Vaahterasiirapilla on aina vain tuuria. Eihän nuo muuten pärjäisi.Känädällä oli vaan tuuria toisessa erässä...
Vaahterasiirapilla on aina vain tuuria. Eihän nuo muuten pärjäisi.Känädällä oli vaan tuuria toisessa erässä...
Kerkeisikö edes enää? Tuonne Kiinaan ei niin vain edes tulla. Toki Räty on Kiinassa kymmeniä miljoonia tienannut legenda.Keisala maaliin. Oliko Meerin kisat tässä, tuleeko korvaava ykkösmaalivahti sittenkin kisoihin....
Mielestäni Suomi ei ole aiempina vuosina ollut näin paljon perässä USA ja Kanada. En ole asiantuntija.
Mulla ois jallukolan kaksi tärkeintä ainesosaa saatavilla.Mulla ois ja pari limuviinaakin,mut ne on kotona. Makaan töissä sohvalla
Se on vaihdellut. Olympiavuosina ero on yleensä kasvanut. Muina vuosina on sitten saatu parhaimmillaan kavennettua eroa jonkin verran.Mielestäni Suomi ei ole aiempina vuosina ollut näin paljon perässä USA ja Kanada. En ole asiantuntija.
Me muut ollaan.
Ai niin totta. Hyvä kun muistutit.Verorahojen tuhlausta.
Odottaminen loppuu nyt!Mulla ois jallukolan kaksi tärkeintä ainesosaa saatavilla.
Mulla ois jallukolan kaksi tärkeintä ainesosaa saatavilla.
Se vähän riippuu. Kiinalaiset voi tippua johonkin työleirille.Voiko näistä kisoista tippua jonnekin?
Korona taitaa olla ainoa mahdollisuus, jos ei saa pelaavaa kokoonpanoa kasaan.Voiko näistä kisoista tippua jonnekin?