Peking 2022 – liveseuranta

  • 325 772
  • 8 655

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oon kyllä sitä mieltä että nää huonot hiihtäjät saa tässä pikkasen liikaa tasoitusta parempiin verrattuna, kun ne päästetään näin paljon aikaisemmin tonne ladulle. Näistähän varmaan jotkut tulee maaliin jo kun kaikki ei ole päässyt edes kisaan mukaan? Onkohan tätä nyt ihan loppuun asti mietitty hei.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oon kyllä sitä mieltä että nää huonot hiihtäjät saa tässä pikkasen liikaa tasoitusta parempiin verrattuna, kun ne päästetään näin paljon aikaisemmin tonne ladulle. Näistähän varmaan jotkut tulee maaliin jo kun kaikki ei ole päässyt edes kisaan mukaan? Onkohan tätä nyt ihan loppuun asti mietitty hei.
Tämä on väliaikalähtö.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllönen tais heti lähdön jälkeen huutaa että vittu nää sukset on paskat.
 

Barney

Jäsen
Oon kyllä sitä mieltä että nää huonot hiihtäjät saa tässä pikkasen liikaa tasoitusta parempiin verrattuna, kun ne päästetään näin paljon aikaisemmin tonne ladulle. Näistähän varmaan jotkut tulee maaliin jo kun kaikki ei ole päässyt edes kisaan mukaan? Onkohan tätä nyt ihan loppuun asti mietitty hei.
Ja Johaug lähtee myös ennen Kepaa ja Kristaa. No annetaan vähän tasoitusta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mitenköhän paljon kommentaattoria vituttaa, kun Ritu on kotiinjäävä paras varahiihtäjä, joka on tämänkin kisan aikana valmiudessa lähteä Pekingiin, jos yllättäviä käänteitä tulee?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä on väliaikalähtö.
Niin niin, eli huonommille annetaan vähän väliaikaa, tasoitukseksi. Vähän niinku formuloissa on KERS ja Kärpät saa aina Junnon kuorien takia lahjaylivoimia, näitä tämmösiä keinotekoisia tasoituksia. Mutta tää vaikuttaa nyt vähän liian isolta edulta kyllä, sano mun sanoneen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt on syöttö lapaan annettu ja maali on metrin päässä tyhjänä, pakit vastustajan siniviivalla ja yleisö heittää lakkia ilmaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Näkeekö jostain suomalaisten kaikki pistesijat Cortinan olympialaisista lähtien? Epäilen, että lisää pistesijaherkkua on tulossa tänään.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kirvesmies olis pettynyt jos kovakuntonen Matintalo ei olis 10. sakissa, jopa 6. joukkoon. Kyllönen 10-15. hujakoille.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
A-J Sipilän kysymys Kristalle sai vähän kakomaan. "Lupaatko Suomen kansalle, että olet mitalikunnossa?". Ikään kuin kukaan tuolla urheileva suomalainen olisi jossain velvollisuudentunnossa Suomen kansaa kohtaan. Voi että.
Mietin tätä samaa kysymystä ihmetellen.

Minä olisin ainakin ihan puhtaasti urheilun realismin näkökulmasta vastannut, että "NO EN!"
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oon kyllä sitä mieltä että nää huonot hiihtäjät saa tässä pikkasen liikaa tasoitusta parempiin verrattuna, kun ne päästetään näin paljon aikaisemmin tonne ladulle. Näistähän varmaan jotkut tulee maaliin jo kun kaikki ei ole päässyt edes kisaan mukaan? Onkohan tätä nyt ihan loppuun asti mietitty hei.

Tämä on väliaikalähtö.

Ja Johaug lähtee myös ennen Kepaa ja Kristaa. No annetaan vähän tasoitusta.

Niin niin, eli huonommille annetaan vähän väliaikaa, tasoitukseksi. Vähän niinku formuloissa on KERS ja Kärpät saa aina Junnon kuorien takia lahjaylivoimia, näitä tämmösiä keinotekoisia tasoituksia. Mutta tää vaikuttaa nyt vähän liian isolta edulta kyllä, sano mun sanoneen.

Vähän pliisua mutta nimet lehteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös