JYP:n joukkuehan on pitkälti kasassa, mutta Perrinille haetaan korvaaja mikäli mies karkaa Änäriin. Itse olen antanut ymmärtää, että pakistoon haetaan myös mahdollisesti Marttisen paikkaajaa (mikäli tilanne nyt on tosiaan niin paha, kuin olen kuullut). Pakistossa 9 pakkia, joista selkeästi liigatasoisia on NELJÄ (Korhonen, Huczkowski, Loikala, Virolainen).
Tommi Kovasella on lahjoja hyväksikin pakiksi liigatasolle, mutta siitä ei voi olla varma. Ilkka Vaarasuo nousi liigaan loukkaantumisten myötä, mutta mitä voi odottaa parikymppiseltä kaverilta? Ville Hyrkäs pelasi mukiinmenevästi JYP-tuurauksessaan, mutta arvoitus siltikin. Kimmo Pikkarainen loisti Mestiksessä kiekollisella pelillään, mutta liigassa pettymys. Ja mitä positiivista voi löytää Mikko Mäenpäästä? Minä en ainakaan löydä mitään viime kauden perusteella, jatkuva loukkaantumiskierre, uhkarohkea peli..Tuomo Kortelainen saattaa jatkaa, mutta ei hänelläkään ole sitä mitä JYP tarvitsee, jos Marttinen puuttuu.
Yhden kokeneen pakin JYP vielä tarvitsisi.
Marttinen on erittäin ilkeä peluri, joka on vihalistan kärkipäässä monessa joukkueessa, jotka vierailevat Hippoksella. Myös fyysisyydessä mies pärjää.
Iso aukko jää, jos Jyssy ei pysty pelaamaan.