Jep. Suosittelen heitä, jotka pitävät näitä jonain höntsyinä, katsomaan tämän ja Ilveksen edellisen pelin Bolzanossa. Reilusti enemmän tunnetta kuin keskimääräisessä liigapelissä.Kylläpä on penalteja tässäkin chl höntsyssä.
Jep. Suosittelen heitä, jotka pitävät näitä jonain höntsyinä, katsomaan tämän ja Ilveksen edellisen pelin Bolzanossa. Reilusti enemmän tunnetta kuin keskimääräisessä liigapelissä.Kylläpä on penalteja tässäkin chl höntsyssä.
Joo, kyllä ois kova porukka tämä tshekki poppoo heinätalkoissa. Viikate heiluu.Ilvekseltä Virtanen koppiin. Iskua tulee kivaan tahtiin. Mailankäyttö on turhan sallivaa.
Mä ihmettelen miten pelaa vieläkin Liigassa. Ihan ylikylän ukko, kuten tavataan sanoa.On toi Lancaster kova.. 5-4
Sillä on niin vahva bromance Parikan kanssa, ettei voi lähteä mihinkään jollei Jake pääse mukaan.Mä ihmettelen miten pelaa vieläkin Liigassa. Ihan ylikylän ukko, kuten tavataan sanoa.
Mulla on vähän semmonen kutina, että tämä Pelsun käsittämätön päätös myydä CHL-peleihin vain numeroimattomia lippuja syö omalta osaltaan yleisömääriä...Lahessa 1600 yleisöä? Eikö sitä CHL-kiimaa nyt ollutkaan? Perjantaikin vielä.
Paljonko lippu sitten kustansi? Tänään Kärpät-Luleå peliin oli myös numeroimattomat ja lipun hinta 11€+toimituskulut.Mulla on vähän semmonen kutina, että tämä Pelsun käsittämätön päätös myydä CHL-peleihin vain numeroimattomia lippuja syö omalta osaltaan yleisömääriä...
Onhan tuo surkea yleisömäärä.