Shell...shock
Ei tule uni kuulaan jotenka ulostanpa oman virtuaalioksennukseni koskien kyseistä herraa.
Ensinnäkin, ilolla otan miehen vastaan siitäkin huolimatta että sankarin viitassa on nyrkin eikä .. ööh maalin kuva. Toivottavasti omalla asenteellaan ja toimillaan iskostaa JYPin mikkihiiriin oikeanlaista röyhkeyttä. Maalinsylkijää miehestä ei tule, mutta maalillejyrääjä kyllä. Ja vaikka hanskat eivät tippuisikaan, kertaakaan, vastustajan leiriä rauhoittanee pelkkä tieto siitä että tarvittaessa nyrkki heiluu.
Toisaalta Shellille ei löydy todennäköisesti kuin muutama halukas vastustaja, ja alan ammattilainen kun on, en usko että mies kenenkään läskiä lähtee tummuttamaan mitään kyselemättä. Lisäksi voisin kuvitella, että tämä on niitä harvoja tilaisuuksia jolloin miehellä on lupa tehdä muutakin kuin käydä kääntymässä kaukalossa nyrkkeilemässä. Eli, varsinkin kun SM-liigassa säännöt tappeluiden suhteen ovat mitä ovat, luulen että hanskojen nyörit ovat astetta tiukemmalla kuin ilmasillan toisella puolella.
Osa tänne kirjoittelevista odottaa mieheltä myös kovia taklauksia. Niin minäkin. Mutta enforcer != grinder. Isossa lootassa voipi käydä niin, että pienet vikkelät miehet ehtivät karkuun ennen kuin sata kiloa (hidasta?) lihaa ehtii edes asetella itseään sopivaan kurmotusasentoon. En siis tiedä itse lainkaan onko Juudi edes änärissä taklauspeliin kykenevä pelaaja; jos on, mycket bra. Jos ei siellä, niin ei kyllä täälläkään. Toivotaan parasta.
Mitä jää jäljelle? Oletan, että mies ei ole aivan onneton puukäsi (aka Virolainen) joten maalin eteen läskiksi hakkaamaan ripareita sisään. Jos jokin osa-alue tuonkokoisen (ja maalaisen) äijän pelissä on kunnossa, niin maskin tekeminen (sen itsestäänselvyyden lisäksi).
Mitä tulee katsojiin - skeptinen olen sen suhteen että Shelley kovin montaa ylimääräistä silmäparia katsomoon tuo. JA:n kirjoittelevista ihmisistä suurinta osaa voinee pitää jonkinlaisina lätkän harkkoor-faneina. Me muodostamme vähemmistön joka paikkakunnan katsojista. Sen suuren enemmistön lätkätietämys perustuu Jutismeihin (vitunmoinen kirosana tuo btw.) ja iltapäivälehtien suoltamaan sontaan. Toisin sanoen, Jody who?
Eipä silti, minä odotan suurella mielenkiinnolla ensi lauantaita. Vahvistus tai ei, jotain Shelley JYPiin joka tapauksessa tuo.
Loppukaneetiksi komediakolmikko:
Filppula - Piispanen - Shelley