Kahden maalin johtoon pääseminen tuo varmasti Bluesille 3 pistettä tänään.
Vähän kuten viime pelissä jolloin JYP johti Jokereita 2-0?
Masculinelta tosi hyvä kannanotto ketjujen korkeisiin provopitoisuuksiin. Oma ketjun avaukseni on tarkoituksella pilaileva ja olen todella tyytyväinen, että heti ensimmäinen ketjuun vastaava Lauri otti aloitukseni piikittelyt erittäin asiallisesti ja oikeastaan tyrmäsi mun provot pitäytymällä asiassa. Propsit sulle! Normaalisti en provoile, mutta en liene ainoa ketä tuo Bluesin "Voitto tai kuolema" tai spartalaisuus huvittaa. Flintiltä myös hyvää kuittia tuohon. Toki nuo hokemat ovat nykyisellään lähes täysin Blues-fanien ylläpitämiä, mutta ne tulee kuitenkin yhdistettyä Bluesiin ihan noin yleiselläkin tasolla. Hieman kuin Who let the dogs out, samaa tasoa hassuttelussa.
Bluesin joukkue näyttää yllättävän terveeltä, sillä joukkueella on mun mielestä erittäin selkeät 1., 2., 3. ja 4. ketjut sekä selkeästi roolitetut 3 pakkiparia. Mun toive on siinä, että Blues ei tästä huolimatta saa syystä tai toisesta peliään kuntoon, vaan Jokerit onnistuu kontrolloimaan virtauksia (HAH! kiitti Sihvonen). Ylivoimalla sitten Tenute-Hancock-Ling-Lind-Jokela on tärkeässä roolissa, ja eiköhän Ling pääse jälleen sivaltamaan tuhoisasti (en viittaa mahdolliseen yhden ottelun jäähyennätykseen).