Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Joopa joo ...tun ylimieliset poffifanit ;).Nyt välillä katotaan futsaalia....Suomi vs. joku
Joopa joo ...tun ylimieliset poffifanit ;).Nyt välillä katotaan futsaalia....Suomi vs. joku
Tilanne 1-1 ja en ole fani vaan kannattaja/kannustaja.....elämä on vain laiffia!Joopa joo ...tun ylimieliset poffifanit ;).
Joo, filmaa ja huilaa tän kolmannenkin erän...Komea filmaus Brodhursilta.
Minähän en ole väittänyt mitään osumakohdasta. Päivänselvää on, että pää kuitenkin osuu laitaan. Sitten tulee näitä hämeen hitaita vinkumaan filmaamisesta ja ”neiti Hurstista” ja toivotaan, että toivottavasti edes sattui. Suomen tyylikkäimmät fanit, ennen kaikkea.Itse et itkisi ? Muutenkin jo vituttaa, kun pari pomppumaalia vastustajalle, peli 3 - 1 ja sitten vielä tämmöinen täysi perseily vastustajan pelaajalta, kun ei osaa / uskalla ottaa taklausta vastaan ja vetää kuolleet joutsenet ? Taklaus ei osunut päähän. Se osui olkaPÄÄHÄN.
Kyllä suakin vituttaisi. Saattaisit jopa täällä itkeä.
Siis mitä vittua?? Kookoon molari työntää kädellä maalin pois paikoiltaan ja tuomari puhaltelee vieressä muniin. Ok.
Siis mitä vittua?? Kookoon molari työntää kädellä maalin pois paikoiltaan ja tuomari puhaltelee vieressä muniin. Ok.
Tää nyt on jo ratkennu nii ei tollasii pelitilanteita viiti puhaltaa. Pelataa ny vaa.
Totta vitussa selkeät rikkeet pitää viheltää puolin ja toisin, vaikka peli ois 0-10. Heikko esitys tuomareilta.
Johtuu tasan ja ainoastaan siitä, että Ifk pelaaja aiheuttaa tilanteen itse. Pelkästään ja ainoastaan itse kääntämällä selän. Ottaisi taklauksen vastaan, mutta ei. Jääkiekko menee kovin vaaralliseksi niin kauan kun taklata saa jos näin käyttäydytään laidan läheisyydessä.Minähän en ole väittänyt mitään osumakohdasta. Päivänselvää on, että pää kuitenkin osuu laitaan. Sitten tulee näitä hämeen hitaita vinkumaan filmaamisesta ja ”neiti Hurstista” ja toivotaan, että toivottavasti edes sattui. Suomen tyylikkäimmät fanit, ennen kaikkea.
Ja vaikka on kokomaski, niin mukavasti se kolahtaa leukaan, kun tulee pleksiin painava isku.Minähän en ole väittänyt mitään osumakohdasta. Päivänselvää on, että pää kuitenkin osuu laitaan. Sitten tulee näitä hämeen hitaita vinkumaan filmaamisesta ja ”neiti Hurstista” ja toivotaan, että toivottavasti edes sattui. Suomen tyylikkäimmät fanit, ennen kaikkea.
Nyt en oikein ymmärrä. Yrittää tehdä maalin, kiekko menee päätyyn, jonne luistelee perässä ja menee kiekolle. Missä tuossa oli se kääntö?kääntämällä selän
On ihan totta, että peliasento ei ollut optimaalinen taklattavaksi, kun riplasi kiekkoa jaloistaan. Ei se silti tilanteesta filmaamista tee, kun peli päättyy ko. taklaukseen.Johtuu tasan ja ainoastaan siitä, että Ifk pelaaja aiheuttaa tilanteen itse. Pelkästään ja ainoastaan itse kääntämällä selän. Ottaisi taklauksen vastaan, mutta ei. Jääkiekko menee kovin vaaralliseksi niin kauan kun taklata saa jos näin käyttäydytään laidan läheisyydessä.
Näihin " toivotaan, että sattui " - kommentteihin...Pahoittelut, luin itsekin nyt muutaman kommentin näistä niin ymmärrän kyllä pointtisi. Ei ole kovin asiallista. Meillä on ihan hyvät fanit ja niin todellakin on teilläkin ! Kaikkiin juniin tosin vaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä....
No kato uusiks niin eiköhän se selviä. Näkee, että Tyrväinen tulee ja vetää kunnon kyyryt. Tollalailla ei oteta taklauksia vastaan...Nyt en oikein ymmärrä. Yrittää tehdä maalin, kiekko menee päätyyn, jonne luistelee perässä ja menee kiekolle. Missä tuossa oli se kääntö?