Pe 9.12.2011 Tappara - Ässät

  • 8 623
  • 31
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Hieno peli Tapparalta. Ässiä ei päästetty maalinedustalle, ja viisikkopeli toimi hyvin. Ylivoima oli ajoittain aivan järkyttävää, mutta välillä saatiin kunnon pyöritys käyntiin. Ässät otti paljon jäähyjä ja pelasi likaista peliä, mutta Tapparan ylivoima on mitä on.

Ässäfanien kannustuksesta ei kuulunut muu kuin säälittävä Jani Niemisen psyykkaus. Itse olin seisomakatsomossa, ja pidimme kuulemma ihan hyvää kannustusta yllä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuomareiden iltapuhde oli taas todella sekava. Smolenakin jäähy, WTF? 5vs3 ylivoima tollasesta, erittäin näppärää tuomiointia.

Lisäksi dumareiden sijoittuminen kentällä oli aivan päin helvettiä, Jyrkkiön jäähy oli seurausta tilanteesta kun tuomari blokkasi päätykiekon joka pomppasi Tapparalle komeasti hyvään sektoriin. Eikä ollut likikään ainoa tällainen edessä seisominen, tuntuu että viimaikoina on dumarit ryhtyneet ylimielisiksi eikä väistele enää mitään.


Tapparalle taas täysin ansaittu voitto. Onse kumma ettei opita yhtään mitään. Harvinaisen puupäistä porukkaa tämä Ässät kun kerta toisensa jälkeen kustaan pelejä omaan paskaan asenteeseen ennakolta heikompia vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Platil osas tänään hiillostuksen aika loistavasti, oli lähellä turpakäräjät mutta tuomarit ennakoivat sen mielestäni aika hyvin. Tais käydä toinen päätuomari mainitseen pojille että tappelusta tulee rajut sanktiot.

Voisihan ne siitä tietysti 5+PRK:t antaa, mutta sen rajumpiin sanktioihin ei jonkun herra Hakkaraisen habanerot riitä. IMO Tapparan viimeisen maalin jälkeen olisi pitänyt kyllä laittaa tanssikurssit pystyyn että olisi edes jotain pientä adrenaliinia saatu erittymään vierasjoukkueenkin pelaajistoon. Totaalisen munatonta esiintymistä koko porukalta. "Miliisi" Honkanen.... ja paskat. Vaikka Nickerson olisi vetänyt kaks vuotta pizzaa ja Bud Ice:a kotipuolessa niin siltikin siitä olis enemmän iloa kentällä kuin tästä wanna-be enforceristamme...
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitenkä Raannan maski oikein irtosi kolmannessa erässä? C3 katsomosta näytti, ettei maskiin ainakaan kukaan muu kuin Raanta itse koskenut. Peliliike silti jos tahallaan irroitti.
 

Supra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitenkä Raannan maski oikein irtosi kolmannessa erässä? C3 katsomosta näytti, ettei maskiin ainakaan kukaan muu kuin Raanta itse koskenut. Peliliike silti jos tahallaan irroitti.

Kiinnitin huomioni samaan Urpon välityksellä ja hidastuksen mukaan irroitti sen itse. Itse pelistä sen verran että tuomarit olivat taas aivan perseestä, kokoajan väärässä paikassa ja muutama tyhmä jäähykin, mutta ei Ässät kyllä siihen kaatunut, vaan Tapparan fiksuun (mutta viihdearvoltaan paskaan) pelaamiseen.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tuomareiden iltapuhde oli taas todella sekava. Smolenakin jäähy, WTF? 5vs3 ylivoima tollasesta, erittäin näppärää tuomiointia.

Lisäksi dumareiden sijoittuminen kentällä oli aivan päin helvettiä, Jyrkkiön jäähy oli seurausta tilanteesta kun tuomari blokkasi päätykiekon joka pomppasi Tapparalle komeasti hyvään sektoriin. Eikä ollut likikään ainoa tällainen edessä seisominen, tuntuu että viimaikoina on dumarit ryhtyneet ylimielisiksi eikä väistele enää mitään.

Samaa mieltä olen nykytuomareiden sijoittumisesta, ne on tiellä jatkuvasti. Tappara hyötyi eilen niistä muutamaan otteeseen.

Smolenakin jäähy tuli maalinedessä kun kampitti Niemisen joka sitten heitti jurkat. Se kuitattiin kuitenkin Venäläisen jäähyllä joka olisi jäänyt viheltämättä jos Smolenak ei olis saanu jäähyä.

Kuitenkin tuomareilta suhteellisen selkeä linja vaikka Kiveltä Hakkarainen sai aika ripityksen toisessa erässä.

Se on aina hyvä kun vati ei mene nurin tuomaritoiminnan takia, niinkin on käyny tällä kaudella useasti.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Hieno peli Tapparalta. Ässiä ei päästetty maalinedustalle, ja viisikkopeli toimi hyvin. Ylivoima oli ajoittain aivan järkyttävää, mutta välillä saatiin kunnon pyöritys käyntiin. Ässät otti paljon jäähyjä ja pelasi likaista peliä, mutta Tapparan ylivoima on mitä on.

Ässäfanien kannustuksesta ei kuulunut muu kuin säälittävä Jani Niemisen psyykkaus. Itse olin seisomakatsomossa, ja pidimme kuulemma ihan hyvää kannustusta yllä.

meinasin juuri sanoa, että urholta kuului kyllä ässähuutoa vähän väliä, muuten kuulosti kyllä haudanhiljaiselta Tamperelaisten puolelta. hyvä patafanit.

mutta matsista, eipä pata niitä sieltä jäähyboksista voita. muutama erikoinen vihellys kyllä jälleen kerran, mutta se siitä.
kirvesrinnoista jäi mieleen Barkov, pelasi hienosti!

tapparasta tulikin nyt sitten virallisesti se mörkö ässäpakalle, jos sitten joskus opeteltais jo että miten nekin kaadetaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös