Olisko sittenkään hirveän huono idea pyytää sitä Ilkka Pikkaraista...
Mulle kävis kyllä tämä pyyntö vaikka heti.
Olisko sittenkään hirveän huono idea pyytää sitä Ilkka Pikkaraista...
Pelaaja joka teki viime kaudella KHL:ssä 35 pistettä 55 ottelussa on yhtäkkiä jämäpelaaja?
Mikäli tämänpäiväinen Hirson kenttä osoittautuu hyväksi kokeiluksi, niin ehkä jotain tämän suuntaista hakisin jatkossa:
Peltonen - Granlund - Granlund
Pesonen - Hirschovits - Somervuori
Kuhta - Wirtanen - "W/C"
Nyholm - Liivik - Pöysti
Mut miten olis tohon hyökkäykseen sellanen "piku-lisäys":
Kuhta - Wirtanen - I.Pikkarainen
Nyholm - Liivik - Pöysti
Uuge Kojola @koff.net kirjoitti:Lisäapujakin olisi tiettävästi jo tarjolla, mutta valmennusjohto haluaa antaa omille kasvateilleen tilaa, sekä tietysti myös näyttömahdollisuuksia hetkillä, joilla miestä eniten ennen playoffseja mitataan.
---------------
Kokoonpanon suhteen voidaan lainata Ilmalan naapurin entistä kuvernööriä Matti Virmasta. ”näillä mennään”…. ainakin vielä tänään. Se, nähdäänkö ensi vuoden puolella tiistaina Hämeenlinnassa lisäapuja selviää myöhemmin.
Näin kirjoittelee siis Uuge Kojola Koffin sivuilla. Tarkoittaneeko tämä nyt siis sitä, että joku loukkaantuneista voisi tehdä jo paluun kehiin vai kenties sitä, että tuulikaapissa on jo uusi tulija valmiina?
Ilman mitään tietoa, itse veikkaan Sonkajärven Sonnia aka Ilkka Pikkaraista. Vahvistaisi hyökkäystä, ja samalla voitaisiin lähettää Tuomainen kaukalopalloliigaan. Toki, jos joku "Metropolit" tulee, niin en pistäisi hanttiin.Onko kellään muuten tietoa, kuka tämä Uugen vihjaama pelaaja voisi olla?
Nutcase.fi puolella on kuultavissa samaisen Uugen tekemässä päävalmentajan haastattelussa kuitenkin sellainen sävy, että markkinat ovat melko tyhjät. Ei tuosta oikein ota selvää.Onko kellään muuten tietoa, kuka tämä Uugen vihjaama pelaaja voisi olla?
http://www.koff.net/juuri-nyt/tahdon-voimaa
"Matikaisen Petun johtamalla HIFK-valmennuksella riittää kyllä työmaata, sillä voitosta huolimatta on katseita luotava jo pidemmälle kevääseen. On aivan selvää, ettei tänä päivänä muutamilla joukkueeseen mahtuvilla ole valitettavasti käyttöä enää siinä vaiheessa kun nämä ns. tosipelit alkavat.
Fyysiset valmiudet eivät ole lähelläkään liigatasoa, vaikka systeemin sisäistäminen ja taitopuoli olisikin hallussa. Mahdollisen sentteritarpeen oheen voi tulla ”tilausta” laiturillekin, sillä kippari Peltosen jalkavamma pitää hänet sivussa pitkään. Nykyinen sijoitus kuuden joukossa olisi kyettävä säilyttämään, joten pikapuoliin selviää sekin, onko markkinoilta löytynyt lisäapuja pikahuollossa olevia korvaamaan."
Tuomaisen tietysti kirkuen vaihtaisin Niemiseen tai Pikkaraiseen. Kumpikin olisi sen roolin pelaaja, jolle olisi käyttöä. Tuomaisen itse asiassa antaisin pois, vaikka ilmaiseksi, jos joku kelpuuttaisi. Taakkahan koko ukko on kokoonpanossa. Ei kaveri taida koskaan löytää sitä ilkeyttä omaan pelaamiseensa.
Ilman mitään tietoa, itse veikkaan Sonkajärven Sonnia aka Ilkka Pikkaraista.
...Ainoa teoreettinen puute on 3. sentteri, sillä Hirsoa en siinä roolissa piristymisestä huolimatta oikein näe, ja siirto alemmas on Miken ja Villen palatessa joka tapauksessa edessä...
Pelsuja ja Lukkoa vastaan Hirson ketju oli hyvä, ja tulosta tuli, joten kannattaa pitää se ketju yhdessä liidereiden paluunkin jälkeen, kun on kerran homma toiminut.
En tiedä olenko lätkästä enemmän tietävä, mutta vähän samoihin asioihin olen kiinnittänyt huomiota pitkin kautta. Lähinnä tuosta tulee mieleen, että kaveri tiedostaa että sitä isoa kroppaa pitäisi hyödyntää, muttei oikein tiedä miten. Tuomainen on suhteellisen hyvä suojaamaan kiekkoa ja pörräämään kulmissa, (joskin tuolla ruholla pitäisi pystyä paljon parempaankin) mutta ei osaa ottaa siitä hyötyä irti kun ei tiedä mitä tehdä sen kiekon kanssa. Todella usein näkee tilanteita, jossa Tuomainen pitää kiekkoa maalin takana/kulmassa toistakymmentä sekuntia, mutta maalintekopaikkaa ei koskaan synny kun syöttöä ei vaan kuulu. Ja jos syöttö lähtee, se on yleensä sellainen kuuluisa kahden metrin syöttö joka menee viisi metriä ohi, taikka toivotaan-toivotaan-sutaisu maalin eteen. Kaveri vaan tarvitsisi sitä tappamisen meininkiä tuohon touhuun. Tuon kokoluokan jätkä kun ajaisi maalille raivolla niin siinä olisi kuka tahansa liigapakki helisemässä. Käsiä siltä kuitenkin löytyy, käyttäisi niitä vaan vähän useammin. Suoraviivaisuutta, suoraviivaisuutta. Joku voisi vaikka vetää sitä turpaan uuden vuoden ratoksi niin tulisi vähän raivoa tuohon touhuun.Eli kertokaa mulle joku lätkästä enemmän tietävä vastaus seuraavaan arvoitukseen; Kun olen seurannut HIFK:n ja myös Tuomaisen otteita, niin yksi asia askarruttaa. Miksi hän 1 vastaan 1 tilanteessa hyökkäyssuuntaan ja sinisen ylitettyään ottaa lähes poikkeuksetta mailan yhteen käteen ja toisella kädellä suojaa omaa liikettään puolustajalta? Hyvin usein oheinen, epäsuora hyökkäyssuuntaan pelaaminen johtaa maalin taakse ja todennäköisyys sille, että kiekko alkaa elämään lavassa, on suhteellisen suuri? En ymmärrä lätkästä mitään, mutta eikö suoraviivainen haasto olisi paljon tehokkaampaa?
I.Pikkarainen siis käy mulle, mutta ihan oikeasti kannattaa miettiä sitä, tarvitseeko hyökkäys lisäapua enää.
I.Pikkarainen siis käy mulle, mutta ihan oikeasti kannattaa miettiä sitä, tarvitseeko hyökkäys lisäapua enää:
Kuhta - Wirtanen - Tähän paikkaan on tulijoita jo tälläkin hetkellä!
Nyholm - Liivik - Pöysti
I.Pikkarainen siis käy mulle, mutta ihan oikeasti kannattaa miettiä sitä, tarvitseeko hyökkäys lisäapua enää:
Kuhta - Wirtanen - Tähän paikkaan on tulijoita jo tälläkin hetkellä!
Nyholm - Liivik - Pöysti
Saako kysyä, miten pitkän jonon näet mielessäsi tuolle kolmosen laiturin tontille?