TPS ei tee Leggion kanssa sopimusta ensi kaudelle, vaan TPS lähtee siihen juurikin kaksikolla Engren-Ortio. Ortiossa on järkyttävä määrä potentiaalia tulevaisuuden huippuvahdiksi ja Urpo Ylösen valmennuksessa saattaa nousta parrasvaloihin jo ensi kaudella. Engren osoitti kehityksensä olevan rajussa nousussa nyt viimeistään näissä pudotuspeleissä.
OT:ksi menee, mutta eikös Ylösen Upi lopeta/lopettanut TPS:n maalivahtivalmentajana tähän kauteen? Lähdettä nyt ei ole tähän hätään linkittää, mutta näin olen itseni antanut ymmärtää.
Mitä Jokereiden ensi kauden maalivahtikysymykseen tulee, niin kovasti se siltä vaikuttaa, että Mika Järvinen kuskaa kamansa Kuopiosta Ilmalaan. Itse olen erittäin tyytyväinen tähän, sillä Järvinen on jo osoittaunut, että parhaimmillaan kuuluu kotimaisten vahtien kärkikastiin. Ongelmana on ollut tasaisuuden puute ja se toki hiukan itseänikin arveluttaa. Onko Strömberg tarpeeksi hyvä kirittäjä ja luotettava paikkaaja?
Ehdottamasti kuitenkin mielummin kaksikolla Järvinen-Strömberg kuin esim. Leggio-Strömberg tai AHL-haku-Strömberg. Järvinen on kuitenkin lopullisen läpimurtonsa kynnyksellä, toivotaan, että se tapahtuu Jokereissa.
Joku nimimerkki tuossa edellä vertasikin Järvistä jo Gohringiin ja "koska on vain sentin pidempi, ei voi juurikaan olla parempi maalivahti" tms. Siis mitä? Ettäkö maalivahdin pituus määrittelee sen, pysähtyvätkö kiekot vai ei? Just.