Ei kyllä Viitasesta mitään mielikuvaa,mutta täytyy uskoa Dufvan ja Seppäsen sanoihin että on perusvarma puolustaja. Veikkaan kyllä että lisää siirtoja luvassa JYPin osalta.
Vänttisen ja Tuppuraisen loukkaantumiset yhdistettynä Bicekin lähtöön tuottavat mielenkiintoisen yhtälön. Vänttisen varaan ei voi laskea mitään ja Tuppuraisen kuntoutuminen voi olla niin hidasta, että JYPin on hankittava toinen korvaaja Tuppuraiselle.Veikkaan kyllä että lisää siirtoja luvassa JYPin osalta.
Ihmeellinen hankinta JYPiltä. No kai Dufva sitten näkee jotain jota minä en ole nähnyt pariin vuoteen Mikon otteissa.
Vänttisen varaan ei voi laskea mitään ja Tuppuraisen kuntoutuminen voi olla niin hidasta, että JYPin on hankittava toinen korvaaja Tuppuraiselle.
Tämän kauden näytöillä Lippojoella ei ole mitään asiaa alivoimaan. Koskinen on sitäpaitsi edelleen telakalla.
Mitä Jiriin tulee, niin olen muutamasta eri lähteestä kuullut HUHUA, että herralle olisi sorvattu jo jatkosoppari loppukaudeksi. Mutta mistä näitä tietää.
No, tuleehan jossain vaiheessa Tuppurainen takaisin. Pystyisikö joku kolmikosta Bicek, Tuppurainen tai Mäkiaho pelaamaan keskellä?? siinä meille "vaatimaton" 3.kenttäBicek tai mäkkäri, kalliita molemmat! Meidän on pakko olla mitalipeleissä, jos meinataan selvitä taloudellisesti plussalle tästä kaudesta.
Itse en Bicekkiä toivoisi jäämään, ellei saa tasokasta kaveria rinnalle kolmoseen. Tai vaihtoehtoisesti nosteta kakkoseen tai ykköseen, joka sekoittaisi rutinoituneet hyvät kentälliset.
Mikähän visio tämä Mäkiaho nyt on? Nyt tässä saadaan sivukaupalla paskaa aikaiseksi jostain Mäkiahosta sen vuoksi, että on satuttu mainitsemaan hänen saaneen potkut. Niin, Jesse Niinimäkikin sai juuri potkut, onko hän tuleva nelossentteri?
Nelonen vois olla muodossa Vänttinen-Jesse-"Joku uus ihQ!".
Mutta tätä kautta koskienkin pitää joskus rajuja päätöksiä tehdä. Ei toki vielä, sillä vajaa kaksi ja puoli kuukautta ts. 23 SM-liigakierrosta on aikaa. Mutta viimeistään 31.1. pitää päättää, ketkä jatkavat SM-liigassa ja ketkä Mestiksessä.
Nyt miestä ei ole Jypin kokoonpanossa näkynyt, mutta D:ssä on ollut peleissä mukana. Onko nyt tarkoituksena vain hakea hänelle vauhtia loukkaantumisen jäljiltä, vai onko pelipaikka myös jatkossa mestiksen puolella? Itse Jypin tilannetta sen suuremmin tuntematta näkisin Jormakan mielellään liigajoukkueen mukana, sillä esim. vuodenvaihteen U-20-kisoja varten olisi hyvä saada miehelle kovia pelejä alle.