SaiPa voittaa kaikki treenikauden pelit? Maistuu! Loistava joukkue.
Severstalille vissiin hävittiin sillon ekassa harkkamatsissa;)SaiPa voittaa kaikki treenikauden pelit? Maistuu! Loistava joukkue.
SaiPa voittaa kaikki treenikauden pelit? Maistuu! Loistava joukkue.
Taklaukset ainakin vähenee tällä linjalla!En Immosen jäähyä kommentoi, mutta meneepä into seurata CHL:ä kun 2+2 jaetaan jatkuvalla tahilla tilanteesta kuin tilanteesta.
Sama täällä, kotilyleisö mylvii kun Kärpät hyökkää - hetkinen...On muuten Rouenin ja Kärppien kotipeliasut aika samanlaisia. Luulin äsken, että Kärpät myllytti.
Alivoimamaali jäi puuttumaan. Potkut.Onneksi ei ihan mitään eilisen teeren poikia ollut tuossa viiskolmosella Pyörälä, Kukkonen, Ohtamaa.
Seniili vanha mies. Ei sovi näihin karkeloihin, mutta kyllä itse kerran vuoteen maajoukkueen peleihin kaipaan Mertarantaa niin kauan kuin mies koppiin kykenee. Mertsi vain on osa sitä.Mertaranta on kyllä oma itsensä. Kysellee saisiko Kärpät vihdoin hyökkäyspelaamista aikaan Kärppien pelatessa alivoimalla.
Mielenkiinnolla odottelen miten Mertaranta handlaa jalkapallon selostamisen kun pääsee Mestareiden liigaa selostamaan alkavalla kaudella C Morella. Taitaa olla pyöreästi sellaiset 20 vuotta siitä kun Mertaranta on viimeksi jalkapalloa selostanut. Sinänsä en kyllä osaamista kiistä koska periaatteessa on enemmän jalkapallomiehiä kuin jääkiekkomiehiä, mutta jännä kuitenkin seurata mille kuulostaa.Mertaranta on kyllä oma itsensä. Kysellee saisiko Kärpät vihdoin hyökkäyspelaamista aikaan Kärppien pelatessa alivoimalla.
Minulla oli aikanaan sama mielipide, mutta viime vuosina tuntuu siltä, että tunnelman nostamisen sijaan esiin on noussut väkinäinen pyrkimys olla "hassujen heittojen koko kansan Antsa".Seniili vanha mies. Ei sovi näihin karkeloihin, mutta kyllä itse kerran vuoteen maajoukkueen peleihin kaipaan Mertarantaa niin kauan kuin mies koppiin kykenee. Mertsi vain on osa sitä.