Tais tehdä Tappara pikemminkin Tapparat.Joskus näinkin päin, Tappara teki Ilvekset. Ei ole hyvä tapa tuo selän nosto.
Olen kylläMiksi et ole hallilla?
Parempi kuin Saukkosen Embäär ja StrömbäärEmbäri ja Strömbäri
Valtaisa ja valtaisa. Kolmas peli nayttaa suunnan kuten aina, siihen asti katsellaan miten peli ja palaset sopiiSeuraava maali on VALTAISA koko sarjan kannalta. Heljanko on todella epävarma. Kaikki tippuu eteen tai taakse .
KooKoo ryöstää tänään
Mitäs noloa tossa on? Väkeä toki voisi olla enemmänkin, mutta ihan ok katsojamäärä. Enemmän yleisöä kuin esimerkiksi HPK:lla, Jukureilla, Jypillä, Kalpalla, KooKoolla, Kärpillä, Lukolla, Pelicanssilla, Saipalla, Sportilla tai Ässillä tulee ikinä olemaan nykyhalleillaan.7418 väkeä, noloa
Seuraava maali on VALTAISA koko sarjan kannalta. Heljanko on todella epävarma. Kaikki tippuu eteen tai taakse .
KooKoo ryöstää tänään
Olisin ostanut 3-3 lukemat kolmen erän jälkeen, jos maalit olisivat syntyneet käänteisesti. Pelituntuma vs. tauko olis kivasti tämän selittänyt. No nyt mentiin näin.Noh joo, mutta jos nyt ihan tosissaan ni KooKoolle tästä sarjasta sen 1-2 voittoa oli ihan ennustettavissa. Näin aneemista Tapparaa vastaan se on mahdollinen ottaa tänään se ensimmäinen.
Kunnon sportsmanshippiä Levtchiltä, että ei painanut kill shottia vielä. Toivottavasti ei vaan kostaudu pelin edetessä…
Edelleen todennäköisyydet tosiaan taitaa olla kotijengin puolella, mutta olen äärettömän tyytyväinen siihen ettei meidän yli noin vain kävellä.Ei ei - mutta ryhdikäs suoritus meiltä. Tappara iskee voiton 3 min sisään
Ennätys taitaa tuokin olla välierissä Tapparalla.7418 väkeä, noloa
Noh 2-0 ekassa ei ole vielä paha. Kyllä tässö Tappara saa huokaista että jatkoille päästiin.
Niclas Almaari!Parempi kuin Saukkosen Embäär ja Strömbäär
Pääsin itse vasta toiseen erään mukaan seuraamaan ja nyt tulin katsomaan mikä täällä on pöhinä. Osaako joku sanoo mitä kiljumista yleisö pitää mainoskatkolla? Joku volymittaus?
KooKoo is not LukkoJotenkin vielä ymmärsin Tapparan varovaisen pelin Lukkoa vastaan, mutta että Kookootakin vastaan annetaan aloitteet vastustajalle. No, kyllä KooKoo on ollut myös hyvä.