Nickelback
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, NHL yleisesti
Libor Prochazka Puolustukseen ja
Viktor Ujcik Hyökkäykseen... THANKS!!!! :D
Viktor Ujcik Hyökkäykseen... THANKS!!!! :D
Viestin lähetti Rob Van Dam
Bob Halkidis
Viestin lähetti Jokerinet
Tuli tuosta Bobista mieleen että muistaako kukaan kun mies otti Darren Stolkilta turpaan.
Viestin lähetti Socrates
Virralla taitaa olla yhden suunnan sopimus, joten ainakin pelaa varmasti sopimuksensa loppuun, mitenkäs pitkä se Virran sopimus on? ja eikös Virta ole pelannu aika hyvin farmissa, joten on suht outoa että sielä häntä peluutetaan?
Viestin lähetti ruoska
Muistuu mieleen, mutta tekeekö se sitten Halkidiksesta jollakin tapaa paskan pelaajan. Jos itse satuit näkemään hänen otteita esim. edes playoffeissa et voi väittää etteikö kyseessä ollut aivan loistava puolustava pakki. Tollaisia maalin edustan siivoajia ei tän kauden liigasta ihan helposti löydä.
En sanonut että halkidis olisi ollut paska pelaaja, loistava puolustajahan hän oli. Muistui vain mieleen tuo tapaus ja halusin vain jakaa muistoni kaikkien kanssa. Toivottasti saan anteeksi
En sanonut että halkidis olisi ollut paska pelaaja, loistava puolustajahan hän oli. Muistui vain mieleen tuo tapaus ja halusin vain jakaa muistoni kaikkien kanssa. Toivottasti saan anteeksi
Minä olen nähnyt, eikä kovin kaksinen ollut.Viestin lähetti Rize
Haluaisin ehdottomasti nähdä Marko Mäkisen pelaavan HIFK:ssa.
Viestin lähetti Muksu
No nyt kun näyttää siltä, ettei Vancouverissa ymmärretä hyvän päälle, niin valinta ei ole omalta osaltani aivan kamalan vaikea: Jarkko Ruutu.
Kalliiksi kyllä tulee, koska naapuri on takuulla mukana kilpalaulannassa, samoin kun se toinen porukka, jolla on ne mahtavat tanssitytöt. Mahtaako muita kiinnostuneita olla koko Euroopassa, mutta toisaalta tuossahan sitä jo kilpailua onkin kototarpeiksi?