Älkäähän nyt porilaiset odottako siltä Pentiltä ihmeitä. Olen 99% varma, että Platt ei Poriin lähde, eikä Dubaa Tampereella nähdä kuin Ässien maalilla. Eiköhän se ole edelleenkin Hautamaa kuka tässä kyykyttää. Ässiin Nickerson ja Ilvekseen Damon ja Salminen ;)
En yleensä juurikaan ota kantaa näihin huhuihin. En täällä enkä myöskään Ässien sivulla. Ihmettelen vaan sitä että mistä nämä kaiken maailman huhut putkahtaa. Mitä kirjoitit siitä että Pena ei tee mitään ihmeitä. Pena ei yksin päätä Ässien pelaajahankinnoista. Hän kartoittaa niin pelaajamarkkinoita. Ässät myi Nicken viime kaudella mitä muistelen ja olen kuullut niin hinta oli aika hyvä. Viime kaudella ei karsittu liigapaikasta, mutta nyt karsitaan ja jokainen joukkue yrittää pelata niin että siihen karsintaan ei joutuisi. Joidenkin siihen on jouduttava, mutta kausi on pahasti kesken.
Mitä tulee sit Hautamaan kyykyttämiseen eli niin kun heitit että Nicke Ässiin ja Damon sekä Salminen Ipaan niin aika jutun heitit. Luuletko että nuori Sakke Salminen lähtisi Ipaan kesken kauden. Kaveri on intissä ja epäilen tuollaisia huhuja. Lisäksi jos Sakke haluaa kehittyä kiekkoilijana ja saa peliaikaa niin ei se tule toteutumaan Ipassa. Tämä on vaan oma näkemys. Sakke saa peliaikaa paljon enemmän Padassa kun ja jos siirtyisi Ipaan. Sakke on nuori ja pelaa vasta ekaa täyttä kautta sm-liigaa. Harva 20-vuotias on mikään maalinsylkijä kun sm-liigaan astuu. Itse pidän sitä asiaa tärkeämpänä että Sakelle pitää antaa aikaa kehittyä. Joensuun Jessekin syttyi vasta viime kaudella Ässissä. Pelaajan pitää saada rauhassa kehittyä ennen kun aletaan kaveria myymään pois. Sama koskee Salmista. Tietysti jos hän itse haluaa lähteä niin sille ei sit mitään voi. Siihen en usko että Damon ja Sakke annettaisiin vaihdossa ja tänne tulis Nicke. Pietilän opissa Sakke ei kehity ikävä kyllä.