Pelaajaliikenne 07/08

  • 429 334
  • 1 331
Tila
Viestiketju on suljettu.

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Libor on sitä mitä HIFK:n pakisto tällä hetkellä kaipaa, ja jos sitä ei ymmärrä, niin terve menoa kahvittelemaan ja puhelemaan mukavia vaikkapa Alpon ja Pakarisen Riston kanssa.

Liborista samaa mieltä, mutta sehän ei muuta tilannetta, että Pentti yrittää tällä mainostempulla saada suosiota takaisin joidenkin kannattajien silmissä. Lajia ymmärtävät näkevät, ettei tämän yhden miehen ottaminen joukkueesen muuta loputulosta paskan vertaa. Joukkueessa on yksi kakkoskentän pakki ja kaksi kolmoskentän pakkia nyt + suuri määrä niitä 7. ja 8. pakkeja, jos puhutaan menestyväsä joukkueesta. Ja tämä Libor olisi muuten se seitsemäs pakki. Tällä en halua nollata Usntrulia, vaan omassa joukkueessani olisi aina kaksi hänen kaltaistaan pelaajaa, nyt olisi vielä pitänyt olla se Nielikäinen lisäksi. Yksi pelaaja on aivan liian helppo noutaa pois ja eilen, kun hänet noudettiin, niin meille jäi vain joukko mikki hiiriä jäljelle.

Sanotaan nyt ihan rehellisesti, että v... kovasti hävitä narreille, jotka vielä taktisesti veivät meitä sata-nolla, v.... vielä enemmän joukkueen ollessa sarjassa sijoilla ne ei niin kiinnostavat keskikastin joukkueet ja kaikista eniten v...., että meillä on annettu Matikaisen örveltää vuosia tuhoamassa seuraa surkealla näkemyksellä rakentaa joukkuetta ja valita valmentajia. On siinä Jalosella kestämistä, jos on eni kauden valmentaja, mies ei ole ihan tottunut esimerkiksi pakistoon, jossa pelaa Korhosia, Kovasia jne., keskipituus 175 ja paino 70kg, noin kärjistäen. Samaan aikaan hyökkäys on täynnä hyvää pelaajaa, kuitenkin vailla yhtään todellista johtotähteä ( en takoita autoa). maalivahtina Janne on tabu, joten pakko olla hiljaa. Liborin hankkiminen oli täydellinen show-kikka, joka näyttää onnistuneen siis.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Saipa osiossa kirjoittelevat, että HIFK on yrittänyt saada riveihinsä O P Grönholmia. Miehen soppari loppuu tällä kaudella, mutta millähän hinnalla mies pelais loppukauden HIFK:ssä?? jos mies HIFK:n tulis saatais ainakin puolustukseen vähän kokoa lisää. Mies on ollut suht tehokas tällä kaudella 43 peliä 3+12=15 pinnaa ja 60 min. jäähyjä. Vaihdossa voitais antaa Kovanen, Korhonen ja pari rullaa erkkaa.
 

Stigu

Jäsen
Yhden ottelun perusteella on ehkä liian hätäistä tehdä johtopäätöksiä, mutta kyllähän Ustrnul nimenomaan pelillinen vahvistus IFK:n metriheikkipuolustukseen on. Korhonen ja Kovanen ovat auttamatta liian pieniä ja heiveröisiä pakkeja siivoamaan maalinedustaa , tai voittamaan kulmavääntökamppailuja ilman koukkaus- tai sitomisjäähyä. Holmbergilla ei riitä kokemus (=vauhti ja voima) , sama vika on Turusella. Eli kyllähän tuo puolustus vähintään yhtä fyysistä pakkia huutaa (olettaen että Pikkarainen kuntoutuu, ja saa jostain anti-flegmaattisen vaihteen päälle) .

Baxterin nykyisellä avauspelillä on oikeastaan sama, onko tuo fyysinen pakki kiekollisesti kummoinen, sillä IFK:n hyökkäykset oman pään kiekonriiston jälkeen lähtevät niin hitaasti liikkeelle, ettei siinä tarvita pakiltakaan ihmeellisempää osaamista. Pidetään peukkuja Penalle, tämän kauden ulkkarihankinnat Ustrnulin tulon myötä ovat kyllä olleet harvinaisen onnstuneita. Yhdellä lisäpakilla+Hankilla taistelemme ehkä jopa pronssista.
 

raitin pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
pietarinkadun oilers,Liverpool.
Voisiko käydä vielä näin?

-Cook lähtee
-Laakkonen on liipasimella ( ainoa "myynnissä" oleva hyökkääjä tällä hetkellä )
-Häppölä palaa kotiin
-Kotimainen pakki joko tyyliin Laitinen tai paluumuuttaja Ruotsista
-Varmuudella tiedän että HIFK on kiinnostunut Saipan Iiro Tarkista, tuleeko jo tällä kaudella, en tiedä.

Elämme mielenkiintoisia aikoja, Uugea lainatakseni.

-Haloo miks jotku toivoo laakkosta ulos kunhan pääsee,koko talven jatkuneis-
loukkaantumisista kuntoon on pomminvarma apu hyökkäykselle.
 

HemmoP

Jäsen
-Haloo miks jotku toivoo laakkosta ulos kunhan pääsee,koko talven jatkuneis-
loukkaantumisista kuntoon on pomminvarma apu hyökkäykselle.

Sen takia,että se oikeasti olisi parempi jossakin muualla, esim eilen puolittainen yksinläpi ja kas, kiekko hukkuu lavasta vastustajan siniviivalla.
Muuten pelkkiä kiekonmenetyksiä ja muniin puhaltelua.

Myydään/vaihdetaan kun siitä vielä jotain saadaan.

IFK:ssa hockeydb:n mukaan 107 peliä joissa 29 maalia, PO:t 17 peliä 0 maalia.
PO:t yhteensä 47 peliä 5 maalia ( viimeksi -04 ).... Ennuste ei siis ole kovin kaksinen.

Vertailuksi esim Kuhta tehnyt viime ja tällä kaudella yht 40 börsaa, Petrell 28.
 
Viimeksi muokattu:

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Sen takia,että se oikeasti olisi parempi jossakin muualla, esim eilen puolittainen yksinläpi ja kas, kiekko hukkuu lavasta vastustajan siniviivalla.
Muuten pelkkiä kiekonmenetyksiä ja muniin puhaltelua.

Myydään/vaihdetaan kun siitä vielä jotain saadaan.

IFK:ssa hockeydb:n mukaan 107 peliä joissa 29 maalia, PO:t 17 peliä 0 maalia.

Vertailuksi esim Kuhta tehnyt viime ja tällä kaudella yht 40 börsaa, Petrell 28.

Maalien määrä pitää paikkansa, mutta kannattaisiko katsoa sitä kokonaissaldoa pisteiden osalta mitä on Laku tehnyt. Pisteitä on enemmän kuin esim. Lennulla jokaisena kautena. Laku ei välttämättä tee yhtä paljon maaleja, mutta on helvetin luova pelaaja tekemään myös muille maalintekopaikkoja. Jokaisella kaudella enemmän syöttöjä kuin maaleja. Tällä en tarkoita sitä, että Lennusta pitäisi luopua. Ei todellakaan. Eniten tässä ehkä jo pelottaa se tilanne, että Laku painelee jossain kilpailijan paidassa ja nakuttaa sen 50 pinnaa kaudessa, joista suurin osa tietysti meitä vastaan. Lasken Lakun edelleen ryhmässämme tärkeäksi hyväksi 2-3 kentän laituriksi, jonka tasoisia ei liigassa ole koskaan liikaa. Jos liksa on kova niin kova se on kyllä varmasti Pikkaraisen Ilkallakin otteisiin nähden.
 

ajmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jostain vielä suomalainen kiekollinen pakki ennen siirtorajan umpeutumista, mutta mistä? Libor tuo kyllä näköä ja kokoa puolustukseemme, mutta kyllä sinne takalinjoille tarvittaisiin pelintekemiseenkin kykenevä pakki.

