Omasta mielestäni aina ennemmin Ruusu kuin Vehviläinen. En tajua miks Veiniä tuolla roikutetaan kun joka toinen peli imaisee pari helppoa.Ruusu oli meillä lainassa ihan kiva. Miksei sille anneta aikaa?
Kelpais.Ite mietin äsken ihan samaa :)
On muuten pikkasen parempia kuin nämä suomalaiset litkut. Vaikka valmistetaankin suomessa reseptillä. Mutta mitenkähän ylipäätään liittyy otteluseurantaan, en tiedä.Carlsberg on muuten ihan paskaa olutta.
Emmä ny tiiä, itse olen tykästynyt Auraan :) sitäkin on jääkaapissa, mutta taidan säästää huomiseksi, kuten myös muutaman tumman erikoisoluen.On muuten pikkasen parempia kuin nämä suomalaiset litkut. Vaikka valmistetaankin suomessa reseptillä. Mutta mitenkähän ylipäätään liittyy otteluseurantaan, en tiedä.
Anssi Kukkonen?Kuka vittu tää selostaja Kärpät-SaiPassa on? Anti on kuin humalaisella: äänekästä ja täysin vailla ideaa. Edes järkevää lausetta ei saa aikaiseksi ellei ole pelikatko menossa. Osaisi edes muutaman pelaajan nimen, niin voisi auttaa
Antero Mertaranta?Kuka vittu tää selostaja Kärpät-SaiPassa on? Anti on kuin humalaisella: äänekästä ja täysin vailla ideaa. Edes järkevää lausetta ei saa aikaiseksi ellei ole pelikatko menossa. Osaisi edes muutaman pelaajan nimen, niin voisi auttaa
Pelko on aseemme.Mua pelottaa aina kun Lukon Mäkinen on jäällä.
Okei sen verran off-topikkia että Aurahan maistuu myös kyllä. Harvoja näitä. Kukon lagerin lisäksi.Emmä ny tiiä, itse olen tykästynyt Auraan :) sitäkin on jääkaapissa, mutta taidan säästää huomiseksi, kuten myös muutaman tumman erikoisoluen.