No tämä on vaan harrastus naisille.Siis Tapani ei itse edes huomannut maalia vaikka oli tekemässä sitä metrin päässä?
No ei ihme, jos maalinteko on välillä vaikeaa.
No tämä on vaan harrastus naisille.
No juu. Voisi myös kuvitella, ettei mm-finaalin rankkukisassa lähde yrittään mitään ringettepelleilyä?Mutta kyllä luulisi tunnistavan missä on maali ja maaliviiva.
Kyllä on hänen lapsensa, kuten myös Elite Prospects kertoo.Onko Bobby Carpenterin poika tuo Alex eli tyttö?
No juu. Voisi myös kuvitella, ettei mm-finaalin rankkukisassa lähde yrittään mitään ringettepelleilyä?
Jos tuolla sallittaisi taklauspeliä Pohjois-Amerikan joukkueet olisivat vieläkin ylivoimaisempia. Mustonen on valmentaja, jonka johdolla Suomi on ajoittain aiheuttanut USAlle ja Kanadalle vaikeuksia. Koira jaksaa Pasia vielä pari viikkoa. Räty-saagan kaikkia totuuksia emme tiedä. Eiköhän valinnan takana one koko joukkueen johtoryhmä, ei Mustonen yksin.Tiivistän. Taklaukset sallittava, Räty maaliin ja egovammainen Mustonen maitojunalla Siperian kautta kotiin ja heti. Tilalle Sir Pentti pikalennolla Pekingiin!
Puhtaat paperit, hyvä näin.Ihan ok peli Keisalaltakin, vaikka viisi meni, niin torjunta% yli 90.
Mun mielestä tuo toinen maali, joka oli vieläpä aika iso maali pelin kannalta, olisi Keisalan pitänyt ehkä napata. Olihan se av-neliön poikki mennyt syöttö tosi hyvä, jonka takia Keisala joutui sivuttaisliikkeeseen, mutta kun se meni etukulmasta sisään, eikä laukaus lähtenyt heti suoraan syötöstä. Toivottavasti sitten mahdollisessa välierässä Keisala löytää pikkuisen paremman vaihteen.Tänään työt oli väärään aikaan ja jäi peli katsomatta, mutta maalikoosteen perusteella ei Keisalalle mitään helppoja maaleja mennyt, mutta olen kyllä nähnyt Keisalan ottavan kiinni vastaavia tilanteita mistä nyt tehtiin maaleja.
Tästä täysin samaa mieltä. Ei missään nimessä Keisala ollut huono, mutta normaalilla tasollaan olisi kolme ensimmäistä ottanut.Tänään työt oli väärään aikaan ja jäi peli katsomatta, mutta maalikoosteen perusteella ei Keisalalle mitään helppoja maaleja mennyt, mutta olen kyllä nähnyt Keisalan ottavan kiinni vastaavia tilanteita mistä nyt tehtiin maaleja. Usan ensimmäinen maali oli maalintekijän maali, mutta siinä Keisalan ylävartalo irtosi tolpasta hieman aikaisin, eikä saanut painonsiirron avulla parasta potkua tolpasta. Toisessa maalissa liike meni liian syvälle ja kun maila menee maalin sisälle, niin vaikea on saada tolppa tiiviiksi tai torjua kilvellä. Kolmannessa maalissa pieni sijoittumisvirhe. Neljäs ja viides maali ohjattiin niin läheltä että niissä ei ollut mitään tehtävissä.
Mutta ei tämä peli maalivahtiin kaatunut. Ensimmäisessä maalissa Tulus ryntäsi vastaan ja Viitasuo pelasi tilanteen heikosti. Toisessa maalissa syöttö oli todella taitava, mutta eihän neliön läpi pitäisi pystyä syöttämään. Kolmannessa maalissa nuori tulevaisuuden Hiirikoski eli Nelli Laitinen jätti ihan liikaa tilaa.
Mutta nyt on varmasti enimmät jännitykset jännitetty varsinkin ensikertalaisten osalta. Kiva nähdä mikä on valmennuksen valinta maalivahdiksi Kanada peliin ja muutenkin tehdäänkö mitään muutoksia 2 - 4 kenttiin.