Kauvosaarelle ehdoton peukku täältä. Ja jos nyt saa haaveilla niin otetaan samantien kaksi sentteriä.
Kompotikomp! Kauvosaari sopisi todella hyvin palettiin. Jos kylkiäisenä tulee Nylander, niin tulkoon. :)
Kauvosaarelle ehdoton peukku täältä. Ja jos nyt saa haaveilla niin otetaan samantien kaksi sentteriä.
Kompotikomp! Kauvosaari sopisi todella hyvin palettiin. Jos kylkiäisenä tulee Nylander, niin tulkoon. :)
Ehdoton kyllä. Itse asiassa Kauvosaari olisi varmasti paras mahdollinen ratkaisu tähän hätään, en vaan usko että Ilves tuosta luopuu. Olisi kyllä oma ykkössuosikkini.
Jep. Kauvosaari olisi tähän väliin erinomainen hankinta ja pitää toivoa että Ilves on valmis luopumaan Kauvosaaresta sillä täällä olisi tarvetta sentterille.
Kauvosaari näkyy pelaavan Ilveksen nutussa tänä iltana, joten mitenhän on hänen siirtonsa kanssa?
http://www.sm-liiga.fi/ottelut/ennakkoraportti/36309.html
(Linkki Ilveksen tämän illan kokoonpanoon)
Itseasiassa Battaglia vasta pettymys olisikin. Kova jätkä varmaan juu, mutta mitä ihmettä me tehdään ylimääräisellä laiturilla, kun nykyisillekään ei riitä liigakelpoisia senttereitä?Voihan Kauvosaari siirtyä myöhemmin tällä viikolla. On tässä siirtoaikaa vielä jäljellä. Oletan, että tuo pelaaja on Battaglia, kerta eilen on lentänyt suomeen ja tänään on Jokereilla tiedotustilaisuus. Itse asiassa, kaikki muu tuntuisu hienoiselta pettymykseltä.
Voihan Kauvosaari siirtyä myöhemmin tällä viikolla. On tässä siirtoaikaa vielä jäljellä. Oletan, että tuo pelaaja on Battaglia, kerta eilen on lentänyt suomeen ja tänään on Jokereilla tiedotustilaisuus. Itse asiassa, kaikki muu tuntuisu hienoiselta pettymykseltä.
Jaahas, jos tuo todella pitää paikkansa, niin eipä taida kaveri Jokereihin siirtyä. Tässä rupeaa todella 'vaihtoehdot' vähenemään. Ellei sitten puskista joku?
Tämä kiteyttää kyllä hyvin omat ajatukseni. Jos sentterin sijasta tulee jonkun muun pelipaikan pelaaja, voidaan kyseinen tempaus helposti nostaa yhdeksi hölmöimmistä masailuista ikinä.Itseasiassa Battaglia vasta pettymys olisikin. Kova jätkä varmaan juu, mutta mitä ihmettä me tehdään ylimääräisellä laiturilla, kun nykyisillekään ei riitä liigakelpoisia senttereitä?
Nylander & Battaglia olisi kyllä eräs kovimmista kaappauksista koskaan, mutta sitten heräisi kysymys että mistä ihmeestä Hjallis kaivaa rahat tähän kaikkeen?
Voihan Kauvosaari siirtyä myöhemmin tällä viikolla. On tässä siirtoaikaa vielä jäljellä. Oletan, että tuo pelaaja on Battaglia, kerta eilen on lentänyt suomeen ja tänään on Jokereilla tiedotustilaisuus. Itse asiassa, kaikki muu tuntuisu hienoiselta pettymykseltä.
Sportin pohj.amerikkalaiset (Lou ja Bryan) olleet ainakin viime pelissä "flunssassa". Pelicans ilmeisesti Dickensonin perässä.
Näin ilmeisesti ainakin alkuun on ajateltu. Vaikka Bates laituri onkin pystyy hän pelaamaan myös keskellä.Mitä sillä Battaglialla tehdään, pistetään pelaamaan keskellä sentterinä....