Pelaajasiirrot ja jatkosopimukset 2022–2023

  • 46 694
  • 153

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Koska siinä kohdassa pelaaja on liigajengin kokoonpanossa, eivätkä liigajengit osallistu mestiksen ja suomisarjan välisiin karsintoihin.

Mä en ihan saa kiinni miksi tämä pitäisi mielestäsi erikseen mainita.
Karkee esimerkki:
Liiga jengistä kentällinen lainassa kauden loppuun asti (mitä se sit tarkkottaakin) eikä kotiuta pelaajia niin nää sit sais pelata Suomi-sarjan ja Mestiksen karsinnoissa.

Mutjos tää on väärä tapa ajatella niin olkoon.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Karkee esimerkki:
Liiga jengistä kentällinen lainassa kauden loppuun asti (mitä se sit tarkkottaakin) eikä kotiuta pelaajia niin nää sit sais pelata Suomi-sarjan ja Mestiksen karsinnoissa.

Mutjos tää on väärä tapa ajatella niin olkoon.

Niin, mun käsittäkseni saa, ja pitääkin saada, kun kerran ovat ennen siirtorajaa siirtyneet.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Niin, mun käsittäkseni saa, ja pitääkin saada, kun kerran ovat ennen siirtorajaa siirtyneet.
Sehän tässä itteeni häiritsee kun noilta nuoremmilta on kielletty tuo Suomi-sarjan ja Mestiksen karsinnoissa pelaaminen.

Mutta jos näin on niin näillä mennään.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Sehän tässä itteeni häiritsee kun noilta nuoremmilta on kielletty tuo Suomi-sarjan ja Mestiksen karsinnoissa pelaaminen.

Mutta jos näin on niin näillä mennään.

Joo, ymmärrän.

Mutta toisaalta, nuorille pelaajille on haluttu antaa laajemmat mahdollisuudet siirtyillä edestakaisin, koska saavat lisää peliaikaa ja kehittyvät. Ja toisaalta halutaan estää karsintoihin joutunneen mestisjengin täyttäminen liigajengien junnuilla.

Eihän tästä täydellistä saa, mutat on toi nyt aika hyvä mielestäni.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OCE
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös