Lonkkataklaus
Jäsen
TPS ilmeisesti laskemassa budjettiaan 1.1Me:oon, joten Filppula-huhussa sattaa todennäköisesti hyvinkin olla perää, sillä mies luultavasti on niitä Tepsin kalliimpia pelaajia.
Olen myös itse kuullut saman suuntaista informaatiota, koskien näitä kahta viimeeksi esillä ollutta pelaajaa. Mahdollisista olemassaolevista sopimuksista huolimatta...Eilen eräs "liki yhtä mystinen" kiekkomies kertoi että "Jokereihin liitetyt kaksi suomalaista pelaajaa ovat todella tulossa". Uskokon ken haluaa..
Älyttömän vähän on keskustelua siitä, miten Jokerien aivan maan kärkitasoa olevasta juniorimyllystä saataisiin jalostettua pelaajia oman organisaation käyttöön.
Mietitään vaan, paljonko on rahaa käytössä ja mihin ja millaisiin pelaajiin se pitäisi sijoittaa. Älyttömän vähän on keskustelua siitä, miten Jokerien aivan maan kärkitasoa olevasta juniorimyllystä saataisiin jalostettua pelaajia oman organisaation käyttöön.
Täältä täysin varaukseton kyllä Ilarin paluulle Jokeri-paitaan. Tätä olen toivonut pitkään ja minusta Ilari on selkeästi Jokeri-näköinen ja helvetin taitava pelaaja. Siihen rinnalle vaan pari vahvempaa kaveria ja Ilarissa on ainesta ihan kunnon tähdeksi sm-liigassa.
Tuo voisi olla jopa minun kynästäni eli lähentelee siis neroutta :)Kävisikö tuo minun pari viestiä aiemmin ehdottama Valtonen-Filppula-Lahti bozikille?
Ei sitä jaksa itseään masentaa yhtään enempää. Ikan piti laittaa tämä asia kuntoon, uskon että olisi laittanutkin, ajan kanssa. Nyt kun Ika ei Jokereissa jatka, minulle alkaa olla ihan se ja sama. Niitä junnuja voi käydä ihastelemassa junnumatseissa ja sitten kiroilla, kun ne lyövät läpi jossain muualla.Älyttömän vähän on keskustelua siitä, miten Jokerien aivan maan kärkitasoa olevasta juniorimyllystä saataisiin jalostettua pelaajia oman organisaation käyttöön.
Tiesittekö muuten, että edellinen Jokereista maajoukkueeseen noussut jokerikasvatti-hyökkääjä on edelleen Juha Lind?
Mietitään vaan, paljonko on rahaa käytössä ja mihin ja millaisiin pelaajiin se pitäisi sijoittaa. Älyttömän vähän on keskustelua siitä, miten Jokerien aivan maan kärkitasoa olevasta juniorimyllystä saataisiin jalostettua pelaajia oman organisaation käyttöön.
Ei mikään jengi liigassa pelkästään omalla tuotannolla tule toimeen ja varmaan hankintoja kaikki tarvitsee, mut jotenkin tää keskustelu täällä on niin Virmas-Harkimos -henkistä, että hoh hoh.
On muuten mielenkiintoista jääkiekkotriviaa. Ei vittu, käsittämätöntä...
Eikös Teemu Laine ole ollut maajoukkuessa ja 6-vuotiaasta ollut jokereissa?
Eikös Teemu Laine ole ollut maajoukkuessa ja 6-vuotiaasta ollut jokereissa?
On muuten mielenkiintoista jääkiekkotriviaa. Ei vittu, käsittämätöntä...
Muistan hämärästi pelanneeni narrien junnuissa herrojen lepistö & bergenheim kanssa.. tiedä sitten, voi olla että tää on vaan huikean mielikuvituksen kehitelmä mutta kuitenkin. Niin ja onhan Petrellkin pelannut narreissa kunnes masa potki sen jo pikkupoikana vittuun.
Niin. jos luet tuon nimimerkki eh:n heiton Lindistä ja kommenttini siihen, voin kertoa, että Lepistö ei liity tähän vitun pätkääkään, koska on pakki mutta sitä vastoin Bergenheimista sopii kysyä, onko hän noussut maajoukkueeseen Jokereista? Jos on, niin siinähän se. Jos ei, niin puhumme eri asioista.
Olikos otsikon nimi "Pelaajahankinnat - kausi 2009/10"? Mielestäni silloin on vähintäänkin aiheellista keskustella ensi kauden pelaajahankinnoista.
Ja jos esim. Espooseen verrataan niin seuralla on nyt peräti lähes kaksi vuotta ollut jonkunmoinen toimintasuunnitelma. Se on toki hienoa ja tällä hetkellä varmasti menee hyvin, mutta kyllä minä edelleen pidän Hjalliksen ja Virmasen saavutuksia parempina kuin makkaramestarin viime vuosikymmenten touhuja. Joten jäitä hattuun nyt vielä vähäksi aikaa.
Niin kuinkahan moni maajoukkueessa pelaava pelaaja on noussut kasvattajaseurastaan sinne maajoukkueeseen, nykyaikana tuo ei taida kovin suuri luku olla kun muistaa mieten Jokereilla kävi mm Valtteri Filppulan ja NHL:n kanssa?
Pitää paikkansa. Tuulilasista vaan näkyy hemmetin paljon paremmin kuin taustapeilistä.
Pitää paikkansa. Tuulilasista vaan näkyy hemmetin paljon paremmin kuin taustapeilistä.
Jokerijunnuille on kaksi ihka omaa ketjua tässä osiossa. Sen lisäksi omista kasvateista puhutaan yleensä aina niissä ketjuissa joissa keskustellaan kokoonpanoista tai jatkosopimuksista.Jees, niinhän se on. Tuolle omalle pelaajatuotannolle en vaan löytänyt ketjua ollenkaan täältä... :-)