On siellä JYPillä mukana myös Siikanen.Selostajalle: se on Siikonen, o:lla. Ei Siikanen.
Nuo Siikonen- ja Liikonen -tyyppiset nimet ovat päijäthämäläinen erikoisuus, niitä ei tule vastaan muualla.
Pasi Viherahokin on alun perin Jari Siikonen.
JYPin pakka vähän levisi siihen Heleniuksen rangaistukseen.Ruusulta pientä suonenvetoa tähän peliin. JYP kyl näyttää siltä että eiköhän tuokin jää vain tähän peliin. Tirkkonen saa vetää kyl melkosia jänösiä hatusta et tasoihin tullaa.
Oli vähän tasoeroa 5v3 YVssä, ja kaippa tuo nyt sitten ihan itse on tähän tilanteeseen sössitty... SaiPa armottomasti pari kaappia, kun TPS ei pääse omalla 5v3 edes alueelle sisään...
Betamax ollut kovassa kaytossaKuopiossa kunnon overtalkoot.
Helsinkiläisten omaa kuvitelmaa ja ylemmyydentunnetta. Lassekin studiossa hienovaraisesti vinkkasi, että tuo on ihan puutaheinää.IFK ja Stadin kirkkaat valot, ei stna. Really? On se perkele jos HESAS pelaaminen on niii vaikeeta ni ihmettelen et Suomesta on ylipäätään ketään lähteny ulkomaille pelaamaan.
Antaa poikien pelata nyt. Ties koska loppuu. Kirjoitetaan varastoon.Miksi tämä ketju on olemassa? @Moderaattorit
Ootko ite pelannu "HESAS"? Itse mietin miten kova olisinkaan jos pelaisin jossain muualla kuin Helsingissä.IFK ja Stadin kirkkaat valot, ei stna. Really? On se perkele jos HESAS pelaaminen on niii vaikeeta ni ihmettelen et Suomesta on ylipäätään ketään lähteny ulkomaille pelaamaan.
Helsinkiläisten omaa kuvitelmaa ja ylemmyydentunnetta. Lassekin studiossa hienovaraisesti vinkkasi, että tuo on ihan puutaheinää.
Näyttäähän tuolla kotijoukkueella olevan vaikeaa, vuodesta toiseen.
Ootko ite pelannu "HESAS"? Itse mietin miten kova olisinkaan jos pelaisin jossain muualla kuin Helsingissä.