Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Aimo Koivunen otti kanssa aimo annoksen.Kiitos tästä. Mulle tuli nyt kisaelämykseen aimo annos lisää hyvää.
Aimo Koivunen otti kanssa aimo annoksen.Kiitos tästä. Mulle tuli nyt kisaelämykseen aimo annos lisää hyvää.
Nyt petti pinna ja räpsäytin kahvinkeittimen päälle.Nesteytys, muista nesteytys.
No nyt on katkeraa.Valtava pettymys, että omat suosikkini Holund ja Klaebo floppasivat. Iivolle onnea ilmaisesta pronssimitalista, valitettavasti et olisi ilman koronapandemiaa tätä voittanut. Iivo olisi ilman koronaa ollut ynnä muiden joukossa.
Onnea kuitenkin mitalista Iivo, oot ihan hyvä urheilija. Et kuitenkaan maailman paras.
Buuuuu!!!Valtava pettymys, että omat suosikkini Holund ja Klaebo floppasivat. Iivolle onnea ilmaisesta pronssimitalista, valitettavasti et olisi ilman koronapandemiaa tätä voittanut. Iivo olisi ilman koronaa ollut ynnä muiden joukossa.
Onnea kuitenkin mitalista Iivo, oot ihan hyvä urheilija. Et kuitenkaan maailman paras.
Teit itse. Mad respect.Mulla on vielä eilen tehtyjä jäljellä
Valtava pettymys, että omat suosikkini Holund ja Klaebo floppasivat. Iivolle onnea ilmaisesta pronssimitalista, valitettavasti et olisi ilman koronapandemiaa tätä pronssia voittanut. Iivo olisi ilman koronaa ollut ynnä muiden joukossa.
En tykkää niistä kaupasta saatavista karvasmantelisista ja viinanmakuisista joten teen itseTeit itse. Mad respect.
Menee nurin!! Menee NUrin!! Pysyykö pystyssä? Sporde...