Riippuu maista. Jossain Afrikan maissa ei varmaan ollenkaan.Kuinkahan paljon muissa maissa ihmetellään sitä, mihin Suomi on kadonnut mäkihypyssä….
Tuulikompensaatiot ovat riittämättömät, vastatuulesta saa enemmän etua kuin hyvityksistä. Lisäksi lähtölavan muuttaminen kesken kierroksen pitäisi lopettaa. Laakista vaan riittävän alas ja kaikki hyppää samalta kohdalta.On tämä tyhmä laji kyllä. Hypyn pituuden voi melkein suoraan päätellä tuulioloista.
Tuulikompensaatiot ovat riittämättömät, vastatuulesta saa enemmän etua kuin hyvityksistä. Lisäksi lähtölavan muuttaminen kesken kierroksen pitäisi lopettaa. Laakista vaan riittävän alas ja kaikki hyppää samalta kohdalta.
Ei ole Norjan päivä tänään pohjoismaisissa hiihtolajeissa. Jokohan siellä on kutsuttu kriisikokous kasaan?Hahah, turskat kyntää.
Pakko itsekin myöntää, että ei mäkihyppy ollutkaan niin mielenkiintoista kuin lapsena luulin. Silloin Ahonen oli minulle ja miljoonalle muulle suuri sankari. Osaan vieläkin nimetä valtaisan määrän hyppääjiä noilta ajoilta, nyt hyvä jos joka maasta muistan neljä aktiivia.On tämä tyhmä laji kyllä. Hypyn pituuden voi melkein suoraan päätellä tuulioloista.
Kojonkoskelle soitetaan juuri.Ei ole Norjan päivä tänään pohjoismaisissa hiihtolajeissa. Jokohan siellä on kutsuttu kriisikokous kasaan?
Kuka vielä väittää että Suomen mäkihyppy olisi huonossa tilassa?Haha, tällä hetkellä myös mäkihypyssä norjalaiset suomalaisen takana. Nyt pitää ottaa ilo irti kun se on mahdollista.
Minä.Kuka vielä väittää että Suomen mäkihyppy olisi huonossa tilassa?
Tuskin soitetaan, jos ovat nähneet tämän:Kojonkoskelle soitetaan juuri.
Niin mutta hän tekee ne Matin opeilla. Parempi vaan että Norja pitää Kojon, niin huononevat.Kojonkoskelle soitetaan juuri.
Sama täällä. Ammann ja Stoch ainoat tutut nimet itselle Aallon lisäksi. Ja aikoinaan pystyi melkein 45/50 hyppääjää nimemään. Aina näin arvokisojen aikaan harmittaa, mihin jamaan suomalainen mäkihyppy on päätynyt.Pakko itsekin myöntää, että ei mäkihyppy ollutkaan niin mielenkiintoista kuin lapsena luulin. Silloin Ahonen oli minulle ja miljoonalle muulle suuri sankari. Osaan vieläkin nimetä valtaisan määrän hyppääjiä noilta ajoilta, nyt hyvä jos joka maasta muistan neljä aktiivia.