Mä luulen et "Ipe" ei ollut nimenomaan tyytyväinen siihen rooliin mitä tarjottiin. Vaikea uskoa, että rahasta nyt niin kauheasti oli kyse. Näiden Mehtimäkeläisten juttuihin nyt kannata muutenkaan kauheasti huomiota kiinnittää. Ovat varmaan melko vittuuntuneita fänit siellä muutenkin, kun Espoosta oli ennen vuodenvaihdetta luvattu vuodenvaihteen jälkeen 2 pelaajaa ja maalivahti ja nyt ei ilmeisesti kukaan ole sinne matkaamassa. Seura siellä on varmaan aina tyytyväinen kun jotain karoja sinne heitellään. Ennen Oren loukkaantumistakin Volden piti siirtää Joensuusta johonkin muualle pelaamaan, kun ei ollut saanut idässä tarpeeksi vastuuta Toreniuksen mukaan.
Hannulasta sen verran, että pitääkö tämä yleinen luulo siitä edes paikkaansa, että Venäjällä nyt paniikissa hamstraavat pelaajia Malkinien tilalle? Ja tärkeämpää haluaako Hannula sinne edes mennä? Mikä se hinta on millä Hannula sinne tahtoo. On kuitenkin käynyt siellä jo 5 seurassa pelaamassa ja vikoilla kausilla toisella 1 ja toisella 13 peliä. Voisi äkkiä luulla, ettei kauheasti ole viihtynyt.
Ruotsiinkaan varmaan ei sellaista vientiä ole, ellei joku nousua haluava divariseura halua maksaa tolkuttomia. Elitserien jengeillä ei vissiin paikon tarvetta änärin takia ole, kun eikai siellä ketään sitten ollutkaan.
Todennäköisimmät suunnat ovat mielestäni edelleen Rauma ja Helsinki. IFK:ssa olisi tutkapari ja kaveri Jocke. Raumalla rahaa. Näiden suhteen en haluaisi nähdä sitä, että jostain kympistä jäisi kiinni. Jos ifkit tai ketut tarjoavat tuplaa niin sinne se varmaan menee. Mites joku Sveitsin suunta. Sieltä ilmeisesti lähti ukkoa ja se on vielä kokematta Hannulalta.
Mä en ole toivoani menettänyt Hannulan suhteen. Lähinnä siis siksi, etten usko siirtoon KHL:ään taustoja tutkittuani. Hannula on vielä korostetusti Aaltosen tilanteen takia elintärkeä pelaaja Espoolle.