Tasanhan tuo peli päättyi. Rankkarikisa ei kuulu tuohon itse peliin, ne vedetään joka tapauksessa.
Ja rankkareissahan tuo selätys tapahtuikin. En olettanut että tämä nyt erikseen pitäisi vielä kertoa.
Tasanhan tuo peli päättyi. Rankkarikisa ei kuulu tuohon itse peliin, ne vedetään joka tapauksessa.
No jos noista pilkuista jotain kiksejä saa, niin ei siinä. Pienetkin voitot ovat isoja raumalla. En vain itse tajunnut, että noistakin voi kulli nousta pystyyn. Käsi pystyyn virheen merkiksi.Ja rankkareissahan tuo selätys tapahtuikin. En olettanut että tämä nyt erikseen pitäisi vielä kertoa.
Ei tule, piipahtavat silloin tällöin hallilla kuulostelemassa tunnelmia.Tuleeko näistä muistakin kuin Lukon peleistä selostusta radiosta?
Kyllä tuntuu olevan patapaidoilla entistä kovemmat antipatiat Lukkoa kohtaan. Kyllähän se korpeaa kun toinen voi ottaa ja toiselle jätetään. Kyllä se siitä.
Pospisil ja Repo ovat tietysti siitä hyviä, että hallitsevat sekä kiekollisen pelin (erityisesti maalinteon) että hämmentämisen.
Tähän mennessä Audette on kuitenkin ollut tällä kaudella selvästi parempi kuin esimerkiksi Jarno Koskiranta tai Cody Kunyk. Nälllä näytöillä sanoisin, että kesän kovin hankinta.Audette todella kaukana Danforthin tasosta yhden pelin perusteella. Danforth omassa vastaavassa Pitsidebyytissään erottui ihan eri tavalla.
On sellainen joskus aikoinaan otettukin kuten Ässätkin on joskus aikoinaan ottanut jopa kaksin kappalein. Eivät tosin vaikuta vuoden 2020 meininkiin.Ottakaa se mestaruus (joku muukin kuin Pitsiturnauksen) ja jutelkaa sitten ottamisista ja jättämisistä.
Tähän mennessä Audette on kuitenkin ollut tällä kaudella selvästi parempi kuin esimerkiksi Jarno Koskiranta tai Cody Kunyk. Nälllä näytöillä sanoisin, että kesän kovin hankinta.
Eivät nuo kaksi vielä ole esim. verrokkisi JRuutun yhden kauden liigaennätyksiä ylittäneet - ei runkosarjan eikä playoffsien osalta.
Tarkoitat että kovimmassa kesäkunnossa oleva hankinta.
Annoit meille yhden.. Arvostan ja kiitos.Jaa, paljonhan Raipen Tepsi ottaa pataan tästä. 5-1 veikkaan, ei taida Tappara enempää ehtiä tekemään kun lyhyet erät 2x.
No jos noista pilkuista jotain kiksejä saa, niin ei siinä. Pienetkin voitot ovat isoja raumalla. En vain itse tajunnut, että noistakin voi kulli nousta pystyyn.
Jaa, paljonhan Raipen Tepsi ottaa pataan tästä. 5-1 veikkaan, ei taida Tappara enempää ehtiä tekemään kun lyhyet erät 2x.
Siis mitä nyt selität? Tuosta ylempää löydät mietteeni noihin pilkkuihin liittyen, jos lukeminen onnistuu.Itse en tajunnut, että rankkarikisan häviäminen kesän höntsäpeleissä voisi ottaa noin pahasti pannuun.
Sinänsä en ihmettele, että kun on ikänsä joutunut kuuntelemaan jotain Ahon monotonista lässytystä, niin valtakunnan parhaan (paikallisradio)lätkäselostajan kuuntelu voi aiheuttaa outoja tunteita.Koskaan en ole joutunut Ramonaan sortumaan, nyt kuuntelen sivukorvalla ja eisssaaat.... Kaverilta tullut touhutippa jos toinenkin, ihan ku mestaruudesta pelattaisiin...
Jo on maailma mallillaan. HIFK voitti Tapparan aamun avauspelissä eikä Ilta-Sanomat ole reagoinut asiaan mitenkään.
Tepsin hyökkääjä jyrää Rakoviinan jään pintaan ja kukaan Tapparalaisista ei reagoi.