Länsinaapurin ykkössarjassa tappelu viimeisestä pudotuspelipaikasta on tasainen, eikä ko. joukkueista taida löytyä puolustajaa Hifk:n tarpeisiin. Mistä siis se Penan hesarissakin "kuuluttama" kotimainen pakki?
 

raitin pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
pietarinkadun oilers,Liverpool.
Maalien määrä pitää paikkansa, mutta kannattaisiko katsoa sitä kokonaissaldoa pisteiden osalta mitä on Laku tehnyt. Pisteitä on enemmän kuin esim. Lennulla jokaisena kautena. Laku ei välttämättä tee yhtä paljon maaleja, mutta on helvetin luova pelaaja tekemään myös muille maalintekopaikkoja. Jokaisella kaudella enemmän syöttöjä kuin maaleja. Tällä en tarkoita sitä, että Lennusta pitäisi luopua. Ei todellakaan. Eniten tässä ehkä jo pelottaa se tilanne, että Laku painelee jossain kilpailijan paidassa ja nakuttaa sen 50 pinnaa kaudessa, joista suurin osa tietysti meitä vastaan. Lasken Lakun edelleen ryhmässämme tärkeäksi hyväksi 2-3 kentän laituriksi, jonka tasoisia ei liigassa ole koskaan liikaa. Jos liksa on kova niin kova se on kyllä varmasti Pikkaraisen Ilkallakin otteisiin nähden.

Tätä juuri tarkoitin joukkueessa ei ole yhtään liikaa laakkosen kaltaisia
pelaajia ja terveenä varmasti iloa joukkueelle.Jokainen jengi tarvii
erintyylisiä pelaajia jos halutaan menestyä.siksi mielestäni tyhmää olisi
pois laittaminen.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Kalpasta huhuillaan Jiri Bicekin häipyneen ja muka tulevan meikäläisille. Kuudes ulkomaalainen muka meille, joo kylläh..

Oletetaan vaikka, että Guollan selkä meni pahemman kerran eilen rikki ja Cook vaihtuu suomalaiseen puolustajaan "Mäenpää", niin miksi ei? Missä muuten näin huhuillaan? Ainakin olisi nopeata toimintaa. Laakkonen voisi käydä kauppatavarana pakista toiseen suuntaan.

Ketjut voisivat sitten olla:

Pesonen-Murray-Kuhta
Bicek-Vesce-I.Pikkarainen
Petrell-Porthen-Luttinen
Jouhkimainen-Keränen-Ahtola

Edit. Bicek varmaankin pelaa kuitenkin HIFK:ssa vasta ensikaudella.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Ei tee yhtään mitään muuta, kuin tuottaa silmäniloa näille IFK rouville jotka täällä tämän herran perään...tai oikeamminkin perää ihailevat.

Ja en todellakaan ymmärrä miten joku katsoja saa pippelinsä tai muun sukupuolielimen kostumaan tällaisen paskan seurauksena.

Arvon Tommy36, ymmärrän, että kaikilla ei itsetunto kestä naisten herjan heittoa ja varsinkaan komeiden miesten ihailua. Kirjoituksestasi päätellen sinä kuulut tuohon ryhmään, koska päätelmillesi ei ole muuten olemassa mitään pohjaa, ainakaan minun kohdallani.

En tiedä, oletko nähnyt Libor Ustrnulin pelaavan. Minä olen ja näkemäni perusteella voin todeta, että miehen pelilliselle panokselle löytyy IFK:ssa käyttöä.

Itse olen uskollisesti istunut perse penkissä joka ikisessä himamatsissa tällä kaudella ja näin ollen minulla on varaa vaatia rahoilleni vastinetta edes jossakin muodossa. Nyt tuli takalinjoille isäntä, jota on odotettu. Plussaa komeasta ulkomuodosta. Sanotaan nyt vaikka, että Lukko (0-1) ja Kalpa-matsit (0-2) tuli kuitattua Liborin komeilla raameilla.

Mitä tulee sukupuolielinten kostumiseen, haluaisin nähdä, mihin pohjaat väitteesi. Se ei voi pohjautua yhtään mihinkään faktaan, koska kantani showpaineihin on yleisesti ottaen negatiivinen. Spontaanit tappelut hyväksyn, kun ne liittyvät selkeästi kenttätapahtumiin ja ovat aiheellisia. Muussa tapauksessa, ei juuri kiinnosta. Myönnän, että jos joku ääliö saa kuokkaansa, saatan sille hurrata, mutta noin niinkuin periaatteessa eivät ole mun juttuni.

Mitä tulee eiliseen Puuhevosen ja Liborin väliseen hanskaukseen, en digannut. Ymmärrän myös, että Liborin oli pakko haasteeseen vastata, mutta pettymys oli suuri, kun kuulin tapahtuneesta. Olisin ehdottomasti halunnut, että Ustrnul saa pelejä alle ja herra tekee sitä duunia, jota häneltä odotetaan ja tarvitaan.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vilpitön anteeksipyyntö...

Arvon Tommy36, ymmärrän, että kaikilla ei itsetunto kestä naisten herjan heittoa ja varsinkaan komeiden miesten ihailua. Kirjoituksestasi päätellen sinä kuulut tuohon ryhmään, koska päätelmillesi ei ole muuten olemassa mitään pohjaa, ainakaan minun kohdallani.
Pahoittelen kovasti, jos sait tällaisen käsityksen. Sen oli ainoastaan tarkoitus toimia hienoisena kärjistyksenä tuolla kirjoituksessa. Kaikille sallittakkoon jääkiekon mukanaan tuoma ilo silmälle, siis muutenkin kuin pelillisillä tekijöillä mitaten. ; )

Eli ei, en todellakaan kärsi minkäänlaista itsetunnollista ahdistumaa sisuksissani, vaikka kyseistä möröä ihastelisitte. Ja siis vielä kerran pahoitteluni, jos sain väsyneenä kirjoittaessani syntymään moisen fiiliksen teissä arvon rouvat.
Mitä taas tulee itse kirjoituksen sisältöön, niin kaikesta on tarkoitus paistaa ajatus siitä. Ettei kyseisen monsterin hommaaminen anna anteeksi kaikkea sitä sotkua, minkä matikainen on toimarikautensa aikana aikaansaanut. Ja edelleen tästä johdettuna mieleeni nousi huoli, että kaikki on taas anteeksiannettu ja unohdettu ja että ifk:n hallituksen ja johdon ainoat teot seuran eteen ovat sitten tässä (jälleen kärjistettynä)!

ps. itseasiassa nautin teidän tänne kirjoitteluun tuomastanne perspekstiivistä ja kevyestä tunnelmasta....sekä tietenkin asiantuntevuudestanne mitä tulee jääkiekkoon ja eritoten IFK:hon.
Ja mitä sitten tulee taas itse möröön, niin en missään nimessä halua vähätellä hänen vaikutustaan ja osaamistaan IFK:n tämän hetkisessä kokoonpanossa. Hän tuli todella tarpeeseen, mutta kuitenkin olen sitä mieltä, että mies saisi nyt sitten hoitaa sitä puolustajantonttiansa, eikä istua popcornia syömässä. Joten showpaini oli todellakin aivan perseestä, ja olis saanut jäädä väliin. Ei auttanut millään tavalla IFK:n peliä.
 

ajmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
En ole nähnyt Liborin peliä kuin yhden pelin (Narrit) verran, joten on hyvinkin mahdollista, etten vain tiedä miehen pelillisistä kyvyistä. Kyseisessä pelissä ei todellakaan vakuuttanut. Mies oli hyvä laidan lähellä väännöissä ja tökki miehiä hanakasti maalin edessä, jos kiinni sai. Oli kuitenkin jäällä kahden maalin aikana ja joutui ottamaan pari kakkosta, kun ei yksinkertaisesti pysynyt mukana. Kiekollinen peli oli mitä oli..

Fyysisyytensä puolesta hyvä lisä rosteriin. Harmi kuitenkin, että vie Cookin paikan kokoonpanosta. Cook kuitenkin nykyIfk:n puolustuksessa sitä kärkikastia.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahoittelen kovasti, jos sait tällaisen käsityksen. Sen oli ainoastaan tarkoitus toimia hienoisena kärjistyksenä tuolla kirjoituksessa. Kaikille sallittakkoon jääkiekon mukanaan tuoma ilo silmälle, siis muutenkin kuin pelillisillä tekijöillä mitaten. ; )

Anteeksipyyntö hyväksytty, ainakin minun osaltani.

Ustrnulin hankinta ei missään nimessä poista tai edes vähennä niitä virheitä, mitä IFK:ssa on tämän ja aikaisempien vuosien aikana tehty. Matikainen ei saa anteeksi minulta mitään, koska menneitä virheitä ei voi pyyhkiä pois eikä millään tulevaisuuden toimillaan näin ollen voi vaikuttaa aikaisempiin mokiinsa. Ja niitä mokia on paljon. Virhehankintoja tulee kaikille ja ne voin vielä jossakin määrin ymmärtää, mutta arroganttia käytöstä ja vastuun pakoilua ei voi puolustella. Ja juuri niiden seikkojen vuoksi, tai ainakin osittain, IFK:n vetovoima on tällä hetkellä kotimaisten huippupelaajien silmissä todella alhainen. Ja se on seikka, mihin taas Mr Matikainen voi vaikuttaa, jos halua löytyy.

Matikaisesta ja IFK:n tilasta voisi kirjoittaa vaikka maailman tappiin asti, mutta kokemus on osoittanut, että millään meidän tekemisillämme ei ole vaikutusta, ainakaan lyhyessä juoksussa. Ja jaloilla en suostu äänestämään, koska IFK on minulle tärkeä ja tarpeellinen henkireikä. Huolimatta nykytilasta. Minä haen peleistä suuria tunteita ja haluan nähdä, kun jätkät laittavat itsensä likoon. Tottakai tuloksellisesti haluan nähdä voittavaa kiekkoa, mutta se ei aina ole ainut päämäärä. Ja kun tällä kaudella meni huonosti, halusin olla katsomossa osoittamassa pelaajille, että minä arvostan sitä duunia, mitä he tekevät, vaikka se ei kaunista katseltavaa ollutkaan.

En myöskään ole ollut kovinkaan Baxter vastainen, huolimatta siitä, että se ei ole kovin muodikasta. IFK on niin sekavassa tilanteessa tällä hetkellä, että mielestäni on reilua arvioida Baxterin aikakautta ja tuloksia vasta kauden jälkeen. Väliarvioita voi toki tehdä, mutta niillä nyt ei omissa silmissäni ole niin hirveästi merkitystä, koska tosipelit pelataan vasta keväällä. Voi olla, että draivi ei riitä, mutta itse katson kauden loppuun asti ennen syväanalyysia. Olen koko ajan pitänyt mielessäni, myös heikkoina hetkinä, että Baxter tulee eri kulttuurista, missä on eri toimintatavat. Sen vuoksi on minun mielestäni reilua arvioida onnistumista, vasta kun kausi on ohi. Missään nimessä en ole Baxteria nostamassa millekään jalustalle, mutta en häpeä myöntää, että diggaan äijän tyylistä. Usko omaan tekemiseen on niin kova, että sille on nostettava hattua. Mutta aiheesta lisää ehkä jossain muualla.

Minä olen IFK-fani Penasta huolimatta. Sinä päivänä, kun Pentti Matikainen jättää IFK:n tanssin kuuluisan voittotanssini, kenties julkisesti. Kun herroista Moberg- Heino päästään eroon, teen sen alasti. Taitaa vaan olla, että se saatetaan laskea kuolleen rienaamiseksi, sillä en jaksa uskoa, että dinot vallastaan luopuvat ennen sinkkiarkkuun joutumista.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voiton tanssia(si) odotellessa...

Minä olen IFK-fani Penasta huolimatta. Sinä päivänä, kun Pentti Matikainen jättää IFK:n tanssin kuuluisan voittotanssini, kenties julkisesti. Kun herroista Moberg- Heino päästään eroon, teen sen alasti. Taitaa vaan olla, että se saatetaan laskea kuolleen rienaamiseksi, sillä en jaksa uskoa, että dinot vallastaan luopuvat ennen sinkkiarkkuun joutumista.
Niin minäkin olen. Mutta muista ilmoittaa sitten missä voitontanssi esitetään (varsinkin se alasti). Että tiedämme siis tulla paikalle sankoin joukoin. Tai jos sitten vaikka faniristeilyllä?! Kuuluu meinaan asioihin, jotka vaan on pakko nähdä!
Ja muutenkin asianmukainen kirjoitus. Enkä voi kiistää, ettenkä itsekin jollakin kieroutuneella tavalla pitäisi Baxterista. Silti en olisi valmis rakentamaan tämän tiedon valossa jatkosopimusta. Mutta voin jättää pienen pienen varauksen sille. Mutta Matikaisella ei ole enää mitään mahdollisuuksia minun papereissani. Se tie on minun näkemykseni ja toiveeni mukaan nyt nähty ja loppuuntallattu.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
tommy36 kirjoitti:
Mutta Matikaisella ei ole enää mitään mahdollisuuksia minun papereissani. Se tie on minun näkemykseni ja toiveeni mukaan nyt nähty ja loppuuntallattu.

Et varmasti ole yksin näkemyksesi kanssa, et todellakaan. Itse en katso Penan onnistuneen yhdelläkään kaudella, toimarikautensa aikana. Jokainen kausi on päättynyt jonkinasteiseen pettymykseen. Joukkueen rakentaminen on sinällään onnistunut silloin tällöin, mutta sit on menty valmentajakuvioissa metsään.

Tällä kaudella Pena on ainakin yhdessä asiassa mielestäni onnistunut: ei päästänyt Baxteria menemään, vaikka paine siihen olikin kova. Baxter saattaa sittenkin olla kortti, joka kannattaa katsoa loppuun ja toisaalta kesken kauden tapahtuvat valmentajavaihdokset tulevat joukkueelle kalliiksi (taloudellisesti).

Pitkää kevättä ei silti ole tänäkään kautena odotettavissa. Puolustuskalusto on ehkä sittenkin liian heppoinen, eikä hyökkäys ole ainakaan toistaiseksi saanut kaikkea mahdollista tehoaan irti. Tämän kauden jälkeen toivottavasti saadaan penailulle piste ja rautainen ammattilainen tilalle.
 

raitin pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
pietarinkadun oilers,Liverpool.
-kaksi hyvin liikkuvaa kiekollista pakkia ensi viikolla joukkueeseen,niin se pelaa
mitaleista,ja pena onkin koonnut aika hyvän jengin näin se menee.Valkut sanoo aina et runkosarjassa harjotetaan jengi kuntoon kevättä varten.Ja jotain siellä on tehty oikein kun kattoo pisteitä joulun jälkeen.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
-kaksi hyvin liikkuvaa kiekollista pakkia ensi viikolla joukkueeseen,niin se pelaa
mitaleista,ja pena onkin koonnut aika hyvän jengin näin se menee.Valkut sanoo aina et runkosarjassa harjotetaan jengi kuntoon kevättä varten.Ja jotain siellä on tehty oikein kun kattoo pisteitä joulun jälkeen.

Olen samaa mieltä. On vain yksi ongelma: mistä hiivatista löytyisi edes yksi HYVÄ kiekollinen pakki, kotimainen ja joka olisi oikeasti mahdollisuus vielä saada. Meillähän om kaksi kovaa Koota, jotka ovat "kiekollisia", mutta joiden pitäisi olla mahdollisimman kaukana Nordiksen kirkkaista valoista.
 

Islanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan nyt ihan klassikko syyttää Penaa täällä kaikesta(Useimmiten ihan oikeutetusti). Pitää kuitenkin mainita että herrat Pesonen ja Heikkinen olivat aika kovia kotimaisia hankintoja tälle kaudelle. Molemmat pelipaikkojensa parhaita joukkueessamme. Joten kiitos Pentti heistä!
Eikä noi tämän hetken ulkomaisetkaan mitään ihan huonoja hankintoja ole.
Sitä en vain tajua että miksi joka kausi pitää täyttää kaikki ulkkaripaikat jo heinäkuussa.

Mitä tulee Luttiseen ja H. Pikkaraiseen, niin he ovat alisuorittaneet koko kauden. En kuitenkaan usko että kovin moni joukkue SM-liigassa kieltäytyisi kyseisistä pelaajista. Enkä oikeastaan pidä heitä hankitoina, vaan enemmänkin "kotiin"-palaajina.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Olen samaa mieltä. On vain yksi ongelma: mistä hiivatista löytyisi edes yksi HYVÄ kiekollinen pakki, kotimainen ja joka olisi oikeasti mahdollisuus vielä saada. Meillähän om kaksi kovaa Koota, jotka ovat "kiekollisia", mutta joiden pitäisi olla mahdollisimman kaukana Nordiksen kirkkaista valoista.

Niin ja tällainen ei O-P Grönholm Saipasta ole, joten en näe mitään syytä miksi roudata kaveri Nordikselle! Luulisi nyt löytyvän, rahat tiskiin Pena! Ilmaiseksi tänne ei kukaan tule.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Olen samaa mieltä. On vain yksi ongelma: mistä hiivatista löytyisi edes yksi HYVÄ kiekollinen pakki, kotimainen ja joka olisi oikeasti mahdollisuus vielä saada. Meillähän om kaksi kovaa Koota, jotka ovat "kiekollisia", mutta joiden pitäisi olla mahdollisimman kaukana Nordiksen kirkkaista valoista.

Hämeenlinnasta löytyy kaksi kappaletta: Mäenpää ja Laitinen. Molemmat mahtuisivat tällä hetkellä HIFK:n pakistossa kolmen ensimmäisen parin joukkoon.

Jos pakistoon saataisiin vahvistukseksi esim. Laitinen HPK ja OPG, niin pakiston tilanne olisi varsin mallikas. Tämän ohella sinne mv-osastolle tarvitaan Jannelle Ahlqvistia kovempi kirittäjä, jollainen löytyy Saipasta (Iiro Tarkki).

Hyökkäyspää on jo todettu riittävän laadukkaaksi, mutta pakisto ja mv-osasto tarvitsevat vahvistusta. Kyllä mä näillä kavereilla vahvistetulla puolustuksella näkisin mahdollisuuksia kevään "musta hevonen"-palkintoon.

Heikkinen-Laakso
Laitinen/Mäenpää-OPG
Ustrnul-Pikkarainen/Turunen
Holmberg-Haverinen
(Kovanen-Korhonen/Cook)

Lundell-Tarkki
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Bluesissa on tällä hetkellä kauppatavarana kova, kotimainen, kiekollinen puolustaja; Kimmo Pikkarainen. No ei ehkä kova, mutta kotimainen ja kiekolliseksi laskettava puolustaja. Toisi iän myötä kokemusta nuorehkoon HIFK-puolustukseen. Tosin hiukan hasardialtis. Vaihdossa sit joku hyökkääjä meille.

Mutta nää on taas näitä fantasiajuttuja.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Bluesissa on tällä hetkellä kauppatavarana kova, kotimainen, kiekollinen puolustaja; Kimmo Pikkarainen. No ei ehkä kova, mutta kotimainen ja kiekolliseksi laskettava puolustaja. Toisi iän myötä kokemusta nuorehkoon HIFK-puolustukseen. Tosin hiukan hasardialtis. Vaihdossa sit joku hyökkääjä meille.

Mutta nää on taas näitä fantasiajuttuja.
Vaihdossa "välihyökkääjät" Kovanen ja Korhonen.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä tulee Luttiseen ja H. Pikkaraiseen, niin he ovat alisuorittaneet koko kauden. En kuitenkaan usko että kovin moni joukkue SM-liigassa kieltäytyisi kyseisistä pelaajista. Enkä oikeastaan pidä heitä hankitoina, vaan enemmänkin "kotiin"-palaajina.
Itseasiassa mitä tulee H.Pikkaraiseen niin Hannu oli kyllä viimeisissä otteluissa ennen loukkaantumistaan jo sillä tasolla mitä kaverilta odotetaan. Homma on kuitenkin niin, että kun Hannu palaa kaukaloon niin saadaan varmaankin taas nähdä hasardi-hank.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahoittelen kovasti, jos sait tällaisen käsityksen. Sen oli ainoastaan tarkoitus toimia hienoisena kärjistyksenä tuolla kirjoituksessa. Kaikille sallittakkoon jääkiekon mukanaan tuoma ilo silmälle, siis muutenkin kuin pelillisillä tekijöillä mitaten. ; )

Apology accepted täältäkin, BOL jo kuittasi ja perusteli molempien puolesta :) Omasta puolestani ei muuta korjattavaa, kuin että olen ex-rouva. Köh.

Tätä pöytää ei pyyhitä puhtaaksi Liborin hankinnalla, mutta loppukausi tulee sujumaan huomattavasti miellyttävimmissä merkeissä. Totuus on kuitenkin, että tämäntyyppinen kaveri olisi pitänyt alunperinkin olla rosterissa.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Hämeenlinnasta löytyy kaksi kappaletta: Mäenpää ja Laitinen. Molemmat mahtuisivat tällä hetkellä HIFK:n pakistossa kolmen ensimmäisen parin joukkoon.

Jos pakistoon saataisiin vahvistukseksi esim. Laitinen HPK ja OPG, niin pakiston tilanne olisi varsin mallikas. Tämän ohella sinne mv-osastolle tarvitaan Jannelle Ahlqvistia kovempi kirittäjä, jollainen löytyy Saipasta (Iiro Tarkki).

Varsinkin Mäenpää kelpaisi allekirjoittaneelle mainiosti, muuta epäilen, että Kerho päästää kovnta puolustajaansa pois, kun on sopimuskin ensi kaudesta voimassa.
Grönholmista en osaa sanoa mitään. En tiedä kaverin tasoa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös