Pe 8.4.2022 Tappara - KooKoo

  • 34 645
  • 719

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eipä tähän ketjuun kuulu pätkääkään, mutta kyllähän tuo "koko valtakuntaa" kiinnostaa kun yksi seura porskuttaa noin suurilla katsojamäärillä
Kyllähän tässä katsojabuumissa näkyy se ilmiö, että ollaan kuin lapsi ja aikuinen leluhyllyn edessä; lapsi on ihan täpinöissään kun kaikkea hienoa ja mielenkiintoista hyllyt täynnä, ja aikuinen siinä taustalla että hohhoijaa, nää on niin nähty, ja mieluummin selataan vaikka sitä lelukuvastoa kotisohvalla.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Strömberg Kim, aikanaan Tapparasta kun lähti niin ajattelin että muutama vuosi ja talouselämän syövereihin hommiin, niin mitä vielä, sielä se vetää hyvällä tatsilla edelleen. Mies sentään teki sen The maalin ison-kasin keskialueen siirrosta.
Mennääs päivittelemään areenalle kun öykkärit täyttää hallin vasta huomena. Pystyn muuten heti heittään toistakymmentä ilvesheppua omasta tuttavapiiristäni jotka ei käyneet vuosikausiin peleissä mutta nyt tosifanina tietty paikalla kun se on must ja instaan saa kivan kuvan. En minä sano että gloryhuntereita, mutta lisämaksajia
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Strömberg Kim, aikanaan Tapparasta kun lähti niin ajattelin että muutama vuosi ja talouselämän syövereihin hommiin, niin mitä vielä, sielä se vetää hyvällä tatsilla edelleen. Mies sentään teki sen The maalin ison-kasin keskialueen siirrosta.
Mennääs päivittelemään areenalle kun öykkärit täyttää hallin vasta huomena. Pystyn muuten heti heittään toistakymmentä ilvesheppua omasta tuttavapiiristäni jotka ei käyneet vuosikausiin peleissä mutta nyt tosifanina tietty paikalla kun se on must ja instaan saa kivan kuvan. En minä sano että gloryhuntereita, mutta lisämaksajia

Hienoa! Oonkin huomannut, että Ilveksen yleisömäärät on nousseet.

Valitettavasti itse en tunne yhtään tapparalaista, joka olisi alkanut viime vuosina käymään hallissa :(
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Tuoli säädetty mukavasti. Kylmä olut kaadettu (SaiPa-tuoppiin ofc) ja mukava asento.


Ja Mertaranta selostaa. Tana Kele Ttu
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Lukkoa vastaan tulos oli yllattavan nopea, veikkaan tahan sarjan saman kuin edelliseen, vaikka missasin pelilla, Tappara vie sarjan 4-2. Laajuus, kokemus ja pienempi kuorma etuina.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mää luulen, että ekan erän Tappsran Lokomo yskähtelee tauon jälkeen. Jos ei KooKoo onnistu maalinteossa ekassa, nin sitten tulee vaikeaa. On tuo Tapparan pelitapa ollut aika vakuuttava viimeiset kierrokset.
Mutta hienoo, hei! Nyt alkaa tosipelit, tsemppiä joukkueille ja faneille, tottakai!
Keulikaa ny, kun aika on.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Discovery-appi näkyy älytöllöstä. Ja mikä parempaa, niin itse pelikin.
"Oi maamme Suomi synnyinmaa..nyt kaikki mukaan!"
 

vapari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Sama täällä, sitä saatanan testikuvaa. Tää tekniikka on vissiin monesti ammattilaisille vain liian hankalaa toteuttaa..
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Mää luulen, että ekan erän Tappsran Lokomo yskähtelee tauon jälkeen. Jos ei KooKoo onnistu maalinteossa ekassa, nin sitten tulee vaikeaa. On tuo Tapparan pelitapa ollut aika vakuuttava viimeiset kierrokset.
Mutta hienoo, hei! Nyt alkaa tosipelit, tsemppiä joukkueille ja faneille, tottakai!
Keulikaa ny, kun aika on.
Ensimmainen era ollut koko kauden vaikea, nyt viela tauko alla. Hakemistahan tuo tulee olemaan.

Ja rehellisesti sanottuna nama sarjat alkaa aina vasta kolmannesta pelista ellei toinen joukkue kisko toista aivan kanveesiin heti alkuun
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös