Pe 8.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 48 957
  • 757

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iski silmään tämä kommentti.. JYP:ltä olen vain muutaman pelin tälle kaudelle nähnyt ja kaikissa niissä Immonen kulutti hyvin aikaa tuomareille keskustellessa. Jokaisessa välissä jotain ja välillä pelin ollessa käynnissä. En oikein ymmärrä, mikä pelko niitä käytöskymppejä on antaa, kun yksikin lopettaisi ylimääräisen mussuttamisen. Huvittavin tilanne oli, kun päätuomari keskusteli valmentajan kanssa, niin Immonen räksytti päälle koko ajan :)

Noh, suomessa saa kaikki tehdä samaa, ei se uutta ole. Eikä ole uutta sekään, että oman joukkueen pelaajilta ei huomaa tällaisia piirteitä. Veikkaan, että mussuttaa tuomareille useammassakin pelissä (kuin mitä itse nähnyt), vaan tuskin kaikissa.

Niin no Kukkonen sai noin viikko sitten ensimmäisen 2min jäähyn Oulussa 2000-luvulla. Ei toki liity Immoseen mitenkään, mutta ehkä ukkosen ei ole tarvinnut paljoa tuomareille kommentoida. Pakko oli tulla myllyttää vettä kiukaalle. Tosin ei taida paljoa sähähdellä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koska viimeksi JYP on saanut edes näennäisen takaa-ajon päälle kolmannessa erässä tappiolla? Edes pientä painetta vastustajan päätyyn?
Oisko se yks peli tällä kaudella Tapparaan vastaan Tampereella kun Nättinen tasoitti lopussa? Varmaan ainoa kerta ylipäätään koko kaudella.

2009-2010?
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
On tuo Yonkman kyllä täys paska
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Iski silmään tämä kommentti.. JYP:ltä olen vain muutaman pelin tälle kaudelle nähnyt ja kaikissa niissä Immonen kulutti hyvin aikaa tuomareille keskustellessa. Jokaisessa välissä jotain ja välillä pelin ollessa käynnissä. En oikein ymmärrä, mikä pelko niitä käytöskymppejä on antaa, kun yksikin lopettaisi ylimääräisen mussuttamisen. Huvittavin tilanne oli, kun päätuomari keskusteli valmentajan kanssa, niin Immonen räksytti päälle koko ajan :)

Noh, suomessa saa kaikki tehdä samaa, ei se uutta ole. Eikä ole uutta sekään, että oman joukkueen pelaajilta ei huomaa tällaisia piirteitä. Veikkaan, että mussuttaa tuomareille useammassakin pelissä (kuin mitä itse nähnyt), vaan tuskin kaikissa.

Samaa mieltä. Tässä pelissä esimerkiksi Kärppien laituri varasti aloituksessa, niin Immonen mussutti siitä heti linjurille.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Samaa mieltä. Tässä pelissä esimerkiksi Kärppien laituri varasti aloituksessa, niin Immonen mussutti siitä heti linjurille.

Jos laituri varasti, niin eikös silloin mussuttanut aiheesta?

Luulin että tässä puhuttiin aiheettomasta mussutuksesta.
 
Muutaman pelin olet nähnyt ja ihanko kaikissa niissä mussutti? Vau mikä otanta.

Minäkin olen nähnyt tämän iltaisen lisäksi yhden pelin Veiniltä. Muuan Lukko pelin missä imuroi kahdeksan. Tämä ilta mukaanlukien vedän johtopäätöksen että Veini imuroi yhdeksän per kaksi peliä. Melkoinen imuri, miten teillä on tuollainen molkke?

Sinähän kyllä pyysit pelejä, joissa Immonen mussuttaa tuomareille. Sanoin, että itsekin olen nähnyt. En nyt ole tämän kauden 50+ pelistä painanut mieleen, ketkä pelasivat vastakkain ja millä päivämäärällä. Minä en ainakaan kuvittele hetkeäkään, että olisin nähnyt vain ne ainoat pelit jossa hän mussuttaa tuomareille. Ihan varmasti tekee sitä joskus muissakin peleissä.

Vehviläinen kehittynyt valtavasti parina viime kautena. Isoin asia on ehdottomasti se, että nykyään pystyy kasaamaan itsensä epäonnistumisen jälkeen. Epävarmaan torjuntaa ei välttämättä seuraa toinen epävarma torjunta. Junnusta asti hän on ollut erittäin potentiaalinen molari, mutta nyt hän todellakin lunastaa odotuksia. Veikkaan, ettei ole kauaa liigassa ellei ala puskemaan loukkaantumisia tai epävarmoja otteita enemmälti. Sellaista maalivahtia ei muuten ole, joka ei joskus ole kiekkoa kaivanut useampaa kertaa selkänsä takaa. Joskus molareille tulee jopa iltoja, että eivät saa yhtään torjuntaa vyölleen :)
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Jotenkin semmoinen fiilis että HPK ja Pelicans tulee olemaan pleijareissa aika kovia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitä helvettiä Kerho!
4-2
 
Niin no Kukkonen sai noin viikko sitten ensimmäisen 2min jäähyn Oulussa 2000-luvulla. Ei toki liity Immoseen mitenkään, mutta ehkä ukkosen ei ole tarvinnut paljoa tuomareille kommentoida. Pakko oli tulla myllyttää vettä kiukaalle. Tosin ei taida paljoa sähähdellä.

Ei sen kyllä hirveästi ole tarvinnut avautua. Onko sitten lellikki, vai onko tyyli kommunikoida tyystin erilainen? Kyllä sieltä kuitenkin löytyy Kukkoseltakin höpötystä tuomarin suuntaan, vaan ei ehken ihan yhtä usein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös