Mainos

Pe 9.10.2020 Otteluseuranta (Liiga)

• 40 088
  • 730

Montako ottelua päättyy kotivoittoon?

• Äänestäjiä
    42
  • Poll closed .

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
IFK ja Stadin kirkkaat valot, ei stna. Really? On se perkele jos HESAS pelaaminen on niii vaikeeta ni ihmettelen et Suomesta on ylipäätään ketään lähteny ulkomaille pelaamaan.
Helsinkiläisten omaa kuvitelmaa ja ylemmyydentunnetta. Lassekin studiossa hienovaraisesti vinkkasi, että tuo on ihan puutaheinää.

Näyttäähän tuolla kotijoukkueella olevan vaikeaa, vuodesta toiseen.

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Vaikka TPS tappiolla tällä hetkellä, niin kyllähän tätä katselee ihan eri fiiliksellä kuin viime kauden hiihtelyä. Nyt on sentään olemassa aihio, nyt vaan katsotaan osaako Raipe sorvata. Viime vuonna sorvi pyöri yksinään ilman sorvaajaa.........

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Helsinkiläisten omaa kuvitelmaa ja ylemmyydentunnetta. Lassekin studiossa hienovaraisesti vinkkasi, että tuo on ihan puutaheinää.

Näyttäähän tuolla kotijoukkueella olevan vaikeaa, vuodesta toiseen.

Ja tekosyy siihen miks tuolla budjetilla onnistutaan välttämään menestystä. Tuonhan ymmärrän et varmasti oli oikea juttu sillon n. 40v sit mut että vieläki... ihan ku muualla vieläki elettäs pellolla. Jääskän viimene kommentti oli kyl jotain nii maagista et ei tarvii stand uppia hetkeen katsoa.

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ootko ite pelannu "HESAS"? Itse mietin miten kova olisinkaan jos pelaisin jossain muualla kuin Helsingissä.

Olen, mutta paineita ei ollu ku pelasin tämmöses lempees ja sulosen junttimaisessa joukkueessa kuin JYP. Vieraissa siis.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siellä Peksin suupielessä näkyi jo hymynkaretta. Poteroissa herätys!

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Miksi ei tullut TPS:lle koukkaamisesta toista jäähyä?

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen, mutta paineita ei ollu ku pelasin tämmöses lempees ja sulosen junttimaisessa joukkueessa kuin JYP. Vieraissa siis.
Eli et tiedä asiasta mitään, mutta tämän ilmiön kohteetkin ovat siitä tietämättömiä, mutta se sietä Jyppilästä kuitenkin nähdään. Ainoa jäljellejäävä kysymys on kuinka hyvä MINÄ olisin muualla??

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Anttalainen taklaamisesta jäähylle.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
HPK:lle toinen jäähy. Lukko puolisen minuuttia kahden miehen ylivoimaa. Kai tähän nyt viidennenkin voisi tehdä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy