Peking 2022: Naisten jääkiekon liveseuranta

• 101 041
  • 2 276

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Okei, mulla on jotain Susanna Tapania vastaan. Olen melko varmasti kateellinen. Riikka Nieminen tai mikä hän nykyään on sen sijaan miellytti minua kovasti. Hiirikoski tuntuu vähän sellaiselta rookien kanssa saunaan -tyypiltä.

Mä en tätä Räty-keissiäkään ymmärrä yhtään. Luulis, että kaksi hyvää maalivahtia olisi aika kiva juttu. Vuorottelisivat vaikka aluksi ja sitten katottaisiin kellä mennään. En mä mitään tajuu.

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Jätä maailman paras veska kotiin ja peluuta kolmea pakkia samassa yvssä. Mustonen tietää jotain, mitä muut ei
Mustonen tietää ainakin sen, että Tuominen pelasi uransa alussa pitkään hyökkääjänä, eikä se paikka ole ollut edes viime vuosina harvinainen yksittäisissä Espoon peleissä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kolme pakkia suomen 2. ylivoimassa. On tää Mustonen kyllä väärinymmärretty nero!
Eiks Kärpissäkin ollut joskus Kukkonen maalin edessä ja sit jotain muita pakkeja viivalla? Oli oli ei kannata tarkistaa tai oikoa virheitä.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mustonen tietää ainakin sen, että Tuominen pelasi uransa alussa pitkään hyökkääjänä, eikä se paikka ole ollut edes viime vuosina harvinainen yksittäisissä Espoon peleissä.

Noni. Ei ole enää pitkä matka siis ymmärtää maalivahdeista jotain.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis tää pelihän just pitääkin hävitä, psykologisesti erittäin tärkeä juttu. Sit siellä tärkeissä peleissä USA tai Kanada tulee rintsikat auki ja silloin Keisala ottaakin kaiken kiinni ja Susanna Tapani tekee ringette-kynäyksillä hattutempun.

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Eiks Kärpissäkin ollut joskus Kukkonen maalin edessä ja sit jotain muita pakkeja viivalla? Oli oli ei kannata tarkistaa tai oikoa virheitä.
Pitkänhuiskea Rosa Lindstedt on myös ollut maajoukkueessa ihan ylivoiman vakiopelaaja nimenomaan maalin edessä, josta häntä on todella vaikea siirtää pois. Nyt ei kuntoutunut syksyn loukkaantumisesta olympialaisiin.

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Periaatteessa ei ollut edes myöhässä ainakaan hirveästi. Teki jotain muuta kuin piti

Jos ei olisi ollut myöhässä niin olisi voinut peittää jopa kropalla. Nyt tosiaan taisi muutenkin hajoata tuo asento liikkeessä.

Tuntuu vähän siltä, että kommentaattori ei uskalla kritisoida vanhoja pelikavereita.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tää Tuominen on yritteliään oloinen. Toivottavasti tekee kohta maaliin. Pidän siitä että jonkun nimi on Michelle Karvinen.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ihana Suski ja Ringette mainittu telkkarissa samassa lauseessa.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos ei olisi ollut myöhässä niin olisi voinut peittää jopa kropalla. Nyt tosiaan taisi muutenkin hajoata tuo asento liikkeessä.

Tuntuu vähän siltä, että kommentaattori ei uskalla kritisoida vanhoja pelikavereita.

Toi on usein kaikilla kommentaattoreilla. En ymmärrä edes miksi? Kyllähän nuo pelaajat itsekin viimeistään videoiden jälkeen tajuavat omatkin virheensä. Niin miksi kommentaattorin pitää olla kiva ennemmin kuin sanoisi suoraan miten asian näkee

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Blondien kosto kun suolaavat Susannaa.

Osalan on oltava kyllä kohtuullisen pahassa koistisessa. Hyvä toki että huolehtii lauseista niin että tavuttaa sanoja ääneen.

Barney

Jäsen
Oli ja silloin Kärppien ylivoima oli noin 10% luokkaa. Kauheaa katseltavaa siihen aikaan.
Paitsi SaiPaa vastaan, kun Kukkonen teki joka helvetin ottelussa maalin siitä neliön keskeltä. Vituttaa edelleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy