Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Tiedote: Kerhon yv on edelleen paskaa.
Tiedote päättyy.
Tiedote päättyy.
Hieman paivitettyna mutta tutun oloinen. Ja nyt on rosteri jolla sita voi harrastaa.Kaikuja Rautakorven ekalta kaudelta?
Kokeilepa sitä Live-nappia välillä.Turha lukea tätä palstaa, kun lähetys ruutu+ palvelussa toista minuuttia myöhässä.
Koska mies on tyhmin jääkiekkoilija mitä olen ammattilaistasolla nähnyt. Tulet huomaamaan.Rynnäs kaukana maalista ja luulee, että kiekko on allaan. Samoin luulee Kärppien pakit ja pari HPK-hyökkääjä. Oikeasti kiekko laidalla Lehtosella, joka voisi heittää tyhjiin, mutta ei lauo. Mikä on?
Nauttikaa Lehtosesta. Sillä on tässä pelissä jo muutama maalipaikka, tarvii enää n. 20 laadukasta paikkaa ni jo vain soi!Lehtonen on juuri niin turha puusilmä kuin osasi pelätä. Rynnäs ui tyyliin sammakkoa oman maalin takana, mutta Lehtonen ei voi syöttää kaverille tyhjiin vaan laput silmillä laukaus päin ainutta pystyssä pysynyttä vastustajaa.
Turha lukea tätä palstaa, kun lähetys ruutu+ palvelussa toista minuuttia myöhässä.
Vaikea uskoa, että esimerkiksi heikolla kaudella 12 maalia tehnyt pelaaja olisi tyhmin pelaaja. Olisi tuolla maalimäärällä ollut esim. Kerhon toiseksi paras maalintekijä, Kärpissä vasta kolmas. Pidän jotain Patrik Moisiota tyhmempänä.Koska mies on tyhmin jääkiekkoilija mitä olen ammattilaistasolla nähnyt. Tulet huomaamaan.
KiitosTurha myös kirjoittaa tälle palstalle jos lähetys on toista minuuttia myöhässä.
Ihan hyvä erä IFK:lta, paikkoja oli, itse ei tehty joten kaveri teki.