Veikkaus ei taida tietää jo lähes legendaarista ilvespaniikkia viimeisellä kympillä.. Mutta tuskin ne tuota voi tyriä enää millään kun Heleniuskin on pelannut hyvin maalilla.Piti kirjoittaa Ilves peli. Sekoilin muokkauksen kanssa.
Veikkaus ei taida tietää jo lähes legendaarista ilvespaniikkia viimeisellä kympillä.. Mutta tuskin ne tuota voi tyriä enää millään kun Heleniuskin on pelannut hyvin maalilla.Piti kirjoittaa Ilves peli. Sekoilin muokkauksen kanssa.
Jos on Tiilikainen niin on kyllä maailman monotonisin selostaja, jolta menee puolet tilanteista ohi tai väärin.Onko tämä Lahden selostaja ensimmäistä kertaa katsomassa lätkämatsia?
Ekassa erässä pariin kertaan ihmetteli, että onko jäähy tulossa koska linjatuomarilla oli käsi pystyssä siirretyn paitsion merkiksi. Nyt Pelicans pelaaja heittää kiekon kädellään toiselle pelaajalle keskialueella -> paitsio.
Joopa joo. TPS:ää ei kiinnosta näköjään pelata, niin ei kiinnosta muakaan katsella.
Pidätte sen kakkospaikan, HPK nousee 9:nneksi. Kerholla on lähivuosilta kokemusta seurojen tiputtamisesta alempiin sarjoihin.Voisko TPS hakea paikkaa mestiksestä. Siellä se vois pärjätä...
Ei tiedä ei.Veikkaus ei taida tietää jo lähes legendaarista ilvespaniikkia viimeisellä kympillä.. Mutta tuskin ne tuota voi tyriä enää millään kun Heleniuskin on pelannut hyvin maalilla.
Ei varmaan Laitelasta hirveesti kuulu mitään, tosin jos HPK tasoittaa ni pamahtaa paikalle itkemään miten saipa on paskaa ja elämä on paskaaÄkkiä ne tilanteet vaihtuu. 2.erän alku näytti vielä huonolta SaiPan kannalta. Viimenen erä sitten taas eka erän toisinto?
Sport-Lukko yleisömäärä 2365, onkohan tullu laskuvirhe. Alle 2000 varmasti.
Mitäs Hämeenlinnassa tapahtuu? Eikös Kerhon pitänyt olla varmasti jo sääleissä?
Joo ei todella.. mut kai nyt edes joskus pystyvät pelaamaan johtoasemassa..Ei tiedä ei.
Itsellä ei ole pienintäkään hyvänolon tunnetta.
Kavennus heti 3. erän kärkeen ja taas nähdään puolustusihmeitä.
Peli ei todellakaan ole ohi.
Ilveksellä on taasen ollut melko hankalaa Jyväskylässä viimeiset kymmenen vuotta.. yhden voiton ne vihdoin saivat mutta muuten ollut hiljaisempaa..Ilveksestä on muodostumassa ihmeellinen mörkö JYPille Hakametsässä. Kaksi kertaa peräkkäin maksanut tällaisesta kiekkoviihteestä; kotiyleisö toki viihtyy...
Ei kuulukaan, ei vaikka mitä kävis. Olen kyllä huomannut SaiPan tällä hetkellä johtavan, mutta en kykene uskomaan sen pitävän, joten parempi minun osaltani oli lopettaa pelin katselu, silloin kun lopetin, niin ei tartte kitistä.Ei varmaan Laitelasta hirveesti kuulu mitään, tosin jos HPK tasoittaa ni pamahtaa paikalle itkemään miten saipa on paskaa ja elämä on paskaa
Onko siulla paha olla? Kipuja?Ei kuulukaan, ei vaikka mitä kävis. Olen kyllä huomannut SaiPan tällä hetkellä johtavan, mutta en kykene uskomaan sen pitävän, joten parempi minun osaltani oli lopettaa pelin katselu, silloin kun lopetin, niin ei tartte kitistä.
Ei, miksi olis? Tiedostan vain minkälainen vastustaja HPK SaiPalle menneissä peleissä on ollut ja menneinä vuosina.Onko siulla paha olla? Kipuja?