelaajien hyvyyttä eräälle Jaroslav Bednarille tutulla tavalla?

Mutta JYPissä on kaikki on varmasti toisin."

Sitten kun syöksy alkoikin kuten tuomion pasuunat olivat ennustaneet, niin kyse oli yhteensattumasta.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
SergeiK kirjoitti:
Sitten kun syöksy alkoikin kuten tuomion pasuunat olivat ennustaneet, niin kyse oli yhteensattumasta.

Miksi tätä asiaa käsitellään tässä ketjussa?

Enivei, olen sergein kanssa samaa mieltä. Pee:n mukaanhan Niinimäen tulo
viime keväänä vaikutti varmasti esim myös toissa- sekä sitä edeltävän kevään
konttaamiseen, uskoen että Joukkue isolla J:llä varmasti aisti Niinimäen tulevan
kahden vuoden päästä porukkaan ja pilaavan koko porukan peli-ilon ja joukkuehengen!

Varmasti Peen mielestä Niinimäen pieraisu aiheutti aasian tsunamin tappaen 200k ihmistä.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Groove Armada kirjoitti:
Pee:n mukaanhan Niinimäen tulo viime keväänä vaikutti varmasti esim myös toissa- sekä sitä edeltävän kevään konttaamiseen, uskoen että Joukkue isolla J:llä varmasti aisti Niinimäen tulevan
kahden vuoden päästä porukkaan ja pilaavan koko porukan peli-ilon ja joukkuehengen!

Varmasti Peen mielestä Niinimäen pieraisu aiheutti aasian tsunamin tappaen 200k ihmistä.

Erinomaista, että nuo "varmasti"-sanat ovat tuolla väleissä, sillä "ihan" tuota mieltä en ole. Itse en ole varsinaisesti puhunut edes Niinimäen negatiivisesta vaikutuksesta joukkuehenkeen, vaan pääpointtinani ovat olleet pelilliset ongelmat (mm. individualismi, mikä ei ainakaan viime kauden, todella tasaiseen ja harmoniseen JYP-miehistöön, sopinut lainkaan), jotka miehen tulon myötä JYPiin tulivat.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Rahikainen sitten ilmeisesti jatkaa, joten liekö muutoksia muuten luvassa?

Lähteekö pari hyökkääjää (Alanen, Piispanen/Tenkanen) vai hankitaanko se pakiston kiekollinen liideri? Kaksi kuukautta siirtoaikaa jäljellä, joten ehkäpä JYPinkin johdolla on aikaa etsiä niitä vaikeasti löydettäviä pelaajia...

Aikaa on edelleen näyttää, ollaanko tosissaan mission kanssa.
 

Haapamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP Ja Suolahden Urho
No jotain vois keksii koska taas on tulossa toi Tammikuu jossa tunnetusti Jypi konttaa ... nyt vois olla aika että joku todellinen hengenluoja tulis joukkueeseen joka pystyis myös maalin tekoon .... ja jopa ratkaisemaan pelejä omalla tekemisellään koska nykyisellään Jyp on todella hengetön paketti ja (jos) kun konttaaminen jatkuu niin kopissa ei ole pelaaja (henkilöä) kuka pystyisen purren kääntämään toiseen suuntaan (vaikkakin edellinen peli Tapparaa vastaan käännettiin hienosti voitoksi vikassa erässä) ...... eli minun mielestä listalla voisi olla jopa kaksikin hankintaa .... ehkä joku pohjoisamerikkalainen hyökkääjä jolla on asenne ja taidot kohdallaan (ja hinta) ..... toinen tsekki (en tarkoita välttämättä juuri kansalaisuutta) tyyppinen kiekollinen pakki joka pystyy rakentamaan peliä ja välillä vaikkapa sutaisemaan maalinkin ..... ja myös tällä pitäisi olla halu mennä eteenpäin kova .....

toki ymmärrän että rahaa ei paljon mutta toivoahan saa ..... ja omia mielipiteitä jakaa <--- onko ne sitten "oikeita" niin sen saa jokainen itse päättää ....

Ugh olen puhunut
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Pee kirjoitti:
Erinomaista, että nuo "varmasti"-sanat ovat tuolla väleissä, sillä "ihan" tuota mieltä en ole.

Varmasti ihan erinomaista, että tuo erinomaista on varmasti ihan tuossa
lauseen alussa. Sitäpaitsi jos ei olisi ollut tuossa alussa, olisi JYP varmastikin
ehkä hävinnyt Tapparalle lauantaina.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Lainataas viestin pohjaksi Alatalon eilistä kommentointia..

– Olen yrittänyt hyvällä ja pahalla, mutta vieläkään kaikki eivät ole oivaltaneet, että meidän on taisteltava laatikossa täydet 60 minuuttia tehdäksemme tulosta. Nöyryys ei riitä, valmentaja toisti tiistainakin.

Kukin voi arvuutella, ketä tässä tarkoitetaan. Itse luulisin, että ainakin Vänttinen saa marssia peilin eteen. Tulee väkisinkin ns.suojatyöpaikka-fiilis mieleen tuosta kommentista. Monessa muussa seurassa ruvettaisiin vaihtamaan pelaajia vaikka taloudellisen riskin uhalla, tuleeko tätä tapahtumaan JYPissä? Toivottavasti viimeistään joulutauolla, jos ei kurssi ala kääntyä..
 

Theone

Jäsen
Jypjyrää:) kirjoitti:
Näyttäisi myös siltä että pelaajien luottamus Alataloon on mennyt...
Menisipä vielä Seppäseltäkin luottamus Alataloon. Sitä tuskin tulee tapahtumaan.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuolla toisessa ketjussa huhuillaan, että Niinimäki ois saamassa lähtöpassit luulajasta. Kelpais ainakin mulle ihan hyvin. Koska taitoo miehellä on, ja ei se nyt vois sitä henkee joukkueessakaan saada kovin paljon huonommaks, ku vaikuttais olevan aika huono jo nyt. Eli mun mielestä tänne vaan jos on vapautumassa.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Nyt Seppänen hereillä..ja työnnä vaikka Kovanen vaihdossa :)
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Hukkaviiva kirjoitti:
Tuolla toisessa ketjussa huhuillaan, että Niinimäki ois saamassa lähtöpassit luulajasta. Kelpais ainakin mulle ihan hyvin. Koska taitoo miehellä on, ja ei se nyt vois sitä henkee joukkueessakaan saada kovin paljon huonommaks, ku vaikuttais olevan aika huono jo nyt. Eli mun mielestä tänne vaan jos on vapautumassa.

Ensin pitäisi saada pari-kolme hyökkääjää tuosta pihalle, mikään järki ei olisi muuten ketään hyökkäyspään kaveria hommata. Enkä minä näkisi Niinimäkeä mitenkään järkevänä hankintana ylipäätäänkään.
Kokeneempaa kaveria JYP tarvitsee ja minä katselisin edelleen vahvistusta puolustuspäähän. Eilen näki Niskavaaran puuttuessa, kuinka kädetön pakistomme on. Ei sillä, toki hyökkäyksin vahvistusta kaipaa, mutta ei ideaa hankinnoissa, ellei joitakuita alisuorittajia saada muiden riesaksi.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Köpi kirjoitti:
Itse luulisin, että ainakin Vänttinen saa marssia peilin eteen.

Kyllä ainakin alkukaudesta Vänttinen on ollut allekirjoittaneellekin yksi pettymyksen aiheista JYPin joukkueessa. Tähän mennessä mies on tehnyt 26 ottelussa tehot 3+6. Viime kaudella 53 runkosarjaottelussa saaliiksi kertyi 8+16. Nykyisessä JYPin joukkueessa näyttöpaikkoja on ainakin omien silmieni mukaan miehelle annettu, jonka vuoksi olisin tässä vaiheessa olettanut miehen pistesaldon olevan hieman korkeampi. Mahdollisuuksia on kuitenkin aina parantaa, huomenna siihen annetaan jälleen uusi mahdollisuus.

Jos nykyinen meno joukkueessa ei parane joulutaukoon mennessä, niin silloin saattaisi kuvitella jotain tapahtuvan (ainakin pelaajarintamalla, jos ei muualla).
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä mäkin sen tiedän, että sieltä pitäis saada porukkaa pihalle,mut hommaisivat Niinimäen ja sanosivat esim Alaselle ja joillekin muille, että esitykset on ollu semmosia, että saat valita vaihdatko seuraa, vai istutko katsomossa. Ja kyllähän sinne pakkikin tarvitaan, mut ei meillä oo yhtään liigatason kiekollista sentteriäkään.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
..eihän siinä muuta kun löytyis palkanmaksaja. Varmaan useampaakin herraa istutettais katsomossa, jos ei tarvis palkkaa maksaa.

Alanen olis lentäny jo ulos, ellei olisi niin kallis. Onneksi JYP ei ole kumminkaan T.Kovanen. Mitäs tuli sopimus tehtyä. Paskan möivät.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Leiska kirjoitti:
Jos nykyinen meno joukkueessa ei parane joulutaukoon mennessä, niin silloin saattaisi kuvitella jotain tapahtuvan (ainakin pelaajarintamalla, jos ei muualla).
Luulenpa, ettei mitään tapahdu ennen joulutaukoa mutta tauon aikana:
Siniviiva kirjoitti:
Luulenpa, että JYP on seuraavan kerran siirtomarkkinoilla joulutauolla. Silloin joukkueen alisuorittajat saavat mennä ja tilalle tulee jonkun muun seuran alisuorittajia, ehkä jopa ulkomailta. Se ei kuitenkaan välttämättä tarkoita, että pelaaja olisi ulkomaalainen. Vrt case.Korhonen.
Tuohon uskon edellenkin. Seppäseltä menee loppukin uskottavuus, jos tekee peliliikkeitä tuota pikaa kaiken lausumiensa jälkeen (esim Missiovastine Keskisuomalaisessa).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös