Jypissä pääomistaja ja urheilujohto eivät hyväksy sitä, että tulos olisi ykköskentän varassa. Mieluummin hävitään koko peli.Täh, enhän minä sanonut että JyP ennakkosuosikki olisi? Kunhan vain hymyilin näppäimistölle, että meillä on ihan sama tilanne ketjujen suhteen. Tuo ykkökenttä sitä tulosta tekee jos joku.
On se toisaalta hyvä syöttelijä! Antaako se koskaan harhasyöttöä?Kunpa Turkulainen viitsisi joskus ampua itse
Pulkkisella nyt lievä ylimielisyyskooma päällä. Ihme neppailua.
Viime marraskuussa kolmannen erän puolivälissä, mutta ehti itse paikata virheensä.On se toisaalta hyvä syöttelijä! Antaako se koskaan harhasyöttöä?
JYP oli hyvä, mutta kärpät oli umpipaska. Veikkaan, että toiseen erään tulevat hiukan raikkaammin ja todennäköisesti pistävät pelin tasoihin ekasta puolittaisesta paikasta ja pari maalia lisää ylivoimilla.
JYPistä ilahdutti neloskenttä, Vargan avauspiste ja Huovilakin väläytti liikettä ja käsiä.
Ooo!! Joko liveveto kiinni?
Is it time? Is it, is it. Tulin saunasta ja aloitin seurannan.Ooo!! Joko liveveto kiinni?
JYP on hämmentävän ylivoimainen tähän asti.
Vitut, suoraan mestaruuteen pudotuspelejä käymättä.Ollaan vaan hämätty kaikkia. Nyt rallatellen sääleihin.
Uskon ja toivon vahvasti, että joku NHL-scoutti huomaa hänet ja tie vie suoraan maajoukkuereissulta tarunhohtoiseen.Saisiko sitä Rooban maajoukkuereissua pidennettyä jotenkin...
Rooballe 0+1 tänään.Saisiko sitä Rooban maajoukkuereissua pidennettyä jotenkin...