Mä sain paljon kehuja Suomen vaatteista ulkomaalaisilta ystäviltäni. Toki yksi heistä sanoi Suomen joukkueen näyttävän ryhmältä pingviinejä asuissaan.Suomi tulee!!!
SUOMI, SUOMI, SUOMI!!!
Ja hiton tylsät vaatteet...
Onko olemassa joku kuka ei tykkää pingviineistä?Mä sain paljon kehuja Suomen vaatteista ulkomaalaisilta ystäviltäni. Toki yksi heistä sanoi Suomen joukkueen näyttävän ryhmältä pingviinejä asuissaan.
Kukahan sytyttää olympiatulen? Mao Zedong?
Dalai Lama.
Ylellä toimii selostus, haukkuvat vain tuomareita.Discovery Plussalla ei toimi suomiselostus vaikka pitäisi olla. Buu.
Joo olen tässä Yleisradiota katsonutkin. Paha sanoa kun en lajista tajua mitään, mutta yleensä nämä lautailutyypit on kait ihan kartalla tuolla.Ylellä toimii selostus, haukkuvat vain tuomareita.
Voisi kyllä kuvitella joo, kun Peetu Piiroinen on asiantuntija ja selostaja Sami Saarenpääkin on entinen huipputason lautailija.Joo olen tässä Yleisradiota katsonutkin. Paha sanoa kun en lajista tajua mitään, mutta yleensä nämä lautailutyypit on kait ihan kartalla tuolla.
Joo tosiaan tietoinen siis olin että Piiroinen on tuo kommentaattori, tosin selostajan lautailustatuksesta en muuten tiennytkään. Kiitos tiedosta! Luulin että kyseessä on vaan joku vähän innokkaampi harrastaja ja lajin seuraaja ja tietotaito on sieltä peräisin.Voisi kyllä kuvitella joo, kun Peetu Piiroinen on asiantuntija ja selostaja Sami Saarenpääkin on entinen huipputason lautailija.
En itsekään ymmärrä lautailusta tai ylipäänsä näistä freestylelajeista mitään, joten selostus on aika oleellinen juttu.
Enni hoitaa toki.Olen nyt varmaan kymmenkunta laskijaa tässä katsonut ja eipä ole vielä yhtään ns. ehjää suoritusta näkynyt
Nyt toimii Dplay vai mikä se nykyään onkaan, siellä on Risto Mattila kommentaattorina. Selostajana on liigapeleistä ja E-sportsista tuttu Arttu Hämäläinen.Voisi kyllä kuvitella joo, kun Peetu Piiroinen on asiantuntija ja selostaja Sami Saarenpääkin on entinen huipputason lautailija.
En itsekään ymmärrä lautailusta tai ylipäänsä näistä freestylelajeista mitään, joten selostus on aika oleellinen juttu.
Miksei näyttäisi? Ei muutakaan näytettävää tällä kellon lyömällä.No mitä helkkaria ne näyttää kakkosella koostetta curling-ottelusta joka näkyi suorana jo Areenassa.
No voisi sitä näyttää jonkin muun ottelun koosteen kuin sen, jota näytettiin.Miksei näyttäisi? Ei muutakaan näytettävää tällä kellon lyömällä.