Mitä se sanos?Porttila vittuilee ihan kunnolla.
Roponen sanoi että Suomi ei taistele mitaleista eli Saludot koneeseen.
Tai Kaisa Mäkäräisellä Suomen ampumahiihtoviestissä. Itse tuo porukan kärjessä vaihtoon ja lopulta Suomi liputetaan radalta sivuun kierroksella jääneenä.Iivolla varmaan sama olo kuin Anze Kopitarilla Slovenian kiekkojoukkueessa.
No tuohan on varmaan ihan oikea vastaus. Etenkin Keski-Euroopassa hiihdetään huomattavasti enemmän vapaata kuin perinteistä. Suomessa varmaan osittain perinteidenkin takia hiihdetään paljon pertsaa. Jos kilpailu on vapaalla kovempaa, niin silloin myös menestyminen sillä on huomattavasti vaikeampaa.Roposen vastaus katsojakysymykseen ”Miksi Suomessa parempia perinteisen hiihtäjiä kuin vapaan?”
Vastaus: ”Maailmalla hiihdetään vapaata ja Suomessa perinteistä” Ook. Kova asiantuntija
Tämä vaan kuvastaa sitä et kuinka paska meidän taso on Iivon jälkeen…
Mä luin että karmea krapula...
Kai mä odotin vähän tarkempaa vastausta, että miksi sitä perinteistä hiihdetään. Nythän tuo on aika itsestäänselvyysNo tuohan on varmaan ihan oikea vastaus. Etenkin Keski-Euroopassa hiihdetään huomattavasti enemmän vapaata kuin perinteistä. Suomessa varmaan osittain perinteidenkin takia hiihdetään paljon pertsaa. Jos kilpailu on vapaalla kovempaa, niin silloin myös menestyminen sillä on huomattavasti vaikeampaa.
Mitä se sanos?
Totesi Tonin veikkauksista, että kymmenen kertaa kun veikkaa, kerran osuu kohdilleen.Mitä se sanos?
Palautti jo suomalaisen mieshiihdon kultakantaan Lahdessa ja edellisissä olympialaisissa. Olisiko miehen viimeinen uroteko ennen eläköitymistä palauttaa suomen miehet viestissä mitaleille. Toivotaan että hänen takanaan taso laajenee tulevina vuosina nuorten Remin, Koiviston ja Ståhlbergin voimin jolloin viesti kestäisi sen, että yhdellä viestin vakionaamalla menee valmistautuminen totaallisen pieleen.Melko palkitsevaa Iivolle tämä muiden viestikaverien huonous. Olisi ainaki itsellä melko pahasti pää jumissa, kun itse hiihdät tuolla tasolla ja kaverit eivät edes ensimmäistä kierrosta pysy muiden matkassa.