Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Perkeles, meneekö Noivalle tuo maali? Komiaa on, jos näin, avausmaali sentään!
Alkoi kummasti täs toisessa erässä väsyttämään. Siis mua. Vaik en oo varma noista pelaajistakaa.
Jos tuo tempo vasyttaa pelaajia niin jossain on vikaaAlkoi kummasti täs toisessa erässä väsyttämään. Siis mua. Vaik en oo varma noista pelaajistakaa.
Itse olin rohkeasti idiootti ja heitin Tappara -2.5SaiPa vois alkaa tekeen maaleja, pitkäveto kusee muuten
Eikö Sportilla ole omaa selostajaa?Voisiko toi Kouvolan fanipoikaselostaja olla vielä hieman enemmän puolueellinen? "VIHDOIN tulee maali, kyllä se menee oikealle joukkueelle" - juuri, kun Sport myllyttänyt hyvin Kookoon päässä.
Juma...toi on vähän hurjaa. Isot pojat noista kertovat....Kahden naisen alivoimasta voi selvitä kolmen miehen mailalla.
Saimaan Pallo Kisapuistossa? Hehe hyvä vitsi. SaiPa on jo kertaalleen voittanut. Tepsin ja massu on täynnä kolmen pisteen kotivoittojen suhteen.SaiPa vois alkaa tekeen maaleja, pitkäveto kusee muuten
Se pelkää veri-penaa?Olisi Clenny voinut ajaa täysin pa*kaksi jonkun pelikaanin, mutta ei ajanut.. Mistä tämä kertoo?
Olisi Clenny voinut ajaa täysin pa*kaksi jonkun pelikaanin, mutta ei ajanut.. Mistä tämä kertoo?
Itse olin rohkeasti idiootti ja heitin Tappara -2.5
Joo se pelkää, kuten ilmeisesti koko liiga pelkää. Ehdotonta eliittiä.Se pelkää veri-penaa?