HIFK:n puolella on perjantaipullot avattu ja siellä arvaillaan / huhuillaan tulevaa pelaajakauppaa, jossa Jussi Pesonen siirtyisi vaihtokaupassa joko JYP:n Viitaseen tai Vaarasuohon. Jos Pesonen olisi tosiaan saatavissa, niin minun puolesta annetaan vaihtokaupassa vaikka molemmat "toivotut" Viitanen ja Vaarasuo HIFK:lle ja kaupan päälle vielä Lippojoki..
No no, ei tässä sentään mitään järkeä olis. korkeintaan yhdestä pakista voisi ajatella luovuttavan ja silloinkin myös peräpäähän tulisi tulla tilkettä, eikä rakentaa puolustusta kafka tyyliin niinkuin hifk konsanaan. Jos sitä hyökkäysosastoa ajattelisi vahvistettavan, sitä ajattelisi, ettei se lisäänny hankkimalla sinne lisää jotain mitä siellä jo on, vaan jos hankittaisiin sinne jotain, mitä sieltä vielä puuttuu ja sitä ei tämän hetken hifkistä löydy, vaan jostain ihan muualta.
Sen sijaan Pesosta voisi ajatella johonkin ensi kauden ketjusommitelmiin, mutta luulenpa, että tanpere on oletettavampi osoite ensi kaudeksi, ellei ulkomaitten komennus sitten mielessä siinnä.
Tuon hifki puolen voinee kuitenkin kokolailla jättää arvoonsa näiden siirtojen ja pelaajaliikumisten osalta, koska pääsääntöisesti siellä vaihdellaan kuin tyttöset kiiltokuvia, vailla mitään reaalista ajatusta haaverostereissa pyörien. Kultastakin ovat siirrelleet itselleen pitkin syksyä ja pitkin talvea ja taisipa sillä joku vielä männäpäivinäkin jossain topikissa itseään kiusata, vaikka mies jo kesän lopussa itse julkitoi, että halusi palata kookoohon jäädäkseen, siinä on siis enemmän vaakakupissa, kuin suurin, ikinä, missään palkkapussi, johon hifkillä ei olisi edes paukkuja vakavissaankaan, tämä näin esimerkkinä, kun niitä stadin sutkien riimuja tavailee ja sisältöjä pohtii.
Voi kettu! lainasin nyt väärää miestä. Tarkoitus oli kommenteerata tuota ladamiehen höveliä tarjousta, uskovat siellä vielä piruparat, että kauppa on sovittu ja kättä päälle.
Vaan tuleehan tuo ajatus kukaties näinkin lainaten kirjoituksestani esille.
Jotenkin kyllä herkuttais ajatus, kuinka Seppänen rahastaa raskaimman kaupalla kunnon böndeläisenä autokauppiaana Vaarasuosta hirveet massit ja perään kotiuttaa jonkun Wescotin tai vastaavan viivaruoskan Jypiin, viettäisivät sitten täällä stadissa böndetöntä tammikuuta pitkissä kalsareissa Vaarasuon kanssa, hymistellen, että saatiin böndeltä voittamisen kulttuuria jengiin, kun ne tyhmät suostu myymään. Sitäpaitsi Vaarasuokin saisi kunnon tilin pelaamisestaan ja oikeesti se on tosissaan paljon parempi pakki, kun tää mun kirjoittamani antaa ymmärtää.
Mä en sittenkään vaihtais Vaarasuota Pesoseen, että olkoot ilman täällä stadissa( siis böndetönnä, hah, mikä saundi tossa sanassa).