Uiguureja ei kelpuutettu kisoihin.Jaa siellä onkin nyt eka jotkut musliminaisten kisat, huivit päässä kaikilla. Koska se miesten kisa alkaa? Onks siinäkin eka muslimeilla oma sarjansa jostain syystä?
Samppa Lajunen kolme kultaa Olympialaisissa. Aijai! Täällä on naapuri heimoni verta Keski-Suomen kotiseutulaulu.
Aijai. Hiltusta, Suomista ja Hännistä selostamassa. Ei ole ihme että pärjättiin.
Kuka tietää mikä on Samppa Lajunen isän nimi?
Bror-Erik Wallenius on kamalinta mitä urheilumaailma on selostuksen pariin tuonut. Sampan ja Jaakon ilmiömäinen kaksoisvoitto ilman hemohessiä, ni helvetti vie selostuksen hehkutus oli kuin shakin piirimestaruuskilpailuista. Ja sitten tuon miehen ikuiset jaaritukset, jossa samassa virkeessä yleensä kieltää jälkimäisessä lauseessa sen minkä oli ensimmäisessä sanonut. esim. tämänhetkinen istuinpaikkani voisin selostaa "bubin" tyyliin. "tässä minä istun tietkoneella, tai en siis tietokoneella vaan tietokoneen vieressä, ja en nyt ihan vieressäkään vaan tuossa tuo kone on minusta sivuoikealla, mutta sehän asia ei oikeastaan kuuluu tähän curlingiin, paitsi jos pelaa tietokonecurlingia, mutta täällä Salt Lake Cityssä pelataan tosi curlingia, mutta enhän minä sitä päätä.
"notta Samppa oikee naatiskelee aerorynaamisessa muna-asenossa" Juha Mieto, SLC.
Ekan kilsan veti kolmeen minsaan joten puolisen tuntia jos vetää samaa tahtia.Kuinka kauan näillä arviolta menee hiihtää tämä 10km?
Onneksi on Hannu-Pekka Hänninen.Hannula on rasittava selostaja.
Itse opin viime kesästä, että ne lomat pidetään olympiavuosina aina oympilaisten aikaan. Koskaan en enää toista sitä virhettäHävytöntä että kiinalaiset kehtaa järjestää näitä kisoja keskellä kirkasta päivää Suomen aikaa. Joutuu sumplimaan lounastauot töissä siten että pääsee telkun ääreen.