Pekka Jormakka – JYPin tulevaisuus

• 46 488
  • 258

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tämä on vaatinut myös luottamusta valmennukselta. Jos Jore olisi heti heitetty neloseen pienille minuuteille, ei olisi ehkä tullut kehitystä.
Tämä! Tottakai soraääniä tulee että miksi Jore on "tuossa ja tuossa kentässä kun tulosta ei tule", MUTTA näin jälkikäteen voi miettiä oliko se kuitenkin oikea ratkaisu.

Oikeaa tai ehdottomasti oikeaa vastausta ei tietenkään tähän ole olemassa, mutta kaiken keskellä musta hienointa on se että ukko pystyy pelaamaan pääsarjatasolla kovalla tasolla ja tekemään vielä itsensä joukkueelle helvetin tärkeäksi pelaajaksi.

Hyvä Jore, nöyryytä!!!
(Olipa erikoinen lause mun suusta....)

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä! Tottakai soraääniä tulee että miksi Jore on "tuossa ja tuossa kentässä kun tulosta ei tule", MUTTA näin jälkikäteen voi miettiä oliko se kuitenkin oikea ratkaisu.

Oikeaa tai ehdottomasti oikeaa vastausta ei tietenkään tähän ole olemassa, mutta kaiken keskellä musta hienointa on se että ukko pystyy pelaamaan pääsarjatasolla kovalla tasolla ja tekemään vielä itsensä joukkueelle helvetin tärkeäksi pelaajaksi.

Hyvä Jore, nöyryytä!!!
(Olipa erikoinen lause mun suusta....)

Toinen puoli on sitten tuliko Joren kuntoon peluuttaminen maksamaan pisteitä aikaisemmissa otteluissa tässä kevätkaudella..

Nyt kulkee, harmittavasti vaan kaikkien kannalta ehkä hieman liian myöhään.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toinen puoli on sitten tuliko Joren kuntoon peluuttaminen maksamaan pisteitä aikaisemmissa otteluissa tässä kevätkaudella..

Nyt kulkee, harmittavasti vaan kaikkien kannalta ehkä hieman liian myöhään.
Sitä emme koskaan saa tietää. Aina voi jossitella, mutta itse koen, että omalla tasollaan pelaava Jormakka on tämän kauden JYPille niin tärkeä, että on ollut oikea ratkaisu yrittää saada Jorea vireeseen, vaikka se onkin ottanut pidempään kuin olisi toivonut.

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No ei ole Joren takia hävitty pisteitä... Siellä on 18 muuta pelaajaa ja molari. Täällä on lynkattu ihan kaikki ja se on aika raskasta...

Sitten voi jokainen pistää luikkarit jalkaan ja koittaa ensiksi luistella, ja jos sen osaa, niin sitten opettelee laukomaan, sitten hakemaan kuntoa, pelitaitoa, ja sitten kaikkea muuta.

Ja joo, ennen ku alkaa joku lässytys, niin kyllä ne vittu kaikki yrittää kaikkensa. Jos vaan ymmärrettäis joskus iso kuva, jota ei suurin osa ymmärrä, joka vaan homeperseenä huutelee mielipiteitä.

Noista on jokainen ihminen, jota osa ei koskaan ymmärrä. Eri vaiheet on kaikilla ja ottakaa ite loukit, tai sairaudet sillein että olet ammattiurheilija ja ulise sitten.

Avasin tämän tähän Joreen nyt, joka käynyt aika paljon läpi. Schnarr kävi aiemmin paljon, Juspe kävi, Pudi kävi etc..

Mut täällä haukutaan kaikki, jos yksi, kaksi, kolme tai kymmenen peliä ei tuo mitään isompaa. Edelleen, käykää itse asioita läpi, kuntouttakaa ym. ja lässyttäkää sitten. Pelaamalla se pelaaja tuodaan takaisin, ei katsomossa pitämällä.

Mua välillä hävettää tää touhu, kun jokainen on vaan paskaa, vaikka ne kyllä varmasti yrittää, mutta kun ymmärrys ei riitä. Lajista ymmärtämättömiä suurin osa.

Iivokin oli kipeä, ja jos ois puolikunnossa hiihtänyt ja ei voitakaan mestaruutta, niin sitten on lynkkaajia kyllä, jotka hiihtää sohvalta paremmin Taffelin sipsipussi kädessä.

Pontti siis se, että Jore on päk in bisnes ja ollu jonkin aikaa, mutta kun se ei aina riitä. Antakaa kaikki rauha Jorelle, Ertzille ym ja ymmärtäkää edes välillä kaikkia. Syitä on myös muissa kuin pelaajissa moneenkin asiaan.

Päätän raporttini tähän.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No ei ole Joren takia hävitty pisteitä... Siellä on 18 muuta pelaajaa ja molari. Täällä on lynkattu ihan kaikki ja se on aika raskasta...

Sitten voi jokainen pistää luikkarit jalkaan ja koittaa ensiksi luistella, ja jos sen osaa, niin sitten opettelee laukomaan, sitten hakemaan kuntoa, pelitaitoa, ja sitten kaikkea muuta.

Ja joo, ennen ku alkaa joku lässytys, niin kyllä ne vittu kaikki yrittää kaikkensa. Jos vaan ymmärrettäis joskus iso kuva, jota ei suurin osa ymmärrä, joka vaan homeperseenä huutelee mielipiteitä.

Noista on jokainen ihminen, jota osa ei koskaan ymmärrä. Eri vaiheet on kaikilla ja ottakaa ite loukit, tai sairaudet sillein että olet ammattiurheilija ja ulise sitten.

Avasin tämän tähän Joreen nyt, joka käynyt aika paljon läpi. Schnarr kävi aiemmin paljon, Juspe kävi, Pudi kävi etc..

Mut täällä haukutaan kaikki, jos yksi, kaksi, kolme tai kymmenen peliä ei tuo mitään isompaa. Edelleen, käykää itse asioita läpi, kuntouttakaa ym. ja lässyttäkää sitten. Pelaamalla se pelaaja tuodaan takaisin, ei katsomossa pitämällä.

Mua välillä hävettää tää touhu, kun jokainen on vaan paskaa, vaikka ne kyllä varmasti yrittää, mutta kun ymmärrys ei riitä. Lajista ymmärtämättömiä suurin osa.

Iivokin oli kipeä, ja jos ois puolikunnossa hiihtänyt ja ei voitakaan mestaruutta, niin sitten on lynkkaajia kyllä, jotka hiihtää sohvalta paremmin Taffelin sipsipussi kädessä.

Pontti siis se, että Jore on päk in bisnes ja ollu jonkin aikaa, mutta kun se ei aina riitä. Antakaa kaikki rauha Jorelle, Ertzille ym ja ymmärtäkää edes välillä kaikkia. Syitä on myös muissa kuin pelaajissa moneenkin asiaan.

Päätän raporttini tähän.

Yksi juttu muuten minkä haluan nostaa esille että ei noista kaikista loukkaantumista edes puhuta. Esim.Tieksolalla paljastui yhdessä Haatajan haastattelussa että siellä on vammaa taustalla. Olisi muuten varmaan pelannut enemmän.

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Loukkaantumiset on ikäviä ja niille ei voi mitään.

Toinen asia on se että ilmeisesti sopimus velvoittaa ykköskenttään ja YVlle vaikka kunto ja esitykset ei sitä edellytä. Mun mielestä peliaika pitää ansaita ja kuumimmat pelaa. Ehkä se sitten oli se Seppäsen paluu Floridasta joka sen pelin sekoitti eikä Joren paluu. YV on kuitenkin tilastojenkin valossa ollut viime aikoina surkeaa.

Sota ei yhtä miestä kaipaa, eikä siihen kaadu mutta ei tää nyt taaskaan ihan putkeen mennyt.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Wraith , liitän tähän eilisestä otteluketjusta tekstini pienillä muokkauksilla (Erosen voi korvata vaikka Jorella):

Minusta kukaan tuossa ammatissa ei voi olla kritiikin ulkopuolella. Kritiikki on usein suhteessa odotusarvoon. Eronen on pelannut viime aikoina alle odotusten.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei alle oman tasonsa pelaamalla olisi merkittävästi bottom-pakkeja arvokkaampi joukkueelle. Ei kai tässä tuon kummemmasta ole ollut kyse?

Kritiikin sävyä voi totta kai kukin pohtia, ennen kuin viestinsä lähettää. Toisten älykkyyttä ja ymmärryskykyä kyseenalaistamista en sen sijaan ole tottunut muilta nimimerkeiltä, kuin Fabu, lukemaan.

Osaan luistella ja laukoa. Jopa tehdä nuo samaan aikaan. Saanen pitää oikeuden kirjoittaa mielipiteitäni keskustelupalstalla?

Viimeksi muokattu:

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan suurjoukkue Jyp
Oonko mä ainut kenen mielestä jore on pelannut helvetin hyvin kokoajan tossa nate dogin ja torgen kanssa? Ei pisteitä ole tullut, mutta ovat saaneet kaaosta aikaan vastustajan päässä peli peliltä enemmän ja enemmän. Luo maalipaikkoja ihan tyhjästä, jorella liikkuu jalka hyvin, karvaa, taklaa, antaa takapainetta, tekee kaikkensa et joukkue voittaa. Enhän mä voi olla ainut kuka näkee tän kaiken? On se välillä pienesti ollut hukassa, mutta ei näin pahasti mitä ihmiset täällä puhuu.

Jopa rouva, joka on katsonut jääkiekkoa vasta vuoden, sanoi eilen tässä kotosalla, kun peliä katsottiin et toi "Jormakka, siis tuo nallekarhun näköinen lyhyt pelaaja" ja torge on jypin parhaimmat hyökkääjät. Ja oon itse samaa mieltä. Musta myös vähän tuntuu, että se on ihastunut niihin. Toki sillä ei väliä, niin oon itsekin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy