Scharnhorst
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Onpa uskomattoman ylivoimainen osuudellaan toi Kläbo, oispa sillä vielä hyvä suksi ni muilla ei olis mitään jakoa!
Sama. Tosin ei tämäkään nimimerkki sitten yllättänyt.Ja yv-viestiä napsahti. Luulin tosin, että viestin lähettelijä olisi Leinon Ville.
Näissä hämärissä yksityisviesteissä paljastuu muuten myös se ettei tämä eräs käyttäjä osaa laskea. Toki olisinkin yllättynyt mikäli olisi suorittanut edes peruskoulun loppuun.
BeinoLeino ei taida yksäreitä harrastaa, toki paljon parempi niin.Sama. Tosin ei tämäkään nimimerkki sitten yllättänyt.
Paavo M. Petäjän.Kenen lanttu punoittaa lehdistötilaisuudessa?
En malta olla sanomatta, että 50 km:lle nämä olosuhteet, niin saavat nämä yhteislähdön puolustajat sellaisen laturetken seurattavakseen ettei paremmasta väliä.Ranskalaisilta myrskyvaroitus 50 km, jos huolto saadaan edes lähelle muiden maiden tasoa.
Ah, no sitten mä olin ihan väärässä. Sori VilleLeino . Noh, on täällä vahva Team Norway-edustus muutenkin kyl palstalla.BeinoLeino ei taida yksäreitä harrastaa, toki paljon parempi niin.
Ja Roponen. Roponen veikkasi VEN-NOR-FRA.
Se on asiantuntijuutta jos joku.
No kertokaa nyt kuka yv-heppu on. Norja aina ennen Venäjää. Aina ja kaikessa, jos nämä ovat vastakkain.Ah, no sitten mä olin ihan väärässä. Sori VilleLeino . Noh, on täällä vahva Team Norway-edustus muutenkin kyl palstalla.