Mitä varten pelaajilla on se maila? Sielläkö se kiekko oli?Vittu että oli naurettava vihellys tuo Iikan jäähy...
Näitä tilanteita on jatkuvasti peleissä nykyään. HIFK saa aina jäähyn ja vastustaja harvoin jos koskaan.Kevyt jäähy. Samalla tavalla huidottiin Thorellin maalissa, mutta käsi ei noussut.
Ootko Jani82 mutta uusissa väreissä?Jos tätä ei hyväksytä niin Liigan HIFK vastaisuus saa viimeisen sinetin.
Huvittavintahan tosta Kuparin tilanteesta tekee se, että jokainen varmaan voi nähdä sielunsa silmin minkälainen kuolema vastaavasta olisi seurannut mikäli vastaava olisi käynyt Kärppien pelaajaa kohtaan. Olisiko vieläkään noussut jään pinnasta?
Jos...
Junno on lahjonut tuomarit tai ne on Kärppäfaneja.
Iikan kosketus kerholaisen mailaan oli niin kevyt ettei sen voimasta pitäisi aikuisen miehen kourasta tikku pudota.Mitä varten pelaajilla on se maila? Sielläkö se kiekko oli?
Älä jaksa. Nyt oot jo monen viestin verran tuhlannut aikaa provoamiseen ja vielä noin paskoilla jutuilla, joten eiköhän ois aika keskittyä itse peliin? Tai mene vaikka nukkumaan. Ei paranna tämän keskustelun tasoa yhtään.
Sportti tekemässä Lukot Ässiä vastaan?
Double standards.Millä järjellä tuo Thorellin maali ei ollut SR? Vuosituhannenvaihteen kahvaajatkin olisivat olleet kateellisia
Vastasitko sä nyt kysymyksiin? Toistan, miksi pelaajilla on se maila? Oliko se kiekko siellä?Iikan kosketus kerholaisen mailaan oli niin kevyt ettei sen voimasta pitäisi aikuisen miehen kourasta tikku pudota.
Jos tätä ei hyväksytä niin Liigan HIFK vastaisuus saa viimeisen sinetin.
Helpostapa sinä taidat sitten provosoitua kerta jo monta provoviestiä olen mielestäsi kirjoittanut. Koita kestää, elämä on kovaa.
Mitä virheitä? Tarkoituksellista kärppien suosimista se onJa jos. Näinhän se on, koska olet sitä mieltä. Tosiasiassa melkoisen naurettava näkemys. Helppo sun ja mun on huudella kun näemme hidastuksia monesta kulmasta, mutta meneppä itse puhaltamaan kaikki virheet pois siinä silmänräpäyksessä kun niitä tapahtuu. Yhtään virhettä ei saa tulla, tai olet lahjottu. Voiko tuomari edes onnistua hommissaan?
Älä jaksa. Nyt oot jo monen viestin verran tuhlannut aikaa provoamiseen ja vielä noin paskoilla jutuilla, joten eiköhän ois aika keskittyä itse peliin? Tai mene vaikka nukkumaan. Ei paranna tämän keskustelun tasoa yhtään.
Millä järjellä tuo Thorellin maali ei ollut SR? Vuosituhannenvaihteen kahvaajatkin olisivat olleet kateellisia
Mitä virheitä? Tarkoituksellista kärppien suosimista se on
Minusta tuo olisi pitänyt hyväksyä vaikka Rask olisi maannut veskarin päällä. Laatikainen antoi kaikkensa että saisi kammettua Raskin maalivahdin syliin.Meidän keskinäisissä nämä maalien tarkistukset on tosin aika IFK-merkkisesti tupannut päättymään. Ihan syystä toki. Kerholla on oppimista tuossa maalivahdin alueella oikeaoppisesti heilumisessa.
Kaikenlisäksi aivan turha, ei mitään järkeä tuossa. Hyvä että jäi kiinni tuosta vaikka koitti sitä peittää. Hieman poika luulee olevansa jo Crosby. Noilla otteilla ja järjen käytöllä se superstara-status ei tuu koskaan toteutumaan. Toivottavasti kasvaa pian aikuseksi, lahjakas kaveri, ois sääli jos se ennakoitu tähtistatus nousee niin pahasti päähän jo nyt.Olihan tuo Kuparilta vitun tyhmästi tehty.