Oliko jopa edetty A3-papereihin?JYP näyttää faniosaamisensa mahtavan tifon muodossa!
Oliko jopa edetty A3-papereihin?JYP näyttää faniosaamisensa mahtavan tifon muodossa!
Poromafialla olis ollut koko päädyn mittainen tifo...JYP näyttää faniosaamisensa mahtavan tifon muodossa!
Oliko jopa edetty A3-papereihin?
Wow. Näytät olevan todellinen Fani!Perrinistäkään kyllä ollu paskankaan hyötyä
No JYP ei kyllä pudotuspeleihin kuulu jos sinne pääseminen on jotenkin Ässien tai muiden otteista riippuvaista.Kiitos Ässät. Surkea sakki tunareita.
Tappara valahti sijalle 14.
-liiga.fi
Kyynel.Kiitos Ässät. Surkea sakki tunareita.
Ja kärpät sijalle 10.
Tyylikästä ja aina yhtä positiivista.
Tässä vaiheessa kautta kannattaa muita syytellä ;). Dufvakiekkoa sinne vaan...Kiitos Ässät. Surkea sakki tunareita.
Näin juuri, sen takia itse jäähyssä ei valittamista. Harmillinen tilanne.Näin itsekkin tuon tulkitsin. Pelaaja on vastuussa omasta kepistään ja siitä tuli penaltia, mutta ei tuo kyllä tarkotukselliselta näyttänyt.
Perrinistäkään kyllä ollu paskankaan hyötyä
Wow. Näytät olevan todellinen Fani!
Myönnän, olin väärässä. en tiedä muuta kuin muutaman nössöillyn. Mut tämä kertoo kaiken tarpeellisen.Kyllähän tuo Generouksen hakkasi Hakametsässä tällä kaudella.
Tääkin vähän karannu käsistä, että kaikki ketkä esittäny kritiikkiä ni on vissii nyt Olkinuoran vihaajia :'D Itse kuulun näihin ketkä häntä on kritisoinnut, mutta ei tee tiukkaakana kehua miestä kun on sen aika. Hyvän pelin taas pelas Olkijussi ja ansaittu nolla, eikä tee ees tiukkaa myöntää tätä! Toivottavasti jatkaa varmoja otteitaan myös jatkossa.Olkinuora näyttää tuolla äskösellä torjunnalla keskaria vihaajillensa.
Ainakin itselle loppuviimein, esim tähän teidän hetkeen kulminoituu urheiluun kuuluva ISO osa nimeltä yhteisöllisyys ja tunne.Jos mittari on se, että oman joukkueen peliesitykset on se mikä merkitsee niin kyllä.
Ihan mukavat muistamiset Perrinille, vaikka tuo ympäriajelu meni omaan makuun hieman överiksi.
Tyhmää, ole hiljaa ja häpeä!Perrinistäkään kyllä ollu paskankaan hyötyä