Austin Smith ottaa kantaa myös:
Saksan kakkostasolla höntsäävä tusinakanukki vetää karma-kortin esiin yli vuos poistumisensa jälkeen. HAHAHA! Pelle.
Austin Smith ottaa kantaa myös:
No näinhän täällä on ollut. Rantanen, Paasi ja Lempinen ovat huuhaa ukkoja, kun kertovat jotain mitä palsta ei kestä tai halua kuulla. Kaikki ei olekaan niin sinisilmäisiä kuin tällä palstalla, ikävää teille.Oikeasti, mitä vittua!
Tulee mielenkiintoinen kesä, kun Ässät ja rocky pui asiaa omissa lehdistötilaisuuksissaan. Itse uskon Iltasanomia tässä asiassa, te näitä hirsin leirin palstatotuuksia. Jokaisella on oikeus uskoa ketä haluaa.
Kehtaat puhua sinisilmäisyydestä samalla kun joku iltasanomat ja kokonaisuudessaan järkyttävän huono osumatarkkuus vie sinua miten tahtoo. Jatka ihmeessä :)Kaikki ei olekaan niin sinisilmäisiä kuin tällä palstalla, ikävää teille.
Millaisessa lennossa tuo Smithin ura on nyt?
Saksan kakkostasolla höntsäävä tusinakanukki vetää karma-kortin esiin yli vuos poistumisensa jälkeen. HAHAHA! Pelle.
En ymmärrä tällaista vatvomista lainkaan. Helsingin päässä ei tunnuta tajuttavan, että joukkueen pelit ovat menneet jo pitkään aivan vihkoon ja kun sen henkisenkin pahoinvoinnin on voinut aistia katsomoon asti, niin miksi pitäsi viivytellä väistämätöntä ratkaisua.Tulee mielenkiintoinen kesä, kun Ässät ja rocky pui asiaa omissa lehdistötilaisuuksissaan. Itse uskon Iltasanomia tässä asiassa, te näitä hirsin leirin palstatotuuksia. Jokaisella on oikeus uskoa ketä haluaa.
No näinhän täällä on ollut. Rantanen, Paasi ja Lempinen ovat huuhaa ukkoja, kun kertovat jotain mitä palsta ei kestä tai halua kuulla. Kaikki ei olekaan niin sinisilmäisiä kuin tällä palstalla, ikävää teille.
Aivan totta, että pelillisesti Smithillä ei ole paskan vertaa varaa sanoa, ura on menossa lujaa alamäkeen vaikka piti käydä päinvastoin. Sitä paitsi Rocky on kuitenkin jääkiekkolegenda, mitä Smith taas ei tule koskaan olemaan. Mutta kuten edellisessä viestissä sanoin, niin hänen on toki sinällään moraalisesti varaa sanoa, koska fanien mielipiteen näkökulmasta viime kaudella hän oli oikeassa ja Rocky väärässä.
Tulee mielenkiintoinen kesä, kun Ässät ja rocky pui asiaa omissa lehdistötilaisuuksissaan. Itse uskon Iltasanomia tässä asiassa, te näitä hirsin leirin palstatotuuksia. Jokaisella on oikeus uskoa ketä haluaa.
Hah hah, hyvä kuitti Austinilta. Jatkaa näköjään samaa leikkisää linjaa, joka toi hänelle potkut Ässistäkin. Kivasti on näköjään Austinille kertynyt pisteitä Ässistä lähdön jälkeen, sellaiset 1,5 pistettä/ottelu tahdilla. Saksa on varmaan ihan kiva maa kiekkoilla ja rahaakin tulee varmaan yhtä paljon kuin Liigasta.Austin Smith ottaa kantaa myös:
Toki kyse voi olla jostain muusta mutta ajoitus sopii hyvin.
Leikitään niin, että ainoa tahditon ja asiaton tapahtumasarjassa on ja oli Pekka Rautakallio.
Rautakallion vihaajat eivät ainakaan vielä saaneet haluamaansa avautumista,asiallista tekstiä iltapulussa:
Ässät antoi potkut seuralegendalle – nyt puhuu Pekka Rautakallio - SM-liiga - Ilta-Sanomat
Mistä sä puhut? Porista tuskin löydät montaa Rautakallion vihaajaa. Ei tainnut Rannisto ja kumppanit tajuta että säälistä nostoissa on se karu puoli että myös kirjoittajat ikään kuin nousee säälistä liian suuriin saappaisiin.
Millaiseen se ei taipuisi?
Rocky on entinen pelimies ja vieläpä tähti - sellainen, se on näkynyt hänen valmennustyössään muun muassa kovana temppermenttiina ja siinä että ego on välillä isompi kuin muulla työympäristöllä yhteensä. Nämä ovat parhaimmillaan ja oikein kanavoituna mahtavia ominaisuuksia mutta johonkin junirivalmennuspäällikön tms. tehtävään ne sopivat mielestäni huonosti.
Niin meni, Rockyn osalta. Et sä voi heittää hanskoja tiskiin jääkiekkojoukkueen päävalmentajana, vaikka olisi tiedossa että ensi kaudella on eri mies puikoissa. Se, että Rocky kertoo lehdissä yksipuolisen näkemyksen näistä sopimusneuvotteluista ei ole lähelläkään faktatietoa, sen verran pitää osata ajatella järjelläkin.mutta tää keissi meni mielestäni edelleenkin päin persettä.
En tiedä vihataanko tässä oikeasti Rockya, vai hänen mahdollisesti vaikeaa luonnettaan, hyväksyntöjä em. pelaajahankinnoille vai käsittämätöntä peluutusta. Itse en vihaa Rockya, mutta vihaan hänen peluutustaan muun muassa. Ja kaikkia näitä pelaajahankintoja, joista suurin osa on ollut floppeja Rockyn alaisuudessa.Zaarille:
Jeeep...!Kauanhan tässä menikin,että joku pääsi asiasta näin sivuun ja henkilökohtaisuuksiin. Ikävä juttu koska Ässät ja Rautakallio on ollut aina sellanen parivaljakko yhdessä tai erikseen jota on tullut seurattua ja Ässien kyytiin hyppään nytkin jos KooKoo pois putoaa ja Ässät eteenpäin jatkaa. Joko sä et ymmärrä lukemaasi tai et halua ymmärtää. Asiasta puhuminen kun ei onnistu, niin silloin mennään henkilökohtaisuuksiin.Tätäkin ketjua kun lukee, niin kyllä noita Rautakallion vihaajia vaan tuntuu löytyvän. No,joka tapauksessa molemmat on legendoja ja molempien matka jatkuu, mutta tää keissi meni mielestäni edelleenkin päin persettä.
Koska porissa on viimeksi ollut laadukasta erikoistilannepelaamista?
Sanot, että seuralegenda on häpäisty. Selitätkö minulle vielä, miten hänet on häpäisty? Minulle tämä häpäisy ei ole vielä auennut minään muuna kuin irrallisina heittoina.Itse jatkan Ässien kannattamista, mutta seuraan toimintaa entistä kriittisemmin Ässien johdon osalta.
Toistetaan nyt vielä kerran. Peli oli perseestä ja Ässät seurana jo kriisissä. Henkilöiden välit solmussa ja arvostusta ei ollut. Irtisanominen oli ainoa oikea vaihtoehto tässä tilanteessa.
Perseestä tässä kuviossa oli se,mettä seuran legenda piti häpäisyä näin, jos kesällä oli päätetty uusien tuulien alkavan puhaltamaan. Tilanne olisi ollut reilua kertoa jo tällöin, ja mahdollisesti tehdä vaihdos, jos huomataan että ilmapiiri käy kestämättömäksi, kuten nyt kävi.
Nyt tästä tulee petoksen maku rockya kohtaan, ja siinä samassa meni pilalle koko Porin Ässien kausi 15/16 erittäin suurella todennäköisyydellä.
Pelaamalla reiluilla korteilla, eikä sumuttamalla jostain jatkosopimuksesta tähän vuoteen asti. Ei ole oikeastaan ihme, että tuollainen vaikuttaa tekemiseen. Joukkue jakaantuu leireihin ja se mädättää kaiken.
Katsokaa se Ilta-Sanomien video, siinä on oma mielipiteeni asiasta.
Tämä tästä, nyt eletään uutta aikaa. Itse hyppään kotkan siiville, en ahon kelkkaan.
Ketään ei kiinnosta katsoa ja kuunnella klikkihuorien tuulesta temmattua paskanjauhantaa.Katsokaa se Ilta-Sanomien video, siinä on oma mielipiteeni asiasta.
Sanot, että seuralegenda on häpäisty. Selitätkö minulle vielä, miten hänet on häpäisty? Minulle tämä häpäisy ei ole vielä auennut minään muuna kuin irrallisina heittoina.
Rockylta, Kaukorannalta ja Hirsimäeltä asiallista kommentointia. Eteenpäin on mentävä.
Se ei yllätä, että @TosiFani kaivoi vanhan puuron taas pakkasesta ja ei kun tulille. Kun Rautakallio ei toiminutkaan niin, kuin osa tuntui toivovan, niin mikropuuron avulla päästään taas pätemään ja vänkäämään...
Eivät oikein aukea sinun kielikuvat, mikä vanha puuro?